Ισχυρότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του έτους ανακοίνωσε η γαλλική Danone, τονίζοντας ότι οι καταναλωτές θα δουν «πολύ μικρή» αλλαγή στις τιμές των προϊόντων της στα ράφια των καταστημάτων στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική φέτος, καθώς ο πληθωρισμός του κόστους θα υποχωρήσει.

Ο κατασκευαστής του γιαουρτιού Activia, του νερού Evian και του Aptamil διατήρησε τους στόχους του για αύξηση πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% στο σύνολο του έτους, με μέτρια βελτίωση στο επαναλαμβανόμενο περιθώριο λειτουργίας.

Η Danone αύξησε τις τιμές κατά 2,9% το πρώτο τρίμηνο, έναντι των προσδοκιών των αναλυτών για άνοδο 2,7%.

Το τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία είχε αυξήσει τις τιμές κατά 4,3%.

Όπως η Nestle και η P&G, η Danone είναι μία από τις πολλές μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών που αύξησαν απότομα τις τιμές τα τελευταία δύο χρόνια για να διαχειριστούν το υψηλό κόστος των εισροών, με αποτέλεσμα τις σκληρές διαπραγματεύσεις και τη διαμάχη με λιανοπωλητές όπως η Carrefour.

Μικρές διακυμάνσεις στις τιμές

«Στα ράφια θα υπάρξει πολύ μικρή κίνηση των τιμών», δήλωσε ο επικεφαλής των οικονομικών Γιούργκεν Έσερ σε συνέντευξή του στο Reuters. «Πιστεύω ότι αυτό που θα δούμε είναι, σε ορισμένες περιπτώσεις, λίγο περισσότερη διαφημιστική δραστηριότητα».

Εκτός Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών, ο Έσερ είπε ότι οι τιμές θα συνεχίσουν να αυξάνονται στη Λατινική Αμερική όπου ο πληθωρισμός παραμένει υψηλότερος, αλλά όχι σε μέρη όπως η Κίνα όπου «ο πληθωρισμός παραμένει πολύ χαμηλός».

Οι πωλήσεις της Danone αυξήθηκαν κατά 4,1% στα 6,79 δισεκατομμύρια ευρώ (7,25 δισεκατομμύρια δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για αύξηση 3,4%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή