Μνημόνιο συνεργασίας για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των μελών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) υπέγραψε η ομοσπονδία με την Deloitte.

Μέσα από διαδραστικά εκπαιδευτικά εργαστήρια με θέμα την οργάνωση και την επαγγελματική διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, αλλά και από εισηγήσεις που θα αξιοποιούν καινοτόμα εργαλεία, όπως η χρήση σεναρίων (scenario-based learning) και μελετών περιπτώσεων (case studies), η παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών και επιτυχημένων παραδειγμάτων και οι ασκήσεις προσομοίωσης ρόλων, οι συμμετέχοντες – μέλη της ΠΟΞ θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς.

Ενωση Ξενοδόχων Αθήνας: Σκληρή απάντηση στην πρόταση του δημάρχου Αθηναίων για νέο φόρο

Οι θεματικές ενότητες των εκπαιδευτικών εργαστηρίων θα καλύπτουν καίρια θέματα και ανάγκες των επιχειρήσεων του ξενοδοχειακού κλάδου όπως είναι:

· η αποτελεσματικότερη χρηματοοικονομική και φορολογική διαχείριση των επιχειρήσεων

· η αξιοποίηση επενδυτικών κινήτρων και χρηματοδοτήσεων

· οι σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις που επηρεάζουν τον τομέα της φιλοξενίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως για παράδειγμα η βιωσιμότητα και τα «πράσινα» ξενοδοχεία, η τεχνολογία και τα «έξυπνα» ξενοδοχεία, η ανάγκη για ολοκληρωμένη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και εμπειρία των επισκεπτών, κ.α..

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα του σύγχρονου περιβάλλοντος και την ανάγκη προσαρμογής των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες, επενδύει στην εκπαίδευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μελών της προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες προκλήσεις και να ενισχύσουν τη θέση και την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά.

Η Deloitte ανέλαβε να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να υλοποιήσει σε συνεργασία με την ΠΟΞ τα εν λόγω εκπαιδευτικά εργαστήρια, αξιοποιώντας την εκτενή εμπειρία και την εξειδικευμένη τεχνογνωσία της εταιρείας και των στελεχών της στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Με την ευκαιρία της υπογραφής του μνημονίου συνεργασίας, ο Πρόεδρος της ΠΟΞ, Γιάννης Χατζής, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Deloitte και την ευχαριστούμε θερμά για τη συνεισφορά της. Η συμπόρευση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της ΠΟΞ για τη συνεχή επένδυση και αξιοποίηση του ταλέντου σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει πληθώρα σπουδαίων πρωτοβουλιών. Στόχος μας είναι η διαρκής αναβάθμιση των δεξιοτήτων και γνώσεων των μελών της ΠΟΞ, με έμφαση στα ξενοδοχεία των χαμηλότερων κατηγοριών, τα οποία έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον κλάδο της Ελληνικής Φιλοξενίας, ώστε να μπορούν με επιτυχία να ανταποκριθούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της σύγχρονης τουριστικής αγοράς».

Ο Βασίλης Καφάτος, Growth Leader, Transportation, Hospitality & Services Sector Leader της Deloitte, προσέθεσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή τη συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων καθώς θεωρούμε εξαιρετικά κρίσιμη τη συνεχή κατάρτιση και αναβάθμιση δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα σε ένα δυναμικό και μεταβαλλόμενο διεθνές περιβάλλον. Η Deloitte στηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις φιλοξενίας στην προσπάθεια συνεχούς εξέλιξης του ταλέντου τους, στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και εμπειριών προς τους επισκέπτες και στην προσαρμογή της στρατηγικής και λειτουργίας τους με βάση τις νέες παγκόσμιες τάσεις και ανάγκες του κλάδου του τουρισμού».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott