Η προσπάθεια της Inditex SA να περιορίσει τις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης στην αλυσίδα εφοδιασμού δοκιμάζεται, καθώς η γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Zalando αρνείται να τις αφαιρέσει κατά την πώληση προϊόντων των brands της πρώτης.
Ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Zara ζήτησε από τη Zalando να αντικαταστήσει τις πλαστικές σακούλες στις οποίες παραδίδονται τα ρούχα της με άλλες συσκευασίες πριν σταλούν στους πελάτες, αλλά ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης αποφάσισε να μην το κάνει, σύμφωνα με άτομα που μίλησαν στο Bloomberg.
Σε μια ανταλλαγή απόψεων που διήρκεσε πάνω από ένα χρόνο, η Zalando υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να εκτελέσει τις επιχειρήσεις της εφοδιαστικής χωρίς τις πλαστικές σακούλες, αναφέρουν πηγές που επικαλείται το Bloomberg. Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου θεωρεί ότι η αντικατάστασή τους με εναλλακτικές λύσεις από χαρτόνι ή χαρτί δεν θα μειώσει τον αντίκτυπο της συσκευασίας.
Η Zalando πουλά πολλές επωνυμίες και δεν είναι εφικτό για την εταιρεία να προσαρμόσει τις εσωτερικές διαδικασίες της για κάθε μία ξεχωριστά, δήλωσε εκπρόσωπος της Zalando στο Bloomberg.
Εκπρόσωπος της Inditex είπε ότι η εταιρεία εργάζεται εσωτερικά και με τους εταίρους της για την επίτευξη ενός στόχου για την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης στους πελάτες μέχρι το τέλος αυτού του οικονομικού έτους, προσθέτοντας πως το επίπεδο συμμόρφωσης με τον στόχο ήταν 95% σε επίπεδο ομίλου.
Η Inditex είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της Zalando, καθώς ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου πουλά ρούχα από τις επωνυμίες Massimo Dutti, Oysho, Bershka και Pull & Bear.
Η δέσμευση της Inditex
Πριν από τέσσερα χρόνια, η Inditex δεσμεύτηκε να καταργήσει σταδιακά όλα τα πλαστικά μιας χρήσης στους πελάτες έως το 2023. Αυτό σημαίνει ότι αφαιρεί τις πλαστικές κρεμάστες, τα αυτοκόλλητα και τα περιτυλίγματα αρωμάτων, καθώς και τη διαφανή πλαστική συσκευασία που χρησιμοποιείται για την προστασία των παραγγελιών, γνωστή στη βιομηχανία ως polybag.
Οι λιανοπωλητές παγκοσμίως βασίζονται σε polybag για να προστατεύουν τα ρούχα από την υγρασία και τους λεκέδεςκατά τη μεταφορά τους από το εργοστάσιο στο κατάστημα ή στα σπίτια των πελατών.
Η βιομηχανία της μόδας παράγει περίπου 180 δισεκατομμύρια πλαστικές πολυσακούλες μίας χρήσης κάθε χρόνο για τη συσκευασία ενδυμάτων, σύμφωνα με τον βιομηχανικό όμιλο Fashion For Good. Ενώ τα περισσότερα είναι τεχνικά ανακυκλώσιμα, τα περισσότερα αποστέλλονται σε χώρους υγειονομικής ταφής ή αποτεφρώνονται.
Η Inditex, όπως και πολλοί άλλοι πωλητές ενδυμάτων, αφαιρεί τις εργοστασιακές πλαστικές σακούλες σε καταστήματα και αποθήκες, όπου επανασυσκευάζει τα ρούχα σε άλλα υλικά, όπως ανακυκλωμένο χαρτόνι ή χαρτί, πριν τα στείλει στους πελάτες.
Εκπρόσωπος της Inditex ανέφερε ότι οι πλαστικές σακούλες στη συνέχεια συλλέγονται και διατίθενται για ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.
Όμως, τα polybag εξακολουθούν να υπάρχουν στα παρασκήνια και οι εναλλακτικές επιλογές είναι πολύ περιορισμένες. Οι περισσότεροι λιανοπωλητές συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν επειδή πιστεύουν ότι τα κατεστραμμένα ρούχα θα είχαν μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από μια λεπτή πλαστική σακούλα.
Οι ισχυρισμοί της Zalando
Η Zalando υποστηρίζει ότι δοκιμάζει διαφορετικές επιλογές για να λύσει μακροπρόθεσμα το πρόβλημα της βιομηχανίας, όπως το δίπλωμα των ρούχων με διαφορετικό τρόπο και η μείωση του πάχους των πλαστικών σακουλών.
Ισχυρίζεται ότι η προσέγγισή της περιστρέφεται γύρω από την ανάπτυξη λύσεων που δίνουν προτεραιότητα στη μακροζωία, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις από υλικά και απόβλητα. Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία αξιολογεί τρόπους επαναχρησιμοποίησης polybag.
Latest News
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο
Αύξηση 10% εσόδων και EBITDA στα 178,4 εκατ για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ το 2023
Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις χτίζουν κέρδη για τα επόμενα χρόνια
Νέα συνεργασία Nissan - Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας
Η Nissan θα έχει δικαιώματα διανομής για τη σειρά προϊόντων Silence, όπως τα διθέσια Silence S04 και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες