Ο γίγαντας του fast-food, McDonald’s, θέλει να επεκτείνει την ακμάζουσα ψηφιακή του επιχείρηση και σκέφτηκε οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ να αρχίσουν να πληρώνουν σε ένα ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το CNBC.
Η αλλαγή έχει σκοπό να εκσυγχρονίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας και να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σύμφωνα με το υπόμνημα, το οποίο συντάχθηκε από τον Υπεύθυνο Εμπειρίας Πελατών των ΗΠΑ Ταρίκ Χασάν και την Chief Information Officer Ουίτνεϊ ΜακΓκίνις. Το υπόμνημα ανέφερε επίσης ότι η McDonald’s σχεδιάζει να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να βελτιώσει το πρόγραμμα αφοσίωσης και να προσθέσει κανάλια παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας στον ιστό χωρίς λήψη εφαρμογής, κάτι που θα ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση.
McDonald’s: Η «ανάσταση» της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα με… μαλτέζικη συνταγή
Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης αντιπροσώπευαν περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σε όλο το σύστημα παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο της McDonald’s. Η εταιρεία έχει 34 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες στις Η.Π.Α. Συγκριτικά, το Chipotle Mexican Grill έχει 40 εκατομμύρια μέλη πιστότητας, ενώ τα Starbucks 32,8 εκατομμύρια.
Προγράμματα επιβράβευσης
Τον Δεκέμβριο, η McDonald’s δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έως το 2027.
Προς το παρόν, ο δικαιοπάροχος συνιστά στους δικαιοδόχους να πληρώσουν για το νέο ταμείο χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα συνεισφορά μάρκετινγκ, η οποία απαιτεί να ξοδεύουν τουλάχιστον το 4% των ακαθάριστων πωλήσεων, σύμφωνα με το υπόμνημα. Ως αποτέλεσμα, η νέα προσέγγιση πιθανότατα θα οδηγήσει τα McDonald’s να περιορίσουν τα παλαιού τύπου εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις, και να επικεντρωθούν σε τομείς που οδηγούν απτά σε υψηλότερες πωλήσεις.
Συνεισφορές δικαιοδόχων
Το επόμενο έτος, οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ θα πρέπει να συνεισφέρουν 1,2% των προβλεπόμενων αναγνωρισμένων ψηφιακών πωλήσεων, όπως συναλλαγές που πραγματοποιούνται όταν ένας πελάτης συνδέεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή παράδοση παραγγελιών, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το ποσοστό θα αλλάζει ετησίως, με βάση τις προβλέψεις που δημιουργούνται στην αρχή του έτους.
Ως αποτέλεσμα της αλλαγής, η McDonald’s προβλέπει ότι κάθε εστιατόριο στις ΗΠΑ θα δει τις ταμειακές ροές του να αυξάνονται κατά περίπου $2.600, ξεκινώντας από το 2025. Το απροσδόκητο κέρδος προέρχεται από το κόστος ψηφιακής επένδυσης που μετατοπίζεται από την κατάσταση κερδών και ζημιών ενός δικαιοδόχου στη συνεισφορά μάρκετινγκ.
Οι δικαιοδόχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία θα πληρώσουν επίσης στο παγκόσμιο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπόλοιπες αγορές McDonald’s θα εισέλθουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα στο επόμενο διάστημα.
Latest News
Στο ρυθμό μείωσης των επιτοκίων και η κεντρική τράπεζα στο Πεκίνο
Με τη μείωση στα επιτόκια η κεντρική τράπεζα της Κίνα συνεχίζει τις προσπάθειες για να διευκολύνει την ανάκαμψη της χώρας
Θα έρθει η μεγάλη αναμόρφωση; Ρευστό 7 δισ. για το Εθνικό Σύστημα Υγείας στη Βρετανία
Τι προβλέπει η κυβέρνηση των Εργατικών στη Βρετανία για το NHS, πριν την επίσημη κατάθεση του προϋπολογισμού
Πώς το fast food ωθεί σφίγγει τον κλοιό στην αλυσίδα εστίασης TGI Friday's
Η TGI Friday's είναι μια από τις πολλές αλυσίδες casual-dining που πιέζονται από την εκτίναξη της τάσης για γρήγορο φαγητό
Η Tokyo Metro θα είναι η μεγαλύτερη ΙΡΟ στο Τόκιο την τελευταία εξαετία
Η Tokyo Metro αναμένει να εισαγάγει μετοχές στο χρηματιστήριο του Τόκιο στις 23 Οκτωβρίου.
Τα κέρδη της LVMH βουλιάζουν - Οι τιμές... στο ύψος τους
Η LVMH θα χάσει μακροπρόθεσμα αν βραχυπρόθεμα ακολουθήσει πιο προσιτές προτάσεις κέει ο CFO
Nέα εποχή στις σχέσεις Κίνας-Βρετανίας - Συνεργασία σε εμπόριο και πράσινη ανάπτυξη
Διάθεση αμοιβαίας συνεργασίας εξέφρασαν Βρετανία και Κίνα με επίκεντρο την εμβάθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας των δύο χωρών
«Καμπανάκι» Σίσι σε ΔΝΤ και ΕΕ για τα προβλήματα που δημιουργεί ο πόλεμος
Η Αίγυπτος προειδοποιεί ότι το πρόγραμμα του ΔΝΤ εφαρμόζεται κάτω απο «δύσκολες περιφερειακές και παγκόσμιες συνθήκες»
Τι αλλάζει η Κίνα στο καθεστώς εξαγωγής αγαθών και τεχνολογιών «διπλής χρήσης»
Η Κίνα έχει κατηγορηθεί ότι υποστηρίζει την πολεμική προσπάθεια της Ρωσίας στην Ουκρανία παρέχοντάς της αγαθά διπλής χρήσης
Οι BRICS κηρύσσουν τον «πόλεμο» στο δολάριο από το Καζάν [γράφημα]
Η Ρωσία προωθεί επίσης τη δημιουργία ενός θεσμού για να διακανονισμούς ώστε οι χώρες της BRICS να έχουν πρόσβαση στις αγορές της ομάδας
Η Γερμανία διαψεύδει τα περί νόμου αποτροπής εξαγοράς των τραπεζών της
Η Γερμανία αιφνιδιάστηκε από την κίνηση της UniCredit να αποκτήσει μεγάλο ποσοστό στην κρατικά υποστηριζόμενη Commerzbank