Η McDonald’s, η γνωστή αλυσίδα εστιατορίων έτοιμου φαγητού σχεδιάζει την παραιτέρω ανάπτυξή της καθώς , όπως ισχυρίζονται τα στελέχη της, υπάρχουν ευκαιρίες.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρία δηλωσε ότι θέλει να έχει 50.000 τοποθεσίες παγκοσμίως μέχρι το 2027. Οπως αναφέρει το CNN Business, στις 30 Σεπτεμβρίου η McDonalds είχε συνολικά περίπου 41.000 καταστήματα και συνεπώς χρειάζεται άλλα 9.000 για να φτάσει το στόχο της.

McDonald’s: Αλλάζει τη συνταγή παρασκευής του Big Mac

Η αύξηση αυτή θα είναι «η ταχύτερη περίοδος ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας», λέει η McDonald’s σε ανακοίνωσή της.

Μπορεί να φαίνεται ότι η παγκόσμια αγορά είναι ήδη κορεσμένη από εστιατόρια γρήγορου φαγητού. Αλλά η McDonald’s δεν το βλέπει έτσι: Καθώς η ανθρωπότητα αλλάζει, η εταιρεία θα πρέπει επίσης – και να προσθέσει περισσότερα εστιατόρια, ώστε να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις σε όλους τους τομείς.

«Υπάρχει ένας αριθμός περιοχών στις ΗΠΑ όπου είμαστε σημαντικά υποανάπτυκτοι σε σχέση με τον πληθυσμό που υπάρχει σήμερα. Αυτό μας ανοίγει ένα σωρό ευκαιρίες ανάπτυξης που μπορούμε να ακολουθήσουμε», δήλωσε σχετικά πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s Κρις Κεμπσίνσκι.

Μαζί με τις γεωγραφικές αλλαγές, η εταιρεία εξετάζει επίσης πώς θα πρέπει να αλλάξει και η ίδια η ιδέα του τι είναι τα McDonald’s.
Οπως είπε ο Κ. Κεμπσίνσκι «η εταιρεία μπορεί πλέον να (σκεφτεί ) για μικρές μορφές»,  όπου δεν χρειάζονται απαραίτητα οι μεγάλες τραπεζαρίες που υπήρχαν στα παραδοσιακά μας εστιατόρια».

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η McDonald’s δήλωσε ότι δοκιμάζει μια νέα ιδέα εστιατορίου με την ονομασία “CosMc’s”. «Το CosMc’s είναι μια ιδέα μικρού σχήματος με όλο το DNA των McDonald’s, αλλά με τη δική του μοναδική προσωπικότητα»,  είχε δηλώσει ο CEO της εταιρίας κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης με αναλυτές τον περασμένο Ιούλιο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή