
Τα έσοδα από τις εξαγωγές των πλοίων που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της επαρχίας Τσιανγκσού, που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, έφτασαν στα 50,02 δισεκατομμύρια γιουάν (6,41 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 72,1%, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία των τοπικών τελωνειακών αρχών.
Ναυτιλία: 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην Ασία
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η οικονομική αξία των εξαγωγών πλοίων από την αναφερόμενη επαρχία αντιστοιχούσε σε ποσοστό 34,1% των συνολικών κινεζικών εξαγωγών πλοίων κατά την ίδια χρονική περίοδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία των τελωνείων στην επαρχιακή πρωτεύουσα Ναντσίνγκ.
Η Τσιανγκσού έχει εδραιωθεί ως ένα κέντρο ναυπήγησης πλοίων στην περιοχή, κατασκευάζοντας μία ευρεία γκάμα πλοίων, από τεχνολογικά εξελιγμένα κρουαζιερόπλοια, πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, πλοία μεταφοράς οχημάτων (ro-ro), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αλλά και πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών.
Παγκόσμια κυριαρχία
Να σημειωθεί πως τα κινεζικά ναυπηγεία διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στη δραστηριότητα των νεότευκτων πλοίων και αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ή του «βιβλίου παραγγελιών», όπως λέγεται στη ναυτική διάλεκτο.
Κίνα: Παγκόσμια πρωτιά στη ναυπήγηση νέων πλοίων
Ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv κατέγραψε σε ποιες ναυπηγικές χώρες κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή τα περισσότερα πλοία στις τέσσερις βασικές κατηγορίες, που είναι τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), τα δεξαμενόπλοια (tankers), τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου (Gas Carriers).
Οπως προέκυψε από τη μελέτη, το 67% των υπό παραγγελία bulk carriers κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ τα βιβλία παραγγελιών δεξαμενοπλοίων και εμπορευματοκιβωτίων έχουν παρόμοια ποσοστά, 65% και 64% αντίστοιχα. Τα κινεζικά ναυπηγεία κατέχουν μερίδιο αγοράς 33% στο βιβλίο παραγγελιών των Gas Carriers καταλαμβάνοντας όμως στον τομέα αυτόν τη δεύτερη θέση με τους Κορεάτες να έχουν τα πρωτεία. Από τα σχεδόν 2.000 πλοία που έχουν παραγγελθεί στην Κίνα, το 41,5% είναι bulk carriers, ενώ τα Tankers, τα Containerships και τα Gas carriers αντιστοιχούν στο 27,5%, 21,1% και 9,6% αντίστοιχα.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια