
Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι απαιτούνται έξι έτη τουλάχιστον για να ολοκληρώσει την κατασκευή ενός γιγαντιαίου νέου ταμιευτήρα αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά μήκος του ποταμού Indio, προκειμένου να συμβάλει στην ασφαλή παροχή νερού τα επόμενα χρόνια, ώστε η ζωτικής σημασίας θαλάσσια οδός να μπορεί να διατηρεί τουλάχιστον 36 διελεύσεις πλοίων την ημέρα.
Τα παραπάνω σημειώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου του Ricaurte Vasquez Morales, διαχειριστή της Διώρυγας. Η κατασκευή ενός ταμιευτήρα στη λεκάνη του ποταμού Indio επιβεβαιώθηκε ως η πιο βιώσιμη επιλογή για την ανάπτυξη ενός τεχνικά υποστηριζόμενου έργου για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών σε νερό για ανθρώπινη κατανάλωση. Ωστόσο, πριν από την ανάληψη οποιασδήποτε πρωτοβουλίας, πρέπει να εξεταστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες των κατοίκων της περιοχής.
Ναυτιλία: Πώς το Μεξικό θέλει να κλέψει δουλειά από την Διώρυγα του Παναμά
Η Διώρυγα του Παναμά
Ο μηχανικός Oscar Ramirez, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Διώρυγας του Παναμά και πρόεδρος της Επιτροπής Υδατικών Πόρων, δήλωσε ότι αν δεν δράσουμε, η λειτουργία της Διώρυγας θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη περίοδο τα επόμενα 10 χρόνια, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να υλοποιηθούν έργα υδάτινων υποδομών για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδρομής. Ανέφερε επίσης ότι ο ποταμός Indio από μόνος του δεν είναι η λύση, καθώς απαιτούνται και άλλες δράσεις και έργα που θα συνοδεύουν την πρωτοβουλία. Οι εκτιμήσεις για τον χρόνο εκτέλεσης ενός ταμιευτήρα πολλαπλών χρήσεων στον ποταμό Indio είναι περίπου έξι χρόνια, εξηγήθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Σαράντα διελεύσεις πλοίων
Να σημειωθεί ότι η διώρυγα μπορεί να διαχειρίζεται 40 διελεύσεις πλοίων την ημέρα, αριθμός που μειώθηκε πέρυσι, λόγω της χειρότερης ξηρασίας των τελευταίων χρόνων που αντιμετώπισε ο Παναμάς. Φέτος επανέρχεται σταθερά στο κανονικό επίπεδο καθώς επιστρέφει η περίοδος των βροχών. Ετσι η διώρυγα θα αυξήσει τις ημερήσιες διελεύσεις σε 35 θέσεις μετά τις 5 Αυγούστου.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες