Σε χρήση παραδίδεται απο αύριο η νέα γέφυρα του Ευήνου ποταμού μετα τα εγκαίνια που έγιναν σήμερα παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη και του δημάρχου Ναυπακτίας Βασίλειου Γκίζα.
Η γέφυρα είχε καταστραφεί ολοσχερώς τον Δεκέμβριο του 2021, από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που είχαν πλήξει την Αιτωλοακαρνανία.
Σταϊκούρας: Προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη
Οπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών η νέα οδική γέφυρα του Ευήνου, «δίνει οριστική λύση στην επανασύνδεση της παλαιάς εθνικής οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων και αποκαθιστά την ομαλή πρόσβαση στους οικισμούς που βρίσκονται στις εκβολές του ποταμού», και πρόσθεσε ότι στις 31 Ιανουαρίου είχε προηγηθεί η παράδοση του Οδικού Άξονα Άκτιο – Αμβρακία.
Ο κ. Σταϊκούρας συμπλήρωσε ότι η νέα γέφυρα κατασκευάστηκε μέσα σε έναν χρόνο, στο ίδιο σημείο με την παλαιά, αλλά με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ανθεκτικότητας, ενώ στο έργο προβλέπεται η ανακατασκευή όλων των αναγκαίων υδραυλικών έργων προστασίας των βάθρων και διευθέτησης του ποταμού για την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής.
Οπως είπε επίσης, πριν από λίγες ημέρες εντάχθηκαν για χρηματοδότηση στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021 – 2027», τα αντιπλημμυρικά έργα και τα έργα ύδρευσης των περιοχών Αμβρακίας – Αμφιλοχίας και Βάλτου.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος σημείωσε απο την πλευρά του ότι «οι κυβερνήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, από το 2019 μέχρι σήμερα, έχουν αποδείξει με πράξεις ότι μπορούν υπεύθυνα και πάρα πολύ σύντομα να σχεδιάζουν και να υλοποιούν έργα, που επιβάλλεται να εκτελεστούν για την αντιμετώπιση των συνεπειών των απρόβλεπτων φυσικών φαινομένων.
Για εμάς, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αυτό είναι εξίσου σημαντικό όσο η κατασκευή νέων έργων, αλλά και η συντήρηση των υφιστάμενων. Συνεπώς, αποτελεί και έναν από τους βασικούς στόχους, που έχουμε θέσει με τον Υπουργό, Χρήστο Σταϊκούρα.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου