«Η επιτυχής ολοκλήρωση της διάθεσης μετοχών του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» από το ΤΑΙΠΕΔ είναι ένα ακόμη βήμα μπροστά για την ελληνική οικονομία», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, αναφορικά με αυτή τη μεγάλη δημόσια εγγραφή (IPO).
Όπως σημείωσε: «Πρώτον, το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον, που υπερκάλυψε κατά 12 φορές την προσφορά, ανεβάζει την τιμή διάθεσης των μετοχών στο άνω όριο διακύμανσης και τα συνολικά έσοδα του Δημοσίου στα 785 εκατ. ευρώ», προσυέτοντας ότι «Δεύτερον, η εισαγωγή του Αεροδρομίου στο ελληνικό χρηματιστήριο ενισχύει σημαντικά την ελληνική κεφαλαιαγορά, με την προσθήκη μιας επιχείρησης με μεγάλη κεφαλαιοποίηση.
Ελ. Βενιζέλος: To comeback της Ελλάδας στον παγκόσμιο επενδυτικό χάρτη επιβεβαίωσε η IPO
Ακόμη, ο κ. Χατζηδάκης πρόσθεσε: Τρίτον, η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια πολλών άλλων πρωτοβουλιών που προχώρησαν μέσα σε 7 μήνες από τις τελευταίες εκλογές, τόσο από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ όσο και από την πλευρά του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. Η αποεπένδυση από την Eurobank, την Alpha και την Εθνική Τράπεζα, η διάθεση μετοχών της Helleniq Energy, οι συμβάσεις παραχώρησης περιφερειακών λιμένων (Ηράκλειο, Καβάλα, Βόλος), η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού. Η κυβέρνηση στήριξε με αποφασιστικότητα αυτές τις πρωτοβουλίες αγνοώντας λαϊκίστικες αντιδράσεις, διότι πιστεύει στην επενδυτική δυναμική αυτής της πολιτικής. Όλες αυτές οι κινήσεις έχουν βρει πολύ θετική ανταπόκριση από τους επενδυτές και τις αγορές. Γεγονός που δείχνει την εμπιστοσύνη απέναντι στην ελληνική οικονομία».
Και κατέληξε: «Με αυτές τις πρωτοβουλίες μπαίνουν βάσεις για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επενδύσεων και για δυναμική ανάπτυξη σε γερά θεμέλια».
Latest News
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση