Ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ Tesco ανέφερε αύξηση στις πωλήσεις καθώς διεύρυνε το μερίδιο του στην αγορά κατά στο μεγαλύτερο ποσοστό εδώ και δύο χρόνια, με τη μείωση του πληθωρισμού να ενθαρρύνει τους Βρετανούς καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα του κλάδου στη Βρετανία σημείωσε συνολικές λιανικές πωλήσεις £15,3 δισ. τις 13 εβδομάδες έως τις 25 Μαΐου, αυξημένες κατά 3,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,5%.

Βρετανία: Τριπλάσια κέρδη για την Tesco – Ο χρησμός του κολοσσού για τις τιμές

Με βάση στοιχεία από την Kantar, η Tesco είπε ότι το μερίδιο αγοράς της στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά 52 μονάδες βάσης σε 27,6%, ξεπερνώντας όλους τους βασικούς ανταγωνιστές της.

Επενδύοντας στη σταθερή τιμολόγηση

Οι δύο κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, Tesco και Sainsbury’s, έχουν εδραιώσει τη θέση τους στην αγορά, επενδύοντας στην σταθερή τιμολόγηση, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες δεν θα στραφούν σε ανταγωνισικτές εκπτωτικές αλυσίδες, σύμφωνα με το Bloomberg.

Με αυτόν τον τρόπο, έχουν δει ανάπτυξη πέρα ​​από αυτή των Asda και Aldi κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Η Tesco αανακοίνωσε την Παρασκευή ότι οι πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία ανήλθαν στα 14,3 δισ. λίρες, σημειώνοντας αύξηση 3,6%.

Ωστόσο, ο βραχίονας χονδρικής της, Booker, σημείωσε πτώση 1,3% στα 2,2 δισ. λίρες. Παρασύρθηκε από τις ασθενέστερες πωλήσεις σε καπνικά είδη και στην επιχείρηση Best Food Logistics.

Η Tesco δημοσίευσε έσοδα 13 δισεκατομμυρίων λιρών στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυξημένα κατά 3,4% τοις εκατό. Οι πωλήσεις καυσίμων της μειώθηκαν κατά 4,4%.

Αυξανόμενο μερίδιο αγοράς

Ο διευθύνων σύμβουλος Κεν Μέρφι δήλωσε στο Bloomberg: «Συνεχίζουμε να είμαστε το φθηνότερο παντοπωλείο πλήρους γκάμας και είμαστε πιο ανταγωνιστικοί από ποτέ, με την αξία, την ποιότητα των προϊόντων και τις υπηρεσίες μας να οδηγούν στην καλύτερη αντίληψη της επωνυμίας και στην ικανοποίηση των πελατών.

«Το μερίδιο αγοράς μας το αντικατοπτρίζει αυτό, καθώς αυξάνεται περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή τα τελευταία δύο χρόνια, με τους πελάτες να στρέφονται σε εμάς από άλλους λιανοπωλητές, να ψωνίζουν από εμάς πιο συχνά και με περισσότερα στο καλάθι τους».

Η Tesco επανέλαβε τις προσδοκίες της για ολόκληρο το έτος, αναμένοντας προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη λιανικής τουλάχιστον 2,8 δισεκατομμυρίων λιρών και ελεύθερες ταμειακές ροές λιανικής μεταξύ 1,4 και 1,8 δισεκατομμυρίων στερλινών.

Η Tesco αποκάλυψε τον Απρίλιο ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν κατά σχεδόν 13% στα 2,93 δισ. λίρες για το έτος έως τον Φεβρουάριο, λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης.

Τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε ότι θα παρείχε στον διευθύνοντα σύμβουλο Κεν Μέρφι ένα πακέτο αποδοχών 9,93 εκατομμυρίων λιρών για το περασμένο έτος, υπερδιπλάσιο από αυτό που έλαβε πριν από ένα χρόνο, αφού τα μπόνους ενισχύθηκαν από την ισχυρή πρόσφατη απόδοση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Καμάλα Χάρις: Το επιχειρηματικό της όραμα και οι σχέσεις με τις Big Tech και το Κλίμα
Διεθνή |

Η... business friendly Καμάλα Χάρις: Οι σχέσεις με τις Big Tech και οι πράσινες πολιτικές

Η Καμάλα Χάρις έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής για τις επιχειρηματικές απόψεις - Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν εξέλεξαν ποτέ γυναίκα πρόεδρο και η Χάρις πέρασε μεγάλο μέρος του χρόνου της ως αντιπρόεδρος