Στη διάθεση των κατοίκων και των επισκεπτών βρίσκεται πλέον η νέα Γέφυρα Ευήνου, που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ, αποκαθιστώντας πλέον τη σύνδεση μεταξύ Μεσολογγίου και Ναυπάκτου στο ύψος του Ευηνοχωρίου, στην παλιά Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Η νέα Γέφυρα του Ευήνου έχει συνολικό μήκος 242,7 μέτρα και συνολικό πλάτος 13,5 μέτρα (συμπεριλαμβάνοντας και τα πεζοδρόμια), ενώ το κατάστρωμά της είναι πλάτους 7,5 μέτρων. Έχει κατασκευαστεί με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και έχοντας λάβει ειδική μέριμνα για τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή.
Στην κυκλοφορία η νέα οδική γέφυρα Ευήνου – Εγκαίνια από Σταϊκούρα του έργου της ΤΕΡΝΑ
Υπενθυμίζεται ότι από τον Δεκέμβριο του 2021 η προϋπάρχουσα γέφυρα Ευήνου (που είχε κατασκευαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960) είχε υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά λόγω πλημμυρικών φαινομένων και δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Στο ενδιάμεσο διάστημα και μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της νέας Γέφυρας Ευήνου, η κυκλοφορία διεξαγόταν μέσω προσωρινής διέλευσης εντός της κοίτης του ποταμού και διακόπτονταν όταν ανέβαινε η στάθμη των υδάτων του Ευήνου.
Η νέα Γέφυρα Ευήνου αποτελεί μέρος ενός συνόλου έργων που πραγματοποιούνται στην περιοχή με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία και περιλαμβάνουν όλα τα αναγκαία υδραυλικά έργα προστασίας των βάθρων και της διευθέτησης του ποταμού, καθώς και τις εργασίες προσωρινής αποκατάστασης της οδικής σύνδεσης και διευθέτησης των πάσης φύσεως αγωγών και δικτύων επί της κατεστραμμένης γέφυρας.
Για την υδραυλική προστασία της γέφυρας από τη χειμαρρώδη λειτουργία του ποταμού, γίνονται παρεμβάσεις στις όχθες και την κοίτη σε μήκος 580 μέτρα ανάντη και 500 μέτρα κατάντη, με προστατευτικά αναχώματα και καθοδηγητικούς τοίχους από οπλισμένο σκυρόδεμα, ενώ σε απόσταση 250 μέτρων κατάντη κατασκευάζεται αναβαθμός μήκους 242 μέτρων και ύψους 6 μέτρων για τη δημιουργία λεκάνης ηρεμίας και ελέγχου των νερών προς αντιμετώπιση των φαινομένων ακραίων καιρικών συνθηκών.
Latest News
Έπεσαν οι υπογραφές για την υδροδότηση του Ρεθύμνου από το φράγμα Αμαρίου
Το έργο έχει ζωτική σημασία για το Ρέθυμνο και τον Μυλοπόταλο καθώς προβλέπεται να καλύψει τις ανάγκες της 20ετίας σε πόσιμο νερό
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο