![ΣΕΕΝ: Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/olp.jpg)
Τα έργα της βελτίωσης των συνθηκών για τους επιβάτες και τα πλοία στο επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά επανέρχονται στην επικαιρότητα, λίγο πριν την έναρξη της θερινής σεζόν και μετά την νέα χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ανακάλεσε την από 17/05/2024 προσωρινή διαταγή αναστολής των εργασιών εκβάθυνσης στο λιμάνι του Πειραιά.
Από το 2016 που πέρασε ο ΟΛΠ στην Cosco δεν έχει γίνει σχεδόν απολύτως τίποτα για την βελτίωση της κατάστασης στο μεγαλύτερο επιβατηγό λιμάνι. Ειδικά το θέμα της εκβάθυνσης του λιμανιού δεν έχει προχωρήσει, με τα στελέχη της διοίκησης του Οργανσιμού να επικαλούνται την καθυστέρηση στην έκδοση των απαραίτητων περιβαλλοντικών αποφάσεων. Να σημειωθεί πάντως ότι από τα 8 εκατ. που έχει προϋπολογισθεί το έργο βυθοκόρησης του λιμανιού έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τώρα εργασίες μόλις 175.000 ευρώ.
Η «αδιόρθωτη» Εθνική, το τείχος της Epsilon Net στην ΤeamSystem και τα «σωσίβια» του ΟΛΠ
Τα έργα που ζητά ο ΣΕΕΝ
Η αύξηση του βάθους του λιμανιού του Πειραιά είναι έργο επείγοντος χαρακτήρα καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις τα πλοία σέρνονται στον βυθό. Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) έχει υπογραμμίσει με επιστολές του στον ΟΛΠ τα θέματα ασφαλείας που προκύπτουν από το γεγονός αυτό.
Παράλληλα ο ΣΕΕΝ ζητά και μία σειρά άλλων παρεμβάσεων στον επιβατηγό λιμένα με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και τα πλοία της επιβατηγού Ειδικότερα για το επιβατικό κοινό ζητά: Σημάνσεις, κατεύθυνσης των οχημάτων εκτός και εντός του λιμένα, διαβάσεων των πεζών επιβατών, βελτίωσης του ηλεκτροφωτισμού, βελτίωσης των χώρων αναμονής επιβατών, εκδοτηρίων εισιτηρίων, των χώρων αναμονής οχημάτων για φόρτωση, τοποθετήσεις ενημερωτικών πινακίδων, μετακίνησης του επιβατικού κοινού με λεωφορεία από προς τα πλοία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι τις δρομολογιακές Γραμμές Χίου-Μυτιλήνης), είναι αναγκαία η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
Στις πύλες Ε3-Ε4-Ε5 Ακτή Κονδύλη (Δρομολογιακές Γραμμές Κρήτης), ζητείται από τον ΣΕΕΝ η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών, η εκβάθυνση όλου του μετώπου κρηπιδώματος (θέσεις 126-143).
Στην Πύλη Ε6 Ακτή Καλλιμασιώτη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων/Σταθμός ΗΣΑΠ) απαιτείται η τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων, η τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών και ηλεκτρονικοί πινάκων πληροφοριών και κατεύθυνσης επιβατών που εξέρχονται από το μετρό (πεζογέφυρα)
– Για τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία: Aντικατάσταση ή η τοποθέτηση, προσκρουστήρων, πασσάλων (μπίντες) πρόσδεσης των πλοίων, επισκευής σημείων της ανωδομής, επισκευής ραμπών (κεκλιμένων) και σήμανσης αυτών και εκβάθυνση κρηπιδωμάτων ακτής Κονδύλη.
Για τα οχηματαγωγά πλοία: Διάθεση χώρων προσωρινής αναμονής των φορτηγών οχημάτων για φόρτωση. Προσωρινά μέτρα ρύθμισης των διακινούμενων φορτηγών οχημάτων για την αποσυμφόρηση των κρηπιδωμάτων.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Λιμενικό: 660 έλεγχοι σε πλοία – Τι παραβάσεις εντοπίστηκαν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limeniko-711x400-1-600x338.jpeg)
Συνεχίζονται οι έκτακτες επιθεωρήσεις σε πλοία από το Λιμενικό Σώμα - Τι παραβάσεις εντοπίζονται
Οι επιθεωρητές από το Λιμενικό Σώμα επέβαλαν επίσης απαγόρευση απόπλου σε 28 περιπτώσεις
![Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/thumbnail_pirkagia-sep-600x342.jpg)
Παύλος Ξηραδάκης: Γιατί τα λιμάνια θέλουν ρυμουλκά με ισχυρό πυροσβεστικό εξοπλισμό
Αναγκαία η ύπαρξη ρυμουλκών με ισχυρή πυροσβεστική ικανότητα για την κατάσβεση πυρκαγιών όχι μόνο στα πλοία αλλά και στις χερσαίες εγκαταστάσεις των ελληνικών λιμανιών
![ΤΑΙΠΕΔ: «Κουμπαρά» και νέο ρόλο για τα λιμάνια αποκτά με νομοθετικές διατάξεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
«Κουμπαρά» για τα λιμάνια αποκτά το ΤΑΙΠΕΔ
Με διατάξεις στο νομοσχέδιο για το Υπερταμείο προβλέπεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορεί τα μισά έσοδα από παραχωρήσεις να τα αξιοποιεί για επενδύσεις στα λιμάνια
![Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-soudas-600x341.png)
Παπαθανάσης: Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκσυγχρονίζονται τα λιμάνια Σούδας και Στυλίδας
Τα δύο έργα περιλαμβάνονται στον πυλώνα «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0». Υπουργείο ευθύνης και φορέας χρηματοδότησης για τα δύο έργα είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
![Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ker1-600x410.jpg)
Πειραιάς: Φωτιά σε υπαίθριο χώρο του ΟΛΠ
Την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής προκάλεσε η φωτιά σε κοντέινερ
![ΤΑΙΠΕΔ: Τα projects για πράσινα και βιώσιμα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/lavrio-600x338.jpg)
Έτσι θα «πρασινίσουν» τα λιμάνια – Τα projects του ΤΑΙΠΕΔ
Το ΤΑΙΠΕΔ ως μέτοχος προχωρά μελέτες και έργα στα λιμάνια του Λαυρίου, Καβάλας, Ραφήνας, Κέρκυρας, Πάτρας και Αλεξανδρούπολης
![Λιμάνι Ηρακλείου: Στη Βουλή η επικύρωση της σύμβασης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/λιμανι-ηρακλειου-600x344.jpg)
Στη Βουλή η επικύρωση της σύμβασης για το λιμάνι του Ηρακλείου
Ποιες οι υποχρεώσεις του νέου επενδυτή - Ίδρυση λιμενικού Ταμείου για τους χώρους που δεν παραχωρούνται
![ΤΑΙΠΕΔ: Πράσινη χρηματοδότηση 10 εκατ. από ΕΕ για 4 λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/limani_lavrio-600x337.jpeg)
Στην «πρίζα» 4 λιμάνια με 10 εκατ. ευρώ από την ΕΕ
Τα χρήματα αποσκοπούν στην ανάπτυξη υποδομών cold ironing και την εκπόνηση σχετικών μελετών, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
![ΟΛΘ: Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας Arie Koppelaar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olth-scaled-1-600x400.jpg)
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%