Άλμα σημείωσε η μετοχή της H&M στις πρώτες συναλλαγές της Τετάρτης, αφού η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ξεπέρασε σημαντικά τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους.

Με αύξηση 13%, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σε 2,08 δισ. σουηδικές κορώνες (196 εκατ. δολάρια), έναντι των 1,43 δισ. κορώνων που προέβλεπε δημοσκόπηση της LSEG μεταξύ των αναλυτών. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 3,9% από 1,3%, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν σε ετήσια βάση.

Η&Μ: Το σχέδιο να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών

«Η ανάπτυξη συνεχίστηκε προς τη σωστή κατεύθυνση το πρώτο τρίμηνο με βελτιωμένο μικτό περιθώριο κέρδους και λειτουργικό κέρδος, χαμηλότερα αποθέματα και ισχυρή ταμειακή ροή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου H&M Daniel Ervér, ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία στις αρχές του έτους μετά την αιφνιδιαστική παραίτηση της Helena Helmersson.

«Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να ενισχύσουμε τις πωλήσεις», πρόσθεσε, επαναλαμβάνοντας επίσης τον στόχο της H&M να επιτύχει φέτος περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10%.

Προσπάθειες ανάκαμψης

Ο δεύτερος μεγαλύτερος retailer στον κόσμο, γνωστός για τα τζιν των 19,99 δολαρίων και τα φορέματα κάτω των 15 δολαρίων, έχει επεκταθεί σε πιο ακριβά ρούχα, πουλώντας δερμάτινα παντελόνια για περισσότερα από 300 δολάρια και, υπό τη μάρκα Cos, παλτά που φτάνουν ακόμη και τα 1.190 δολάρια.

Δεν ειναι τυχαία η εστίαση της H&M στην κερδοφορία έναντι των πωλήσεων, εν μέσω πιέσεων από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από την ιδιοκτήτρια της Zara, την Inditex, και από κινεζικές εταιρείες λιανικής πώλησης γρήγορης μόδας, όπως η Shein.

Η διαδικτυακή εταιρεία γρήγορης μόδας Shein, η οποία πωλεί φορέματα αξίας 8 δολαρίων, μπλουζάκια αξίας 5 δολαρίων και κοσμήματα αξίας 2 δολαρίων, έχει ροκανίσει το μερίδιο της H&M στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, ενώ ο μεγαλύτερος αντίπαλος Zara έχει επεκτείνει την κυριαρχία του στον τομέα.

Σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την εμπειρία εντός των καταστημάτων της, η H&M έχει δηλώσει ότι ανακαινίζει περίπου 250 σημεία φέτος, μια σημαντική αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Ενώ, σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα, κυρίως σε αναπτυσσόμενες αγορές, και να κλείσει 160 καταστήματα σε εκείνες όπου έχει ήδη εδραιωμένη παρουσία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή