Η Nike Inc., ο παγκόσμιος γίγαντας της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, προχωρά στην ίδρυση ενός νέου δημιουργικού στούντιο στη Σαγκάη, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για περαιτέρω εδραίωση στην κινεζική αγορά – μια από τις πιο σημαντικές για την εταιρεία.

Το νέο εσωτερικό τμήμα παραγωγής, που φέρει την ονομασία Icon Studios, θα αναλάβει τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, όπως βίντεο, φωτογραφίσεις προϊόντων και υλικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο, για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το live streaming, σύμφωνα με αγγελίες εργασίας της εταιρείας.

Η Nike εδραιώνει την παρουσία της στην Κίνα

Τα τελευταία χρόνια, η Nike έχει ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στην Κίνα με νέες υποδομές, μεταξύ των οποίων ένα τεχνολογικό κέντρο στο Σεντζέν και ένα αθλητικό ερευνητικό εργαστήριο στη Σαγκάη. Στόχος της είναι να έρθει πιο κοντά στον Κινέζο καταναλωτή και να ανακτήσει δυναμική σε μια αγορά που το 2024 αντιπροσώπευε έσοδα ύψους 7,5 δισ. δολαρίων – περίπου το 15% των παγκόσμιων πωλήσεων. Το ποσοστό αυτό είναι μειωμένο σε σύγκριση με το 2021, όταν οι πωλήσεις άγγιζαν τα 8,3 δισ. δολάρια και αντιστοιχούσαν στο 19% των συνολικών εσόδων.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Elliott Hill, επισκέφθηκε την Κίνα στα τέλη του περασμένου έτους, λίγο αφότου ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας βγαίνοντας από τη σύνταξη. Ο ίδιος δήλωσε στους επενδυτές τον Δεκέμβριο ότι η Nike παραμένει «ιδιαίτερα αισιόδοξη για τη μακροπρόθεσμη προοπτική της στην Κίνα» και τόνισε πως «δημιουργούμε προϊόντα στην Κίνα, για την Κίνα», κάνοντας αναφορά και στο ερευνητικό κέντρο σχεδιασμού που λειτουργεί ήδη στη χώρα.

Περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα

Κατά τον ίδιο, η Σαγκάη αποτελεί μία από τις πέντε πιο κομβικές πόλεις για τη Nike παγκοσμίως – μαζί με το Πεκίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Λονδίνο. Αντίστοιχο τμήμα Icon λειτουργεί ήδη στο Λος Άντζελες, εστιάζοντας στην παραγωγή προωθητικού υλικού και οπτικοακουστικών μέσων για τα προϊόντα της Nike.

Το νέο Icon Studios στη Σαγκάη θα τελεί υπό την καθοδήγηση του Jason King, πρώην στέλεχος του μάρκετινγκ της Apple Inc. Σύμφωνα με τις αγγελίες, η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει περίπου είκοσι νέες θέσεις εργασίας στην ομάδα, στους τομείς παραγωγής, μοντάζ βίντεο, επιχειρησιακού σχεδιασμού, λειτουργίας και εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το στούντιο θα έχει την αποστολή να δημιουργήσει γρήγορα και σε μεγάλη κλίμακα περιεχόμενο «προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα», δίνοντας έμφαση στην τοπική αγορά και τις καταναλωτικές της προτιμήσεις.

Παράλληλα, οι μετοχές της Nike έχουν δεχθεί πιέσεις – με πτώση 27% από την αρχή του έτους – λόγω ανησυχιών που σχετίζονται με τις αμερικανικές εμπορικές πολιτικές και τους δασμούς υπό τη διακυβέρνηση Τραμπ, οι οποίοι εξακολουθούν να επηρεάζουν τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και το κόστος παραγωγής.

Η απόφαση της Nike να επενδύσει σε εγχώρια παραγωγή και δημιουργία περιεχομένου στην Κίνα, δείχνει ξεκάθαρα την επιθυμία της να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, διατηρώντας την ταυτόχρονα ως στρατηγικό πυλώνα της διεθνούς της ανάπτυξης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή