Οι πελάτες του McDonald’s μπορεί να το σκέφτονται δύο φορές πριν πάρουν ένα Big Mac και πατάτες τηγανιτές, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα τριμήνου που έγιναν γνωστά.
Η αλυσίδα φαστ φουντ δημοσίευσε τα αποτελέσματα για το 1ο τρίμηνο τα οποία υπολείπονται των εκτιμήσεων για αύξηση εσόδων και πωλήσεων στα ίδια καταστήματα σε όλες τις κατηγορίες της, ενώ τα κέρδη της ήταν επίσης κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών.
McDonald’s: Αγοράζει τα 225 εστιατόρια από το franchise του Ισραήλ
«Οι καταναλωτές συνεχίζουν να είναι ακόμη πιο διστακτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στη βιομηχανία γρήγορης εστίασης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski κατά τη διάρκεια συνομιλίας με επενδυτές.
Ο γίγαντας του φαστ φουντ κατέγραψε έσοδα 6,17 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 4% σε ετήσια βάση και ελαφρώς υψηλότερα από τις εκτιμήσεις της Wall Street για 6,15 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 2% στα 2,70 δολάρια, κάτω από τις προσδοκίες των 2,72 δολαρίων.
Η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα ήταν 1,9% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με το άλμα 2,33% που ήλπιζε η Wall Street. Αυτό είναι επίσης πολύ χαμηλότερο από την αύξηση 12,6% που παρατηρήθηκε το 1ο τρίμηνο του 2023.
Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η κίνηση στον κλάδο ήταν από σταθερή έως πτωτική στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε όλες σχεδόν τις μεγάλες αγορές, η κίνηση με τα πόδια επιβραδύνεται σε ένα «δύσκολο μακροπεριβάλλον», όπου οι καταναλωτές αναζητούν αξία.
Οι πωλήσεις στο ίδιο κατάστημα McDonald’s στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 2,5%, ελαφρώς χαμηλότερες από το αναμενόμενο 2,55%. Οι υψηλότερες τιμές στο μενού αύξησαν το μέσο μέγεθος των πληρωμών, ενώ οι καμπάνιες μάρκετινγκ και η ανάπτυξη στον ψηφιακό τομέα και στην παράδοση βοήθησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων.
Στις διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s λειτουργεί τα δικά της καταστήματα, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 2,7%, σε σύγκριση με την αύξηση 12,6% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο.
Επιλεγμένες διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s δραστηριοποιείται μέσω δικαιοδόχων, όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική και η Ασία, παρουσίασαν θετική αύξηση πωλήσεων. Αλλά συνολικά οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων μειώθηκαν κατά 0,2%, λόγω «της συνεχιζόμενης επίδρασης του πολέμου στη Μέση Ανατολή».
Στις αρχές Ιανουαρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος Chris Kempczinski έγραψε σε μια ανάρτηση στο LinkedIn ότι «αρκετές αγορές στη Μέση Ανατολή και ορισμένες εκτός της περιοχής αντιμετωπίζουν σημαντικό επιχειρηματικό αντίκτυπο λόγω του πολέμου και της σχετικής παραπληροφόρησης που επηρεάζει μάρκες όπως τα McDonald’s».
Η μετοχή του κολοσσού γρήγορης εστίασης δέχθηκε πιέσεις, σημειώνοντας πτώση 9% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα σε σύγκριση με την άνοδο 8,5% του S&P 500.
Latest News
Πούτιν: Οι κυρώσεις των ΗΠΑ υπονομεύουν την εμπιστοσύνη στο δολάριο
Οι κυρώσεις είναι αντιπαραγωγικές για τις Ηνωμένες Πολιτείες και καταδεικνύουν την «ανοησία» της, τόνισε ο Πούτιν
Δευτεραθλήτρια στον πληθωρισμό τροφίμων η Ελλάδα για 6 μήνες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat
Πόσο εφικτή είναι η αποσύνδεση από τις κινεζικές εφοδιαστικές αλυσίδες; - Τι δείχνει έρευνα
Παρά τις συζητήσεις για αποσύνδεση και διακοπή των εμπορικών σχέσεων με την Κίνα, οι ευρωπαϊκές εταιρείες αυξάνουν τις προοπτικές τους για την ασιατική χώρα
Η «Τσεχική Σφίγγα» που φλερτάρει με τα βρετανικά ταχυδρομεία
Η Royal Mail φεύγει από βρετανικά χέρια μετά από 500 χρόνια
Σνάμπελ (ΕΚΤ): Μια μείωση επιτοκίων τον Ιούλιο δεν φαίνεται δικαιολογημένη
Δεδομένης της «πολύ υψηλής αβεβαιότητας», υποστήριξε ότι «θα πρέπει να δώσουμε στον εαυτό μας αρκετό χρόνο για να δούμε τι συμβαίνει», είπε το μέλος ου εκτελεστικού συμβουλίου της ΕΚΤ
ΗΠΑ και Καναδάς επενδύουν μαζί σε κρίσιμα ορυκτά
Οι δίδυμες επενδύσεις αφορούν σε βισμούθιο, γραφίτη και κοβάλτιο
Έρχεται κατάρρευση τύπου EΣΣΔ; Πώς βλέπουν οι νέοι Αμερικανοί την οικονομία
Τι αναφέρει δημοσίευμα του Business Insider για το πώς αντιμετωπίζουν οι νέοι στις ΗΠΑ την οικονομία
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες