Πάνω από 200 είναι σήμερα τα πιστοποιημένα boutique ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, με 100 ακόμη να βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος που υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).
Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε χθες τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel» εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.
Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων ιδιαίτερης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.
Θ. Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Οι ελληνικές τράπεζες στηρίζουν τον τουρισμό
Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.
Υπηρεσίες
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».
Ως προς την ποιοτική κατανομή των boutique ξενοδοχείων, το 38% είναι ξενοδοχεία 5 αστέρων, το 40% είναι ξενοδοχεία 4 αστέρων και το 22% μονάδες 3 αστέρων.
Η πλειονότητα των ήδη πιστοποιημένων boutique ξενοδοχείων βρίσκεται στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, με τη Μύκονο και τη Σαντορίνη να έχουν ισχυρή παρουσία, ακολουθεί σε δυναμική η Κρήτη και έπεται η Αττική. Την πεντάδα συμπληρώνουν η Κεντρική Μακεδονία και τα νησιά του Ιονίου.
Αναβάθμιση υπηρεσιών
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους, είναι ξενοδοχεία μικρού μεγέθους, μέχρι 60 δωμάτια, διαθέτουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και προσφέρουν αναβαθμισμένες παροχές και προσωποποιημένες υπηρεσίες.
«Ο καλύτερος τρόπος να δημιουργήσει κάποιος υπεραξία στον αιώνα που ζούμε είναι να συνδυάσει καινοτομία και ποιότητα. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το πρόγραμμα που σκοπό έχει να αναδείξουμε τις προσπάθειες του πρωτοποριακού σχεδιασμού με την παράλληλη ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών φιλοξενίας. Αναβαθμίζουμε επί της ουσίας την ποιότητα του τουριστικού προϊόντος και προσφέρουμε προοπτικές ανάπτυξης στηρίζοντας μικρά ξενοδοχεία, καθώς μιλάμε για ξενοδοχεία έως 60 δωμάτια», επεσήμανε η Χριστίνα Τετράδη αντιπρόεδρος του ΞΕΕ.
«Τα boutique ξενοδοχεία προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες, ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής. Προσφέρουν αναβαθμισμένη τουριστική εμπειρία που απαντά στις ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς. Προσφέρουν ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν που μπορεί να τοποθετεί με αξιώσεις απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό και στα διεθνή αναγνωρισμένα και καταξιωμένα brands», είπε από την πλευρά της η Μαρία Τζάννου, σύμβουλος Marketing του Προγράμματος.
Latest News
«Όσα λένε οι ξενοδόχοι μεταξύ τους»: Ποια ταμεία θα γεμίσουν το καλοκαίρι
Για μια ακόμη δυνατή τουριστική σεζόν μιλάνε παράγοντες του κλάδου - Γεμάτα τα ξενοδοχεία και τα Airbnb
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Διόδια, ζώνες επισκεπτών και φόροι: Πώς «απαντά» η Ευρώπη στον υπερτουρισμό
Από τη Σεβίλλη και τη Βενετία μέχρι το Άμστερνταμ, η Ευρώπη μαθαίνει να βελτιώνει τη ζωή των ντόπιων περιορίζοντας τους τουρίστες
Αυτή είναι η παραλία με τα πιο γαλάζια νερά στον κόσμο
Κι όμως δεν είναι ελληνική!
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το «Τουρισμός για Όλους 2024» - Πώς θα ειδοποιηθούν
Η ενημέρωση των τυχερών δικαιούχων θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τα στοιχεία που δήλωσαν κατά την υποβολή της αίτησης
Παράσχης (ΔΑΑ): Ανεβάζουμε τον πήχη των εσόδων - Πάνω από 30 εκατ. επιβάτες το 2024
Η διοίκηση του ΔΑΑ είχε δεσμευθεί ότι θα επανεξέταζε τους στόχους για το 2024 με το τέλος του πρώτου τριμήνου
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες