
Το Ιράν απελευθερώνει τα 17 μέλη του πληρώματος που εξακολουθούν να βρίσκονται στο πλοίο St Nikolas της Empire Navigation suezmax που κατασχέθηκε από το Ιράν τον Ιανουάριο.
Η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία δήλωσε ότι 11 Φιλιππινέζοι ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο St Nikolas (χωρητικότητας 159.100-dwt, κατασκευής 2011) απελευθερώθηκαν και θα επέστρεφαν στην πατρίδα τους στη Μανίλα από χθες Κυριακή.
Τα υπόλοιπα έξι μέλη του πληρώματος “αναμένεται επίσης να επιστρέψουν μόλις φτάσουν οι αντικαταστάτες τους”, πρόσθεσε η εταιρεία.
Το υπουργείο Εξωτερικών των Φιλιππίνων (DFA) επιβεβαίωσε επίσης την είδηση.
Ο υφυπουργός του DFA Eduardo Jose de Vega δήλωσε ότι οι συμβάσεις των 11 Φιλιππινέζων είχαν λήξει επίσημα και το πρακτορείο επάνδρωσης τους είχε ήδη αντικαταστήσει με ξένα μέλη του πληρώματος.
Εννέα από αυτούς επρόκειτο να φθάσουν στην πατρίδα τους την Κυριακή και άλλοι δύο θα πετούσαν στις 13 Μαρτίου, πρόσθεσε.
Το πλοίο κατασχέθηκε στις 11 Ιανουαρίου με 18 Φιλιππινέζους στο πλοίο.
Ο ένας απελευθερώθηκε από το Ιράν τον Φεβρουάριο.
Το δεξαμενόπλοιο πιστεύεται ότι κρατήθηκε σε αντίποινα για τη συνεργασία της Empire Navigation με τις ΗΠΑ πέρυσι για την κατάσχεση ιρανικού πετρελαίου που μετέφερε το πλοίο, που τότε ονομάζονταν Suez Rajan.
Αφού εξαναγκάστηκε από τις αμερικανικές αρχές να εκφορτώσει το ιρανικό φορτίο του στο Τέξας, το πλοίο επέστρεψε στη Μέση Ανατολή με το νέο του όνομα St Nikolas.
Όταν έφθασε εκεί στα ανοικτά του Ομάν, οι δυνάμεις των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης κατέλαβαν το πλοίο.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες