Σε μεγάλη επένδυση ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων προχωρά η Kraft Heinz για την αναβάθμιση των εργοστασίων της στις ΗΠΑ.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυσή της στα εργοστάσιά της εδώ και μια δεκαετία, παρά το γεγονός ότι τα στελέχη της δηλώνουν ότι το καταναλωτικό κλίμα βρίσκεται στο δεύτερο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων 70 ετών, και έχει μειώσει τις προβλέψεις πωλήσεων και κερδών.
Οι αναβαθμίσεις θα βοηθήσουν στη μείωση του κόστους καθιστώντας τα εργοστάσια πιο αποδοτικά, κάτι που με τη σειρά του μπορεί να βοηθήσει στην αντιστάθμιση των δασμών του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, οι οποίοι έπαιξαν ρόλο στην απόφαση της εταιρείας να πραγματοποιήσει την επένδυση, δήλωσε ο Pedro Navio, πρόεδρος της Kraft Heinz για τη Βόρεια Αμερική, σε συνέντευξή του στο Reuters.
Η επένδυση επιτρέπει επίσης στον παραγωγό συσκευασμένων τροφίμων να δημιουργεί και να πουλάει νέα προϊόντα πιο γρήγορα, είπε.
Η Kraft Heinz παράγει την κορυφαία στην αγορά κέτσαπ Heinz, τα μακαρόνια με τυρί Kraft και το τυρί κρέμα Philadelphia, μεταξύ άλλων προϊόντων, σε 30 εργοστάσια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Kraft Heinz δήλωσε στους αναλυτές της Wall Street τον περασμένο μήνα ότι οι δασμοί αύξαναν το κόστος της και ότι οι καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας.
Ωστόσο, η εταιρεία προχωρά και κάνει τη νέα επένδυση τώρα για να υπερασπιστεί το μερίδιο αγοράς της, δήλωσε ο Navio.
«Περνάει από την απλή βελτίωση της αποτελεσματικότητας ή την αντιμετώπιση των τρεχουσών δασμολογικών προκλήσεων», είπε, λέγοντας ότι η επένδυση επιτρέπει στην Kraft Heinz να παράγει τρόφιμα μακροπρόθεσμα.
Η εταιρεία αντιμετωπίζει επί του παρόντος δασμούς σε εισαγωγές όπως ο καφές, αφού οι Ηνωμένες Πολιτείες εφάρμοσαν τον περασμένο μήνα δασμό 10% σε όλα τα εισαγόμενα προϊόντα. Οι εισαγωγές της από την Κίνα, η οποία αντιμετωπίζει υψηλότερους δασμούς, είναι αμελητέες, δήλωσε ένας εκπρόσωπος.
Η Kraft Heinz, η οποία επίσης επεξεργάζεται και πωλεί καφέ Maxwell House, ζήτησε από τους προμηθευτές 60ήμερη προειδοποίηση πριν προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών.
Σχεδόν όλα τα προϊόντα που πωλεί η Kraft Heinz στις Ηνωμένες Πολιτείες παρασκευάζονται εγχώρια, δήλωσε ο Navio, προσθέτοντας ότι η εταιρεία καλλιεργεί τις δικές της ντομάτες στην Καλιφόρνια και πατάτες στο Άινταχο, για παράδειγμα. Εξάγει μέρος αυτών που κατασκευάζει στις Ηνωμένες Πολιτείες στον Καναδά, δήλωσε ο Navio.
Η εταιρεία αναμένει ότι η επένδυση θα δημιουργήσει περίπου 3.500 νέες θέσεις εργασίας στον κατασκευαστικό τομέα όπου βρίσκονται τα εργοστάσια. Η εταιρεία ωστόσο εκτιμά ότι δεν υφίσταται ανάγκη για επιπλέον υπαλλήλους πέραν αυτού.