Η προσπάθεια της Inditex SA να περιορίσει τις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης στην αλυσίδα εφοδιασμού δοκιμάζεται, καθώς η γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Zalando αρνείται να τις αφαιρέσει κατά την πώληση προϊόντων των brands της πρώτης.
Ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Zara ζήτησε από τη Zalando να αντικαταστήσει τις πλαστικές σακούλες στις οποίες παραδίδονται τα ρούχα της με άλλες συσκευασίες πριν σταλούν στους πελάτες, αλλά ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης αποφάσισε να μην το κάνει, σύμφωνα με άτομα που μίλησαν στο Bloomberg.
Σε μια ανταλλαγή απόψεων που διήρκεσε πάνω από ένα χρόνο, η Zalando υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να εκτελέσει τις επιχειρήσεις της εφοδιαστικής χωρίς τις πλαστικές σακούλες, αναφέρουν πηγές που επικαλείται το Bloomberg. Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου θεωρεί ότι η αντικατάστασή τους με εναλλακτικές λύσεις από χαρτόνι ή χαρτί δεν θα μειώσει τον αντίκτυπο της συσκευασίας.
Η Zalando πουλά πολλές επωνυμίες και δεν είναι εφικτό για την εταιρεία να προσαρμόσει τις εσωτερικές διαδικασίες της για κάθε μία ξεχωριστά, δήλωσε εκπρόσωπος της Zalando στο Bloomberg.
Εκπρόσωπος της Inditex είπε ότι η εταιρεία εργάζεται εσωτερικά και με τους εταίρους της για την επίτευξη ενός στόχου για την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης στους πελάτες μέχρι το τέλος αυτού του οικονομικού έτους, προσθέτοντας πως το επίπεδο συμμόρφωσης με τον στόχο ήταν 95% σε επίπεδο ομίλου.
Η Inditex είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της Zalando, καθώς ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου πουλά ρούχα από τις επωνυμίες Massimo Dutti, Oysho, Bershka και Pull & Bear.
Η δέσμευση της Inditex
Πριν από τέσσερα χρόνια, η Inditex δεσμεύτηκε να καταργήσει σταδιακά όλα τα πλαστικά μιας χρήσης στους πελάτες έως το 2023. Αυτό σημαίνει ότι αφαιρεί τις πλαστικές κρεμάστες, τα αυτοκόλλητα και τα περιτυλίγματα αρωμάτων, καθώς και τη διαφανή πλαστική συσκευασία που χρησιμοποιείται για την προστασία των παραγγελιών, γνωστή στη βιομηχανία ως polybag.
Οι λιανοπωλητές παγκοσμίως βασίζονται σε polybag για να προστατεύουν τα ρούχα από την υγρασία και τους λεκέδεςκατά τη μεταφορά τους από το εργοστάσιο στο κατάστημα ή στα σπίτια των πελατών.
Η βιομηχανία της μόδας παράγει περίπου 180 δισεκατομμύρια πλαστικές πολυσακούλες μίας χρήσης κάθε χρόνο για τη συσκευασία ενδυμάτων, σύμφωνα με τον βιομηχανικό όμιλο Fashion For Good. Ενώ τα περισσότερα είναι τεχνικά ανακυκλώσιμα, τα περισσότερα αποστέλλονται σε χώρους υγειονομικής ταφής ή αποτεφρώνονται.
Η Inditex, όπως και πολλοί άλλοι πωλητές ενδυμάτων, αφαιρεί τις εργοστασιακές πλαστικές σακούλες σε καταστήματα και αποθήκες, όπου επανασυσκευάζει τα ρούχα σε άλλα υλικά, όπως ανακυκλωμένο χαρτόνι ή χαρτί, πριν τα στείλει στους πελάτες.
Εκπρόσωπος της Inditex ανέφερε ότι οι πλαστικές σακούλες στη συνέχεια συλλέγονται και διατίθενται για ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.
Όμως, τα polybag εξακολουθούν να υπάρχουν στα παρασκήνια και οι εναλλακτικές επιλογές είναι πολύ περιορισμένες. Οι περισσότεροι λιανοπωλητές συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν επειδή πιστεύουν ότι τα κατεστραμμένα ρούχα θα είχαν μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από μια λεπτή πλαστική σακούλα.
Οι ισχυρισμοί της Zalando
Η Zalando υποστηρίζει ότι δοκιμάζει διαφορετικές επιλογές για να λύσει μακροπρόθεσμα το πρόβλημα της βιομηχανίας, όπως το δίπλωμα των ρούχων με διαφορετικό τρόπο και η μείωση του πάχους των πλαστικών σακουλών.
Ισχυρίζεται ότι η προσέγγισή της περιστρέφεται γύρω από την ανάπτυξη λύσεων που δίνουν προτεραιότητα στη μακροζωία, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις από υλικά και απόβλητα. Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία αξιολογεί τρόπους επαναχρησιμοποίησης polybag.
Latest News
Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη
Οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν την ατμοσφαιρική ρύπανση ως μια «παγκόσμια καταστροφή για την υγεία», καθώς οι επιπτώσεις της επηρεάζουν δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Η στενή σχέση Μασκ - Τραμπ και τα... σπασμένα φρένα της μετοχής της Tesla
Η μετοχή της Tesla εκτινάχθηκε σε ένα ακόμα ρεκόρ όλων των εποχών την Παρασκευή, κλείνοντας μια καταπληκτική εβδομάδα για την εταιρεία
Πότε ξεκινούν «Σπίτι μου 2» και «Ανακαινίζω ενεργειακά το σπίτι μου» – Τα ποσά των επιδοτήσεων
Η στρατηγική για την στέγαση είναι πέντε δισ. ευρώ, είπε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα