Ο βραχίονας ηλεκτρικών οχημάτων της κατασκευαστικής China Evergrande Group ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι δύο θυγατρικές ξεκίνησαν διαδικασίες πτώχευσης, γεγονός που αποτελεί το τελευταίο πλήγμα για την καταρρέουσα αυτοκινητοβιομηχανία του ομίλου.
Πιο συγκεκριμένα, η China Evergrande New Energy Vehicle Group ανέφερε ότι σε ακρόαση που πραγματοποιήθηκε στις 2 Αυγούστου ότι οι θυγατρικές έχουν εισέλθει σε διαδικασίες πτώχευσης και αναδιοργάνωσης. Η εξέλιξη έρχεται μετά από κατάθεση της 28ης Ιουλίου που ανέφερε ότι οι πιστωτές είχαν υποβάλει αίτηση σε τοπικό δικαστήριο για την πτώχευση και την αναδιοργάνωση των Evergrande New Energy Vehicle (Guangdong) και Evergrande Smart Automotive (Guangdong).
Πελάτες – κλειδιά εγκαταλείπουν την PwC στην Κίνα λόγω… Evergrande
Τον Ιούνιο, η μονάδα EV ανακοίνωσε ότι είχε σοβαρή έλλειψη κεφαλαίων και αντιμετώπισε υποχρεώσεις όχι μόνο προς τους πιστωτές αλλά και μια τοπική κυβέρνηση που της ζήτησε να επιστρέψει περίπου 1,9 δισεκατομμύρια γουάν (266 εκατομμύρια δολάρια) σε κίνητρα και επιδοτήσεις. Η εταιρεία αντιμετώπισε επίσης απώλεια των δικαιωμάτων γης όπου βρίσκονται ορισμένα από τα εργοστάσιά της.
Τον Μάιο, ανέφερε ότι οι εκκαθαριστές είχαν καταλήξει σε μια προκαταρκτική συμφωνία με έναν άγνωστο αγοραστή, ο οποίος θα μπορούσε να πάρει ένα αρχικό μερίδιο 29% στη μονάδα – προκαλώντας υπερδιπλασιασμό του εξασθενημένου αποθέματός της. Ωστόσο, η συμφωνία δεν έχει οριστικοποιηθεί και δεν έχει υπάρξει ενημέρωση για περισσότερο από δύο μήνες.
Η πτώση της εταιρείας έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις φιλοδοξίες που είχε κάποτε για την εταιρεία ο ιδρυτής Hui Ka Yan, ο οποίος κρατείται πλέον στην Κίνα. Ο Hui υποσχέθηκε να ξεπεράσει την Tesla του Ίλον Μασκ και να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο μέσα σε τρία έως πέντε χρόνια.
Ένα τεράστιο ράλι μετοχών το 2021 είδε την αγοραία αξία της Evergrande NEV να ξεπερνάει τη Ford Motor και τη General Motors παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν είχε πουλήσει ούτε ένα αυτοκίνητο με τη δική της μάρκα εκείνη την περίοδο.
Latest News
Γιατί κράζουν οι αντιπρόσωποι τον CEO της Stellantis
Οι αντιπρόσωποι της Stellantis εγκαλούν τον CEO Ταβάρες σε επιστολή
Χοντραίνει το πόκερ με έπαθλο «mega deals» στον τραπεζικό κλάδο της ΕΕ - Οι μεγαλύτερες τράπεζες [γράφημα]
Ο Αντρέα Ορσέλ θέλει να γίνει ο Τζέιμι Ντάιμον της Ευρώπης - Ορσέλ: «Η Ευρώπη χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες»
Ποια χώρα έκανε την ανατροπή στην αύξηση των εκατομμυριούχων - Ξεπέρασε ΗΠΑ και Ευρώπη
Όσο οι φωτχοί γίνονται φτωχότεροι, κάποιοι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι - Αποκαλυπτική η πρόσφατη έκθεση για τη δημιουργία υπερπλούσιων
Οι αγορές στο ρυθμό της Fed - Πώς επηρεάζονται από τη μείωση των επιτοκίων
Η πολυαναμενόμενη μείωση των επιτοκίων από την Fed και ο αντίκτυπος της στις παγκόσμιες αγορές
Μας... τελείωσε - Πώς έπεσε η αυλαία στην 78χρονη ιστορία της Tupperware
Ένα αεροστεγές καπάκι, μια πατέντα και μια πρωτοποριακή μέθοδος πώλησης δημιούργησαν το θρύλο της Tupperware
Γιατί αποσύρονται οι δυτικές εταιρείες από την Κίνα
Κάποτε οι δυτικές εταιρείες συνέρρεαν στην τεράστια αγορά της Κίνας με τα φθηνά εργατικά χέρια, για να παράγουν αλλά και να πουλήσουν
Επίσκεψη Ντίμον στην Αφρική με στόχο την επέκταση της JP Morgan
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμι Ντίμον, σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Αφρική στα μέσα Οκτωβρίου, σε μια προσπάθεια της JP Morgan να επεκταθεί στην ήπειρο
Νέα κινεζική IPO στις ΗΠΑ - Ποια είναι η εταιρεία Yuanbao
Η Yuanbao που ασχολείται με ασφαλίσεις είναι η τελευταία κινεζική εταιρεία που εισάγεται στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά
Οι traders ομολόγων βλέπουν μείωση των επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης
Η αγορά δίνει πιθανότητες 55% ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα αποφασίσουν μείωση του επιτοκίου κατά μισή ποσοστιαία μονάδα Τετάρτη
H Stelantis παίρνει μετρα για να μη βρεθει στη θέση της VW λέει ο Καρλος Ταβαρες
«Έχουμε κάνει πολλά αντιδημοφιλή πράγματα τα τελευταία χρόνια για να αποφύγουμε » μια κατάσταση παρόμοια με τη Volkswagen, δήλωσε ο Ταβάρες