
Ο γίγαντας του fast-food, McDonald’s, θέλει να επεκτείνει την ακμάζουσα ψηφιακή του επιχείρηση και σκέφτηκε οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ να αρχίσουν να πληρώνουν σε ένα ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το CNBC.
Η αλλαγή έχει σκοπό να εκσυγχρονίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας και να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σύμφωνα με το υπόμνημα, το οποίο συντάχθηκε από τον Υπεύθυνο Εμπειρίας Πελατών των ΗΠΑ Ταρίκ Χασάν και την Chief Information Officer Ουίτνεϊ ΜακΓκίνις. Το υπόμνημα ανέφερε επίσης ότι η McDonald’s σχεδιάζει να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να βελτιώσει το πρόγραμμα αφοσίωσης και να προσθέσει κανάλια παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας στον ιστό χωρίς λήψη εφαρμογής, κάτι που θα ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση.
McDonald’s: Η «ανάσταση» της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα με… μαλτέζικη συνταγή
Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης αντιπροσώπευαν περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σε όλο το σύστημα παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο της McDonald’s. Η εταιρεία έχει 34 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες στις Η.Π.Α. Συγκριτικά, το Chipotle Mexican Grill έχει 40 εκατομμύρια μέλη πιστότητας, ενώ τα Starbucks 32,8 εκατομμύρια.
Προγράμματα επιβράβευσης
Τον Δεκέμβριο, η McDonald’s δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έως το 2027.
Προς το παρόν, ο δικαιοπάροχος συνιστά στους δικαιοδόχους να πληρώσουν για το νέο ταμείο χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα συνεισφορά μάρκετινγκ, η οποία απαιτεί να ξοδεύουν τουλάχιστον το 4% των ακαθάριστων πωλήσεων, σύμφωνα με το υπόμνημα. Ως αποτέλεσμα, η νέα προσέγγιση πιθανότατα θα οδηγήσει τα McDonald’s να περιορίσουν τα παλαιού τύπου εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις, και να επικεντρωθούν σε τομείς που οδηγούν απτά σε υψηλότερες πωλήσεις.

Συνεισφορές δικαιοδόχων
Το επόμενο έτος, οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ θα πρέπει να συνεισφέρουν 1,2% των προβλεπόμενων αναγνωρισμένων ψηφιακών πωλήσεων, όπως συναλλαγές που πραγματοποιούνται όταν ένας πελάτης συνδέεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή παράδοση παραγγελιών, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το ποσοστό θα αλλάζει ετησίως, με βάση τις προβλέψεις που δημιουργούνται στην αρχή του έτους.
Ως αποτέλεσμα της αλλαγής, η McDonald’s προβλέπει ότι κάθε εστιατόριο στις ΗΠΑ θα δει τις ταμειακές ροές του να αυξάνονται κατά περίπου $2.600, ξεκινώντας από το 2025. Το απροσδόκητο κέρδος προέρχεται από το κόστος ψηφιακής επένδυσης που μετατοπίζεται από την κατάσταση κερδών και ζημιών ενός δικαιοδόχου στη συνεισφορά μάρκετινγκ.
Οι δικαιοδόχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία θα πληρώσουν επίσης στο παγκόσμιο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπόλοιπες αγορές McDonald’s θα εισέλθουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα στο επόμενο διάστημα.


Latest News

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα