Τους όρους και τις προϋποθέσεις της προκειμένου να συμμορφωθεί πλήρως με τους κανόνες της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών, δεσμεύτηκε να τροποποιήσει η PayPal.

Το δίκτυο συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών, υπό τον συντονισμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την ηγεσία της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος της Γερμανίας (Umweltbundesamt), ξεκίνησε διάλογο με την Paypal τον Μάιο του 2023.

PayPal: Κυκλοφόρησε το δικό της stablecoin

Το δίκτυο έκρινε ότι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις της εταιρίας ήταν υπερβολικά δυσνόητοι και αθέμιτοι έναντι των καταναλωτών. Η Paypal δέχτηκε να αντιμετωπίσει τα ζητήματα που επισήμαναν οι υπεύθυνές αρχές για την προστασία των καταναλωτών και να τροποποιήσει τους προβληματικούς όρους της σύμβασης χρήσης της προκειμένου να σεβαστεί την οδηγία για τις καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων.

Οι δεσμεύσεις που ανέλαβε η Paypal θα προσαρμόσουν τις πρακτικές της εταιρείας στις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών.

Οι δεσμεύσεις

Συγκεκριμένα, η PayPal συμφώνησε να εφαρμόσει μια σειρά αλλαγών και διευκρινίσεων σε διάφορες ρήτρες της Συμφωνίας Χρήσης για τους καταναλωτές:

  • να διευκρινίσει ποιες ρήτρες ισχύουν για τους καταναλωτές και ποιες μόνο για τις επιχειρήσεις,
  • να αφαιρέσει τις διατάξεις που απαιτούν από τους καταναλωτές να ελέγχουν τη συμμόρφωση με το νόμο (για παράδειγμα, διατυπώσεις όπως «στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο»),
  • να καταστεί σαφές ότι οι καταναλωτές δεν ευθύνονται για ζημίες που δεν οφείλονται σε δική τους υπαιτιότητα ή που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν,
  • να αφαιρεθούν οι διατάξεις που επιβάλλουν στους καταναλωτές την υποχρέωση να επαληθεύουν οι ίδιοι τις πληροφορίες (όπως η δήλωση ότι η PayPal δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακρίβεια των πληροφοριών),
  • να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές κατανοούν ότι μπορούν να επωφεληθούν από το δίκαιο της χώρας διαμονής τους σε περίπτωση διαφοράς,
    να αφαιρέσετε όρους που δεν μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους καταναλωτές χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις ή χωρίς επαλήθευση από τους καταναλωτές, όπως η «εμπορευσιμότητα» ή η «μη παραβίαση».

Οι αλλαγές θα κοινοποιηθούν στους χρήστες μέσω ενημέρωσης πολιτικής στις 21 Φεβρουαρίου 2024 και θα τεθούν επίσημα σε ισχύ στις 28 Μαΐου 2024.

Επόμενα βήματα

Το Δίκτυο Συνεργασίας για την Προστασία των Καταναλωτών (CPC) θα παρακολουθεί ενεργά τον τρόπο με τον οποίο η PayPal εφαρμόζει τις δεσμεύσεις στους όρους και τις προϋποθέσεις της και, όπου είναι απαραίτητο, θα επιβάλλει τη συμμόρφωση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή