![Εργασία: Έξι στους 10 Gen Zers θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/influencer-fb-insta-girl-st.jpg)
Οι περισσότεροι νέοι σήμερα βλέπουν την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη καριέρα και θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την τρέχουσα δουλειά τους για να έχουν την ευκαιρία να την κυνηγήσουν και να γίνουν influencers.
Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, την οποία παραθέτει το CNBC, περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencers αν τους δοθεί η ευκαιρία. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ένα σημαντικό ποσοστό, που ξεπερνά το 40%, των ενηλίκων γενικότερα, θα επέλεγαν την αναδυόμενη αυτή καριέρα.
Η έκρηξη του TikTok τα κάνει όλα να φαίνονται πιο πιθανά, λέει η Ellyn Briggs, αναλύτρια εμπορικών σημάτων στο Morning Consult. Η ίδια υπογραμμίζει ότι το φτωχό σκηνικό, μία κάμερα και περιεχόμενο χαμηλής επεξεργασίας είναι αρκετά για το TikTok, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ότι μπορούν να γίνουν influencers.
TikTok: Μετά τους influencers, οι ολιγαρκείς «de-influencers»
Με άλλα λόγια, περισσότεροι από τους μισούς Gen Zers «πιστεύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα», προσθέτει.
Τα δεδομένα της Morning Consult προέρχονται από μια έρευνα με τη συμμετοχή 2.204 ενηλίκων στις ΗΠΑ και μια έρευνα με Gen Zers ηλικίας 13 έως 26 ετών που χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Twitch ή YouTube.
Αξιόπιστη καριέρα
Περίπου το 53% των Gen Zers πιστεύει ότι το να γίνει κάποιος influencer είναι μια αξιόπιστη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα παρόμοιο ποσοστό θα εγκατέλειπε τη δουλειά του αν μπορούσε να γίνει influencer κι αν θα μπορούσε να κερδίζει τα προς το ζην. Τρεις στους 10 νέους θα πλήρωναν ακόμη και για να γίνουν influencer.
Σύμφωνα με την Briggs οι νέοι αναγνωρίζουν στη «δουλειά» αυτή την ευκολία να κερδίζουν χρήματα μόνοι τους και να κάνουν κάτι διασκεδαστικό. Το Νο. 1 πράγμα που προκαλεί το ενδιαφέρον του Gen Z να γίνει influencer είναι η ικανότητα να κερδίζει χρήματα, ακολουθούμενη από το να μπορεί να εργάζεται με ευελιξία και να κάνει διασκεδαστική δουλειά.
Περισσότεροι νέοι λένε ότι η δουλειά των ονείρων τους είναι να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Μια δημοσκόπηση του YouGov το 2021 έδειξε ότι οι δουλειές των ονείρων μεταξύ των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών, είναι να γίνουν vlogger, YouTuber ή επαγγελματίες streamer, πολύ πάνω από γιατρό ή νοσοκόμο, επαγγελματία αθλητή, μουσικό ή ηθοποιό.
Οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες στις οποίες συρρέουν οι χρήστες για περιεχόμενο επιρροής είναι το YouTube (το οποίο είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές μεταξύ των millennials και των ανδρών) ακολουθούμενο από το TikTok (το οποίο προτιμάται κυρίως από τους Gen Z και τις γυναίκες). Όσον αφορά το περιεχόμενο, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για παράγοντες επιρροής που δημοσιεύουν περιεχόμενο φαγητού και μουσικής.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Έρευνα της EY: Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/satisfied-businessman-company-employer-wearing-suit-handshake-new-employee-get-hired-job-interview-man-hr-manager-employ-successful-candidate-shake-hand-business-meeting-placement-concept-scaled-plnu1jpc-600x313.jpg)
Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού
Η έρευνα της EY κατέγραψε τις απόψεις 846 ανώτερων διευθυντικών στελεχών και 840 επαγγελματιών, σε 23 χώρες και 16 κλάδους της οικονομίας
![Αγορά εργασίας: Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους – Τι άλλαξε μετά την πανδημία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_ergazomenoi22-600x352.png)
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις
![Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_ai-600x352.png)
Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της
Το απόρρητο των δεδομένων, η ασφάλεια και η διακυβέρνηση αποτελούν πρωταρχικές προκλήσεις σχετικά με την Generative AI
![Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/techn-600x400.jpg)
Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ευρωπαϊκές Scale-Ups δυσκολεύονται να κλείσουν συμφωνίες και να αποκτήσουν νέους πελάτες
![Εργασία και διακοπές: Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν διακοπές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/laptop-vacation-600x399.jpg)
Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν ταυτόχρονα διακοπές
Οι καλοκαιρινές άδειες ξεκίνησαν με τους εργαζομένους να προγραμματίζουν τις διακοπές του έχοντας στις αποσκευές τους και τον φορητό υπολογιστή τους.
![Generative AI: Η προστιθέμενη αξία που φέρνει στον τομέα της κυβερνοασφάλειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Η προστιθέμενη αξία που φέρνει το GenAI στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
Η Deloitte παρουσίασε ένα πρακτικό οδηγό γύρω από το Generative ΑΙ και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει στον ευαίσθητο τομέα της Ασφάλειας Πληροφοριών
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn