
Το υπό σημαία Λιβερίας πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου TUTOR χτυπήθηκε από drone των Χούθι, περίπου 75 ν.μ. νοτιοδυτικά της Χοντέϊντα της Υεμένης σήμερα τα ξημερώματα, όπως έγινε γνωστό. Πιθανότατα θα χρειαστεί να ρυμουλκηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα.
Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, έχει χαθεί η επικοινωνία ενώ δεν μπορεί να κάνει ελιγμούς καθώς χτυπήθηκε τουλάχιστον δύο φορές στο μηχανοστάσιο.
Tα drones χτυπούν σκάφη στην ίσαλο γραμμή
Το πλοίο TUTOR, το οποίο ανήκει στην Livenza Shipping Inc (Ελλάδα) και το διαχειρίζεται/εκμεταλλεύεται η Evalend Shipping Co SA (Ελλάδα), φαίνεται να παίρνει νερό.
Σημειώνεται πως στο πλοίο, το οποίο έχει απενεργοποιήσει τα συστήματά του εδώ και τρεις ημέρες, δεν επιβαίνουν Έλληνες ναυτικοί.
Δείτε σχετική ανάρτηση:
MARITIME SECURITY 🚨 ⚓️
At 06:50 UTC on 12 June, Liberian-flagged bulk carrier TUTOR (IMO: 9942627) was successfully engaged approx. 66nm southwest of Hodeidah likely by a Houthi Unmanned Surface Vessel (USV). The vessel reported being hit in the stern by a small white craft 5-7… pic.twitter.com/l5WnNexbHZ
— Martin Kelly (@_MartinKelly_) June 12, 2024
Σημειώνεται ότι τα USV (drones) είναι ικανά να μεταφέρουν κεφαλές βάρους έως και 500 κιλών, που είναι δέκα φορές το μέγεθος της κεφαλής των 50 κιλών που βρίσκεται στη μύτη του Shahed-136/Wa’id.
Επιπλέον, τα USV χτυπούν σκάφη στην ίσαλο γραμμή και αυτό, σε συνδυασμό με το σημαντικό μέγεθος της κεφαλής, είναι πιθανό να οδηγήσει σε σημαντική εισροή νερού.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες