
Και εγένετο ο… «Ερμής». Πρόκειται για το κοινό εμπορικό σχήμα που στήνουν οι όμιλοι αγορών «Αστέρας» και «ΕΛΕΤΑ», με απώτερο στόχο την ενίσχυση της διαπραγματευτικής τους δύναμης και την εξασφάλιση καλύτερων τιμών από τους προμηθευτές.
Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε η νέα οντότητα (ΙΚΕ) να αποκτήσει ΑΦΜ και να καταχωρηθεί στα μητρώα του Κράτους.
Οι μεγάλοι μπαίνουν στη «μάχη» της μικρής λιανικής – Ποια είναι νέα τάση
Η επιλογή του ονόματος δεν έγινε τυχαία καθώς συμβολίζει τον «Θεό του Εμπορίου».
Η παραπάνω πρωτοβουλία, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές φιλοδοξεί να δημιουργήσει νέα δεδομένα στον χώρο της «μικρής λιανικής», αποτελώντας «απάντηση» στην επεκτατική πολιτική των μεγάλων αλυσίδων.
Το δίκτυο των δύο Ομίλων συγκεντρώνει ανεξάρτητους λιανέμπορους απ’ όλη την επικράτεια -632 λιανεμπορικές επιχειρήσεις με συνολικό τζίρο περίπου 873 εκατ. ευρώ και απασχολούν 4.630 εργαζόμενους.
Το ενιαίο σχήμα σύμφωνα με τους εμπνευστές του θα επιχειρήσει να αναβαθμίσει τον ρόλο των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες και θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητά τους.
«Η πίτα των 2 δισ. ευρώ»
Εδώ και μερικά χρόνια άλλωστε τα δυο στρατόπεδα βρίσκονται σε έναν… ακήρυχτο πόλεμο.
Η «επιθετική πολιτική επέκτασης» που έχουν υιοθετήσει οι μεγάλοι παίκτες με όχημα το franchise πιέζει αφόρητα τους μικρότερους, με αποτέλεσμα πολλοί να υποκύπτουν στις προτάσεις εξαγοράς που καταθέτουν.
Το δέλεαρ είναι μεγάλο αφού η μικρή λιανική συγκαταλέγεται στις δυναμικότερες κατηγορίες του λιανεμπορίου. Υπολογίζεται πως σε ετήσια βάση παράγει τζίρο περίπου 2 δισ. ευρώ, έχοντας ως βασικό πλεονέκτημα το διευρυμένο ωράριο, ακόμη και 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο.
Καθόλου τυχαία και η κίνηση του efood να επεκταθεί με δικά του φυσικά καταστήματα στη μικρή λιανική με την επωνυμία «efood local». Κάτι που επιβεβαιώνει πως ο «τζίρος της γειτονιάς» γίνεται στόχος όχι μόνο από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου των σούπερ μάρκετ αλλά και από τις ψηφιακές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομών.


Latest News

INTERLIFE: Υψηλά κέρδη, αύξηση παραγωγής και πρόταση για μέρισμα 0,20 ευρώ/μετοχή
Τα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα της INTERLIFE το 2024 έφτασαν τα 100,35 εκατ.€ (+6,96%) έναντι 93,82 εκατ.€ της προηγούμενης Χρήσης

Αυξημένος τζίρος στα 370,4 εκατ. ευρώ το 2024 για τα Πλαστικά Θράκης
Προτεινόμενο συνολικό μέρισμα απο τα Πλαστικά Θράκης 0,23 ευρώ ανα μετοχή

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Καθαρά κέρδη 57,4 εκατ. ευρώ το 2024, επιστροφή 174 εκατ. στους μετόχους
Τα Βασικά Οικονομικά Μεγέθη του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για τη χρήση του 2024

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος