Ξεμένει από χρήματα το ταμείο της Fisker, της εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων που ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Henrik Fisker, όπως ανακοίνωσε στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2023. Η εταιρεία μάλιστα προειδοποιεί ότι έχει μόλις έναν χρόνο ζωής εάν δεν ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα αντιστροφής της κατάστασης.

Hλεκτρικά οχήματα: To σχέδιο της Κίνας που… έκοψε μαχαίρι τα γέλια του Μασκ

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι υπήρχε «ουσιαστική αμφιβολία σχετικά με την ικανότητα της Fisker να συνεχίσει ως δρώσα εταιρεία». Για να έχει τα μετρητά που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει απρόσκοπτα την επιχειρηματική δραστηριότητά της τους επόμενους 12 μήνες, η εταιρεία θα πρέπει να συγκεντρώσει περισσότερα κεφάλαια από τους επενδυτές. Η μετοχή της Fisker διαπραγματευόταν στα 75 σεντς ανά μετοχή στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης την Πέμπτη και υποχώρησε σε λίγο περισσότερο από 40 σεντς το πρωί της Παρασκευής.

Η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με έναν επενδυτή για πιθανή διάθεση περισσότερων κεφαλαίων στην εταιρεία, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων. Ως ένα άμεσο μέτρο αποτροπής του λουκέτο είναι η απόλυση του 15% του εργατικού δυναμικού της, καθώς προσπαθεί να μειώσει το κόστος.

Η Fisker είχε ζημιές 463,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ είχε έσοδα 200 εκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2023.

Ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο

H εταιρεία η οποία πουλά το ηλεκτρικό SUV της Ocean, έχει ένα ασυνήθιστο επιχειρηματικό μοντέλο, καθώς έχει αναθέσει εξ ολοκλήρου σε εξωτερικούς συνεργάτες την κατασκευή του ενός και μοναδικού μοντέλου που πουλάει επί του παρόντος. Το Ocean κατασκευάζεται στην Αυστρία από τη Magna, μια εταιρεία που έχει κατασκευάσει επίσης οχήματα για εταιρείες όπως Mercedes-Benz, BMW και Jaguar.

«Το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη Fisker, συμπεριλαμβανομένων καθυστερήσεων από τους προμηθευτές και άλλων ζητημάτων που μας εμπόδισαν να παραδώσουμε το SUV Ocean όσο γρήγορα περιμέναμε», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Henrik σε ανακοίνωσή του.

Πέρυσι, η Magna παρήγαγε περισσότερα από 10.193 SUV Fisker, αλλά λιγότερα από τα μισά από αυτά παραδόθηκαν στους πελάτες εντός του ημερολογιακού έτους, ανακοίνωσε η εταιρεία. Η Fisker αναμένει να παραδώσει περίπου 20.000 φέτος, πρόσθεσε.

Το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο της Fisker περιείχε απευθείας πωλήσεις σε πελάτες χωρίς ανεξάρτητο αντιπρόσωπο στη μέση, όπως η Tesla. Η Fisker άλλαξε αυτή τη στρατηγική φέτος, ωστόσο, και άρχισε να εγγράφει αντιπροσώπους δικαιόχρησης. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει υπογράψει συνεργασία με 12 αντιπροσώπους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Η Fisker είναι η δεύτερη εταιρεία αυτοκινήτων του ιδρυτή Henrik Fisker. Η πρώτη του, η Fisker Automotive, παρήγαγε ένα plug-in υβριδικό πολυτελές αυτοκίνητο που ονομαζόταν Fisker Karma. Αυτή η εταιρεία χρεοκόπησε το 2013 αφού ένα μεγάλο μέρος των εγκαταστάσεών της εξαφανίστηκε από τον τυφώνα Sandy.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη
Green |

Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη

Οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν την ατμοσφαιρική ρύπανση ως μια «παγκόσμια καταστροφή για την υγεία», καθώς οι επιπτώσεις της επηρεάζουν δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Green |

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση

Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την κυκλική οικονομία
Green |

Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο

Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη