Προχωρούν εντατικά οι εργασίες διάνοιξης στη Γραμμή 4 του Μετρό, έργο που έχει αναλάβει η εταιρεία AVAX και στο πλαίσιο αυτό, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε το εργοτάξιο στη λεωφόρο Βείκου στο Γαλάτσι και πιο συγκεκριμένα το Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Θεσσαλονίκη: Σε ρότα ανάταξης οι υποδομές με την καχυποψία να βασιλεύει

Ο Μετροπόντικας «Νίκη» ο οποίος συναρμολογήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, έχει εκκινήσει την διάνοιξη από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοίξει σήραγγα 520 μέτρων με κατεύθυνση προς Ευαγγελισμό, και για την ακρίβεια, πέρασε από τον πρώτο σταθμό «Αλσος Βεΐκου» και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό «Γαλάτσι». Ενώ ο Μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και ακολουθεί αντίθετη πορεία, έχει διανοίξει σήραγγα 2.050 μέτρων. Έχει περάσει κάτω από τον σταθμό «Γουδή», και σε περίπου 90 μέτρα φτάνει στον σταθμό «Ζωγράφου».

γραμμη 4

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στόχος απολύτως εφικτός, αλλά και δέσμευση της αναδόχου εταιρείας, είναι οι δύο μετροπόντικες να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων, μήκους 13 χλμ., το 2026. μετρο

Γραμμή 4: Τα χαρακτηριστικά και οι σταθμοί

Περίπου 340 χιλιάδες επιβάτες αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά με την Γραμμή 4 του Μετρό η οποία όταν θα ολοκληρωθεί, κάτι που εκτιμάται πως θα γίνει το 2029, θα αλλάξει ριζικά το κυκλοφοριακό στην Αττική.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που υλοποιείται στη χώρα μας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ, το οποίο αποτελείται από δεκατέσσερις νέους υπόγειους σταθμούς, ενώ στον σταθμό «Ευαγγελισμός» θα συναντάται με τη σημερινή Γραμμή 3 (μπλε). Συνολικά, οι 15 σταθμοί της Γραμμής 4 του μετρόυ θα είναι: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή, μήκους περίπου 13 χλμ. σήραγγας και συμβατικό χρόνο περαίωσης τα οκτώ χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.

Αυτή τη στιγμή εργάζονται δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ΤΒΜ. Ένα από το φρέαρ της Κατεχάκη με κατεύθυνση το κέντρο στον Σταθμό του Ευαγγελισμού και ένα από το φρέαρ της Βεΐκου, επίσης με κατεύθυνση τον Σταθμό του Ευαγγελισμού. Το κάθε ΤΒΜ ή Μετροπόντικας, σκάβει σε ημερήσια βάση κατά μέσο όρο 15 μέτρα, τοποθετώντας 10-12 «δαχτυλίδια» όπως λέγεται η μόνιμη τσιμεντένια επένδυση της σήραγγας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
OT FORUM – Δημήτρης Ανδριόπουλος: H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
OT FORUM |

Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια

Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου

Εξάρχου (AKTOR): Η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα Μετρό, που άλλες πόλεις θα ζήλευαν
Επιχειρήσεις |

Εξάρχου (AKTOR): Η Θεσσαλονίκη απέκτησε ένα Μετρό, που άλλες πόλεις θα ζήλευαν

Tη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης παρέδωσε σήμερα στο Ελληνικό Κράτος ο όμιλος εταιρειών AKTOR - Το έργο εγκαινιάστηκε από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη σε ειδική εκδήλωση στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας