O βραχίονας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της ταλαιπωρημένης εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων China Evergrande Group, δήλωσε ότι οι εκκαθαριστές της βρίσκονται σε συνομιλίες με πιθανό αγοραστή, ο οποίος μπορεί επίσης να επεκτείνει μια νέα πιστωτική γραμμή για τη στήριξη της παραγωγής, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Μια ομάδα εκκαθαριστών που εκπροσωπεί τους ιδιοκτήτες της China Evergrande New Energy Vehicle Group, κατέληξε σε προκαταρκτική συμφωνία με έναν αγνώστου ταυτότητας αγοραστή, ο οποίος θα μπορούσε να αναλάβει ένα αρχικό μερίδιο 29%, σύμφωνα με την ενημέρωση στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Η συμφωνία, η οποία απαιτεί ακόμη δέουσα επιμέλεια, θα περιλαμβάνει δικαίωμα προαίρεσης για την αγορά ενός επιπλέον 29,5% αργότερα.
Ξέσπασε κρίση στην PwC – Κινδυνεύει με κυρώσεις για τον έλεγχο στην Evergrande
Η συμφωνία περιλαμβάνει μια πιθανή πιστωτική γραμμή που θα διευθετηθεί από τον πιθανό αγοραστή, ο οποίος δεν συνδέεται με την Evergrande NEV. Εάν η συμφωνία προχωρήσει, θα μπορούσε να ενεργοποιήσει την υποχρέωση για μια «υποχρεωτική γενική προσφορά».
Η μεγάλη πτώση
Η ανακοίνωση έρχεται λίγες ημέρες αφότου η Evergrande NEV βρέθηκε στο στόχαστρο των τοπικών αρχών, ώστε να επιστρέψει επιδοτήσεις ύψους 1,9 δισ. γιουάν (262 εκατ. δολάρια), αφού δεν κατάφερε να ξεκινήσει την πολυαναμενόμενη μαζική παραγωγή οχημάτων. Το εργοστάσιο της εταιρείας στην Τιαντζίν σταμάτησε να λειτουργεί από τις αρχές του έτους. Η διαπραγμάτευση των μετοχών έχει επίσης ανασταλεί από τις 17 Μαΐου.
Η εταιρεία ανέφερε ότι θα υποβάλει αίτημα στο χρηματιστήριο για την επανέναρξη της διαπραγμάτευσης της μετοχής στις 27 Μαΐου.
Η Evergrande NEV βρίσκεται αντιμέτωπη με πολλά προβλήματα από τότε που η μητρική της απορροφήθηκε από την κρίση ακινήτων της Κίνας το 2021.
Η κατασκευάστρια εταιρεία EV είχε παράξει μόνο 1.700 ηλεκτρικά οχήματα Hengchi EV της μέχρι το τέλος του περασμένου έτους και ανέφερε ζημίες ύψους 12 δισεκατομμυρίων γιουάν για το 2023
Στις καλύτερες ημέρες της η εταιρεία είχε συνολική αποτίμηση υψηλότερη από ό,τι η Ford και η General Motors συνδυαστικά, αλλά είχε αξία άξιζε μόλις 528 εκατ. δολαρίων όταν ανεστάλη η διαπραγμάτευση των μετοχών.
Latest News
Ιταλία: Πρέπει να αποτελέσει βασικό μέρος των σχεδίων της Stellantis
Η Ρώμη ελπίζει να διορθώσει τις τεταμένες σχέσεις της με την Stellantis
Μισθολογικό χάσμα: Η χώρα στην Ευρώπη όπου οι γυναίκες πληρώνονται καλύτερα
Το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων αποτελεί μόνο ένα μέρος μιας ευρύτερης εικόνας ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην αγορά εργασίας.
«Οταν βρέχει, βρέχονται όλοι» - Η προειδοποίηση του CFO της Costco για τους δασμούς Τραμπ
Η CFO της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ προειδοποιεί ότι οι δασμοί του Τραμπ μπορεί να σημαίνουν εκτεταμένες αυξήσεις τιμών
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα
Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων
Ο Ζάκερμπεργκ πούλησε περίπου 4,6 εκατ. μετοχών
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο