Η Στέφανι Πόουπ, η οποία ηγείται του τμήματος υπηρεσιών της Boeing, αναμένεται να διοριστεί επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής τη Δευτέρα, σύμφωνα με την Wall Street Journal. H επί δυο δεκαετίες βετεράνος της Boeing υπερίσχυσε άλλων κορυφαίων στελεχών.

Η Boeing κάνει την αλλαγή καθώς ο Καλχούν πλησιάζει στην ηλικία συνταξιοδότησής του, η οποία παρατάθηκε το 2021. Αναμένεται να παραμείνει στην κορυφαία θέση τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη, σύμφωνα με την WSJ.

Η Πόουπ έχει εργαστεί σε διάφορα τμήματα της εταιρείας, ως επικεφαλής οικονομικών τόσο της μονάδας εμπορικών αεροπορικών εταιρειών όσο και της μονάδας υπηρεσιών, την οποία βοήθησε να σχηματιστεί. Η μονάδα υπηρεσιών, την οποία ανέλαβε το 2022, παράγει περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εταιρείας και είναι η μόνη μονάδα που έχει κέρδη.

Είκοσι χρόνια πορεία στην Boeing

Η Πόουπ είναι εκτελεστική αντιπρόεδρος της Boeing Company και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Global Services, με ευθύνη για τη διοίκηση της επιχείρησης αεροδιαστημικών υπηρεσιών της Boeing που υποστηρίζει εμπορικούς, κυβερνητικούς και αεροπορικούς πελάτες παγκοσμίως.

Boeing: Αφήνει πίσω την Airbus στο 2023 Dubai Air Show με τρεις φορές περισσότερες παραγγελίες

Είναι επίσης μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Boeing και εκτελεστικός χορηγός της Boeing Women Inspiring Leadership, της ομάδας επιχειρηματικών πόρων της Boeing που δεσμεύεται να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ποικιλομορφία των φύλων και να προωθήσει την εκπροσώπηση μεταξύ των γυναικών.

Πριν από αυτόν τον ρόλο, η Πόουπ διετέλεσε αντιπρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της Boeing Commercial Airplanes, από τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Μάρτιο του 2022, με ευθύνη για την οικονομική διαχείριση και τον στρατηγικό, μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό σχεδιασμό.

Προηγουμένως, υπήρξε αντιπρόεδρος και επικεφαλής οικονομικών υπηρεσιών της Boeing Global Services, όπου επέβλεπε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες για την επιχειρηματική μονάδα και συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυσή της το 2017.

Πριν από αυτό, διετέλεσε αντιπρόεδρος Οικονομικών και ελεγκτής για την Boeing Defense, Space & Security, με ευθύνη για την κανονιστική συμμόρφωση της επιχειρηματικής μονάδας καθώς και για τη διασφάλιση της ακρίβειας, της διαφάνειας και της επικαιροποίησης των οικονομικών της γνωστοποιήσεων.

Στις δύο δεκαετίες της στη Boeing, η Πόουπ κατείχε μια σειρά από άλλες ανώτερες ηγετικές θέσεις σε εταιρικό επίπεδο.

Οι σπουδές

Η Πόουπ ήταν υπότροφος του ιδρύματος Αϊζενχάουερ στις Βρυξέλλες και την Ιρλανδία το 2008. Έχει πτυχίο λογιστικής από το Southwest Missouri State University και Master of Business Administration από το Lindenwood University.

Το διοικητικό συμβούλιο της Boeing συνεδρίασε τις τελευταίες ημέρες για να συζητήσει για τα κορυφαία στελέχη που θα μπορούσαν τελικά να διαδεχθούν τον Καλχούν. Συνυποψήφιοι για το αξίωμα ήταν επίσης  ο οικονομικός επικεφαλής της εταιρείας Μπράιαν Γουέστ και ο εμπορικός επικεφαλής Σταν Ντιλ.

Οι Γουέστ και Ντιλ θα παραμείνουν στην εταιρεία. Ο Ντιλ  καθοοδήγησε την εταιρεία εν μέσω της κρίσης MAX, αλλά είναι το παλαιότερο από τα τρία στελέχη. Ο Γουέστ, CFO από το 2021, είναι σεβαστός στη Wall Street και είναι σχετικά νεοφερμένος στην Boeing. Προηγουμένως ήταν οικονομικός διευθυντής της εταιρείας παροχής χρηματοοικονομικών πληροφοριών Refinitiv.

Ο Καλχούν, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Boeing από το 2009, ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος στα τέλη του 2019. Υπό τον Καλχούν, το μοντέλο  MAX επέστρεψε σε λειτουργία μετά από μακρά καθήλωση στο έδαφος, αλλά ορισμένα άλλα βασικά έργα αντιμετώπισαν μεγάλες καθυστερήσεις.

Οι μετοχές της εταιρείας

Οι μετοχές της Boeing σημείωσαν ράλι σχεδόν 30% φέτος και έκλεισαν την περασμένη εβδομάδα γύρω στα 245 δολάρια, κοντά στο υψηλό τους 52 εβδομάδων. Η μετοχή εξακολουθεί να υποχωρεί περισσότερο από 40% από το υψηλό ρεκόρ των $440  τον Μάρτιο του 2019.

Η πανδημία Covid-19 οδήγησε σε απότομη πτώση των παραγγελιών για νέα αεροπλάνα προτού ανακάμψει απότομα η ζήτηση, αφήνοντας τα εργοστάσιά της να σπεύδουν να φτιάξουν αρκετά αεροπλάνα για να καλύψουν τη ζήτηση για ταξίδια μετά την πανδημία.

Τους τελευταίους μήνες προβλήματα ποιότητας στους προμηθευτές παρεμπόδισαν αυτές τις προσπάθειες, αν και η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει να αρχίσει να εκπληρώνει τους στόχους παραγωγής μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η εταιρεία δήλωσε τον Οκτώβριο ότι αναμένει να αυξήσει σημαντικά την παραγωγή μέχρι το τέλος του έτους και οι αναλυτές είπαν τις τελευταίες εβδομάδες ότι φαίνεται ότι η εταιρεία το πέτυχε.

Σε μια ανακοίνωση νωρίτερα φέτος, η Boeing ανέφερε ότι οι αποφάσεις του Καλχούν σχετικά με τη διαχείριση του νέου αεροσκάφους 777X συνέβαλαν σε καθυστερήσεις σε αυτό το πρόγραμμα. Είπε επίσης ότι αυτές οι αποφάσεις ήταν προς το μακροπρόθεσμο συμφέρον της Boeing.

Αναμένεται να φανεί αν η Πόουπ μπορεί να βάλει όλα αυτά τα προβλήματα σε μια τροχιά επίλυσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή