Μετά από μια σειρά από πειράγματα στο Instagram που χρονολογούνται από τον Μάιο, η Beyoncé κυκλοφόρησε και επίσημα τη σειρά περιποίησης μαλλιών της που χρηματοδοτείται από τον εαυτό της, Cécred (προφέρεται ως «ιερό»).

«Τα μαλλιά μας είναι πολύτιμα. Το ταξίδι ξεκινά στις 20 Φεβρουαρίου». Με αυτά τα λόγια ανακοίνωσε η Beyoncé το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα του νέου haircare brand Cécred.

Αυτή δεν είναι η πρώτη εισβολή της megastar στην ομορφιά και τη μόδα. Ήδη κυκλοφόρησε τη σειρά ετοίμων ρούχων House of Deréon με τη μητέρα της το 2006, το Ivy Park athleisure το 2016 και αρκετά αρώματα από τα οποία το τελευταίο, ένα eau de parfum που ονομάζεται Cé Noir, κυκλοφόρησε στα τέλη του περασμένου έτους.

Το νέο της εγχείρημα ποντάρει επί της ουσίας στην πρόκληση που φέρνει ένα προϊόν περιποίησης μαλλιών που απευθύνεται σε μαύρες γυναίκες .

Μια ευκαιρία να είσαι στην κορυφή

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Nielsen, οι μαύροι καταναλωτές το 2022 ξόδεψαν 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια για τα μαλλιά, ενώ το 2023 ξόδεψαν 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε προϊόντα ομορφιάς συνολικά. Οι μαύροι καταναλωτές ευθύνονται για το 11% του συνόλου των δαπανών για προϊόντα ομορφιάς, αλλά οι επωνυμίες που ανήκουν σε μαύρους αντιπροσώπευαν μόλις το 2,5% των εσόδων, σύμφωνα με μια μελέτη της McKinsey & Co. του 2022 με τίτλο «Black Representation in the Beauty Industry».

Σύμφωνα επίσης, με τη Nielsen, μάρκες που ιδρύθηκαν από διασημότητες σημείωσαν πωλήσεις 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για πρώτη φορά πέρυσι: Το Flawless by Gabrielle Union κυκλοφόρησε το 2017 από την ηθοποιό και τον επί σειρά ετών κομμωτή της Larry Sims. Η Tracee Ellis Ross μπήκε στο παιχνίδι curl το 2019 με το Pattern. Η La La Anthony που έγινε ηθοποιός του MTV-VJ παρουσίασε τη σειρά της Inala με ρυζόνερο το 2022. Με έμφαση στην υγεία, την προσβασιμότητα και τη βιωσιμότητα, η ηθοποιός Tia Mowry κυκλοφόρησε τη σειρά περιποίησης μαλλιών 4U by Tia πέρυσι.

Η Jessica Alba έχει πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς στη φροντίδα μωρού με την Honest Beauty, και ομοίως η Rihanna στο μακιγιάζ με την Fenty Beauty. Τώρα η Beyoncé μπορεί να κάνει το ίδιο στην υποκατηγορία των σγουρών μαλλιών.

Με 32 Grammy και σχεδόν 320 εκατομμύρια followers στο Instagram, η Beyoncé είναι το μεγαλύτερο όνομα που βγήκε στην αγορά ομορφιάς.

Εμπνευσμένη από τελετουργίες μαλλιών από όλο τον κόσμο, η Foundation Collection της σειράς αποτελείται από οκτώ προϊόντα που χρησιμοποιούν διάφορα έλαια, βούτυρα, φυτικά εκχυλίσματα και ζυμωμένο νερό ρυζιού. Στη σειρά περιλαμβάνεται επίσης μια βιοενεργή ζύμωση κερατίνης που εκκρεμεί για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που παρασκευάζεται με πρωτεΐνη που μιμείται την κερατίνη στα ανθρώπινα μαλλιά και χρησιμοποιεί μια πρεβιοτική ζύμωση για την υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Συνολικά, τα προϊόντα υπόσχονται καθαρισμό, ενυδάτωση και επανόρθωση.

Η ιστορία πίσω από την ιδέα

Στις 7 Φεβρουαρίου η Beyoncé ανέβασε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstagram όπου φαίνεται η ίδια σε νεαρή ηλικία στο “Headliners Hair Salon.” Πρόκειται για το κομμωτήριο που διατηρούσε η μητέρα της Tina Knowles στο Χιούστον του Τέξας. Εκεί η Beyoncé έπιασε την πρώτη της δουλειά. Αυτή η αρχή ήταν αρκετή για να ανάψει μέσα της τη φλόγα για τη φροντίδα των μαλλιών.  Ήδη από τον περασμένο Μάιο η superstar είχε προϊδεάσει το κοινό της για το λανσάρισμα μιας haircare σειράς. Είχε αναρτήσει μια φωτογραφία στην οποία απεικονιζόταν η ίδια και μπροστά της κάποια δείγματα προϊόντων. «Είδα από πρώτο χέρι πώς ο τρόπος που φροντίζουμε τα μαλλιά μας επηρεάζει τη ψυχή μας», έγραψε αναφερόμενη στην εμπειρία της από τον χρόνο που πέρασε ως παιδί μέσα στο κομμωτήριο της μαμάς της. Η μητέρα της Tina Knowles είναι πρώην κομμώτρια και ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου και πλέον αναλαμβάνει την θέση της αντιπροέδρου του brand.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)
Business of Sport |

Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)

Ο Ολυμπιακός πήρε τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Conference League – Ήρωας των «ερυθρόλευκων ο Τζολάκης στη διαδικασία των πέναλτι καθώς ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού απέκρουσε τρία πέναλτι