Οι λάτρεις των πολυτελών τρένων μπορεί να θέλουν να κλειδώσουν την τρέχουσα τιμή για ταξίδι με το «Orient Express» της Ιταλίας τώρα – προτού ανέβει περισσότερο. Οι τιμές εκκίνησης για ταξίδι μιας διανυκτέρευσης με το πολυτελές τρένο αυξήθηκαν από 2.000 ευρώ ανά άτομο τον Δεκέμβριο του 2022 σε 2.500 ευρώ ανά άτομο τον Νοέμβριο του 2023.
Και οι δύο τιμές ορίστηκαν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου προκρατήσεων πριν από την πώληση, η οποία απαιτούσε επιστρέψιμη προκαταβολή .
«Orient Express»: Η γαλλική πολυτέλεια ξαναμπαίνει στις ράγες
Ωστόσο, οι τιμές εκκίνησης έχουν πλέον εκτιναχθεί στα 3.500 ευρώ ανά άτομο ανά διανυκτέρευση, σύμφωνα με δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο.
Πρόκειται για μια εντυπωσιακή αύξηση της τιμής κατά 75% σε μια περίοδο 16 μηνών.
Το τρένο πρόκειται να ξεκινήσει να κινείται την άνοιξη του 2025, σύμφωνα με την Accor, τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία φιλοξενίας που διαχειρίζεται το τρένο.
Τι συμβαίνει;
Ένας εκπρόσωπος της Accor είπε στο CNBC: «Η τιμολόγηση εξελίσσεται ανάλογα με την πληρότητα, την εποχή, τη διαδρομή και τον τύπο καμπίνας». Ωστόσο, και πάλι, το τρένο δεν λειτουργεί ακόμα.
Οι τιμές των εισιτηρίων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από ένα άλλο τρένο που χρησιμοποιεί το όνομα «Orient Express» στην Ευρώπη — το Venice Simplon-Orient-Express. Οι νυχτερινές τιμές για αυτό το τρένο, το οποίο εκμεταλλεύεται η εταιρεία Belmond που ανήκει στην LVMH, ξεκινούν από 7.060 βρετανικές λίρες ($8.925) ανά επιβάτη, σύμφωνα με τον ιστότοπό της.
Ο Ντέιβ Γκούντζερ, διευθύνων σύμβουλος για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική στην Tourism Economics, μια εταιρεία της Oxford Economics, δήλωσε ότι οι αυξανόμενες τιμές προκαλούνται από τη συνεχιζόμενη προθυμία των καταναλωτών να πληρώνουν υψηλότερα ποσά για εμπειρίες πολυτελείας. Αλλά, είπε, πιθανότατα δεν είναι ο μόνος λόγος.
«Η ζήτηση για πολυτελή ταξίδια αντανακλάται σε ορισμένες συνεχείς αυξήσεις τιμών», είπε. «Ωστόσο, οι αυξήσεις των τιμών δεν είναι κερδοσκοπικές και ευθυγραμμίζονται σε γενικές γραμμές με το αυξανόμενο κόστος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων δαπανών προσωπικού καθώς και των αυξημένων απαιτήσεων εξυπηρέτησης του χρέους».
Ο Ντ. Γκούντζερ αποκάλεσε την αύξηση της τιμής του τρένου La Dolce Vita «κάτι ακραίο», αλλά σημείωσε επίσης ότι αντικατοπτρίζει τη μοναδική υπηρεσία που παρέχει.
Τα τρένα «La Dolce Vita»
Το La Dolce Vita Orient Express της Accor πρόκειται να πραγματοποιήσει εννέα διαδρομές μέσω της Ιταλίας, συμπεριλαμβανομένου ενός παράκτιου ταξιδιού από το Παλέρμο στη Ρώμη και ένα άλλο από τη Ρώμη στην κοινότητα Montalcino της Τοσκάνης.
Το τρένο «La Dolce Vita» – που μεταφράζεται σε «η γλυκιά ζωή» – παραπέμπει στην εποχή της ιταλικής αίγλης που απαθανάτισε η διάσημη ομώνυμη ταινία του Φεντερίκο Φελίνι του 1960.
Οι κρατήσεις για το τρένο ανοίγουν μέσω τηλεφώνου στις 2 Απριλίου και μέσω της ιστοσελίδας του τρένου από τις 24 Απριλίου.
Η Accor σχεδιάζει να δρομολογήσει ένα άλλο τρένο – με το όνομα “The Orient Express” – χρησιμοποιώντας ανακαινισμένα βαγόνια του 19ου αιώνα που κάποτε ήταν μέρος του ιστορικού “Nostalgie-Istanbul-Orient-Express”.
Το τρένο θα εκτελεί διάφορες διαδρομές στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της εμβληματικής διαδρομής Παρίσι-Κωνσταντινούπολη.
Αρχικά είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει φέτος, αλλά, το τρένο πρόκειται τώρα να ξεκινήσει τα δρομολόγια το 2026.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ