Η κινεζική αγορά αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι η πλέον εύρωστη αγορά EV παγκοσμίως, και ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών οχημάτων BYD είδε τα τριμηνιαία έσοδά της να εκτινάσσονται στα ύψη, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα της Tesla, αναφέρει το BBC.
Η BYD ανακοίνωσε περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια γουάν (28,2 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου. Αυτό είναι ένα άλμα 24% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και σαφώς υψηλότερα από τα έσοδα της εταιρείας του Ίλον Μασκ της οποίας τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 25,2 δισ. δολάρια.
BYD: Αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας με την Mercedes-Benz στην Κίνα
Ωστόσο, η Tesla εξακολουθούσε να πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα (EV) από την BYD το τρίτο τρίμηνο.
Η είδηση έρχεται καθώς οι πωλήσεις EV στην Κίνα έχουν λάβει ώθηση από κρατικές επιδοτήσεις για να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ανταλλάσσουν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητά τους με ηλεκτρικά ή υβριδικά.
Ρεκόρ πωλήσεων για την BYD
Η BYD σημείωσε επίσης μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων τον τελευταίο μήνα του τριμήνου, σαφής ένδειξη ότι η δυναμική συνεχίζει να αυξάνεται για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα. Ωστόσο, υπάρχει μια αυξανόμενη αντίδραση στο εξωτερικό ενάντια στην υποστήριξη της κινεζικής κυβέρνησης προς τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως και 45,3% στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων κινεζικής κατασκευής τέθηκαν σε ισχύ σε ολόκληρο το μπλοκ. Οι Κινέζοι κατασκευαστές EV αντιμετώπιζαν ήδη φόρο 100% από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.
Φόβοι και δασμοί
Οι δασμοί έρχονται ως απάντηση στην υποτιθέμενη άδικη κρατική επιδότηση της αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας.
Από την περασμένη εβδομάδα, τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι είχαν υποβληθεί 1,57 εκατομμύρια αιτήσεις για εθνική επιδότηση 2.800 δολαρίων για κάθε παλαιότερο όχημα που αποσύρεται υπέρ ενός πιο «πράσινου». Αυτό προστίθεται σε άλλα ήδη υπάρχοντα κυβερνητικά κίνητρα.
Η Κίνα έχει βασιστεί σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας για να βοηθήσει στην αναζωογόνηση της οικονομίας της και η ΕΕ είναι η μεγαλύτερη αγορά στο εξωτερικό για τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας.
Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της έχει αναπτυχθεί ραγδαία τις τελευταίες δύο δεκαετίες και οι εταιρείες της, όπως η BYD, έχουν αρχίσει να κινούνται στις διεθνείς αγορές, προκαλώντας φόβους, όπως στην ΕΕ, ότι οι μη κινεζικές εταιρείες δεν θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τις φθηνότερες τιμές.
Latest News
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»
Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Επαναδιατέθηκαν 4 εκατ. ευρώ για νέες αιτήσεις φυσικών προσώπων για το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3
Η Καλιφόρνια προτείνει εκπτώσεις για αγορά EV ως απάντηση στα σχέδια Τραμπ
Η μεταβατική ομάδα του Ντόναλντ Τραμπ εξετάζει την κατάργηση της ομοσπονδιακής έκπτωσης φόρου για αγορές σε ηλεκτρικά οχήματα
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040