Πάνω από 200 είναι σήμερα τα πιστοποιημένα boutique ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, με 100 ακόμη να βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος που υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).
Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε χθες τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel» εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.
Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων ιδιαίτερης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.
Θ. Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Οι ελληνικές τράπεζες στηρίζουν τον τουρισμό
Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.
Υπηρεσίες
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».
Ως προς την ποιοτική κατανομή των boutique ξενοδοχείων, το 38% είναι ξενοδοχεία 5 αστέρων, το 40% είναι ξενοδοχεία 4 αστέρων και το 22% μονάδες 3 αστέρων.
Η πλειονότητα των ήδη πιστοποιημένων boutique ξενοδοχείων βρίσκεται στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, με τη Μύκονο και τη Σαντορίνη να έχουν ισχυρή παρουσία, ακολουθεί σε δυναμική η Κρήτη και έπεται η Αττική. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Κεντρική Μακεδονία και τα νησιά του Ιονίου.
Αναβάθμιση υπηρεσιών
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους, είναι ξενοδοχεία μικρού μεγέθους, μέχρι 60 δωμάτια, διαθέτουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και προσφέρουν αναβαθμισμένες παροχές και προσωποποιημένες υπηρεσίες.
«Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσει κάποιος υπεραξία στον αιώνα που ζούμε είναι να συνδυάσει καινοτομία και ποιότητα. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το πρόγραμμα που σκοπό έχει να αναδείξουμε τις προσπάθειες του πρωτοποριακού σχεδιασμού με την παράλληλη ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας. Αναβαθμίζουμε επί της ουσίας την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και προσφέρουμε προοπτικές ανάπτυξης στηρίζοντας μικρά ξενοδοχεία, καθώς μιλάμε για ξενοδοχεία έως 60 δωμάτια», επεσήμανε η Χριστίνα Τετράδη αντιπρόεδρος του ΞΕΕ.
«Τα boutique ξενοδοχεία προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες, ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής. Προσφέρουν αναβαθμισμένη τουριστική εμπειρία που απαντά στις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς. Προσφέρουν ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που μπορεί να τοποθετεί με αξιώσεις απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό και στα διεθνή αναγνωρισμένα και καταξιωμένα brands», είπε από την πλευρά της η Μαρία Τζάννου, σύμβουλος Marketing του Προγράμματος.
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.