Οι υψηλές ταχύτητες της ταινίας «F1: The Movie», με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ , βάζουν την Apple σε αγώνα διεκδίκησης των δικαιωμάτων μετάδοσης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Οπως αναφέρουν οι Financial Times , επικαλούμενοι άτομα που γνωρίζουν το θέμα, το συμβόλαιο που διεκδικεί η Apple θα γίνει διαθέσιμο την επόμενη χρονιά .
Το ενδιαφέρον έρχεται την ώρα που η «F1» με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ γίνεται η πρώτη μεγάλη εισπρακτική επιτυχία της εταιρείας από τότε που μπήκε στην επιχείρηση παραγωγής πρωτότυπου περιεχομένου για την υπηρεσία streaming Apple TV+.
Οι ιδιοκτήτες της Formula 1 στις ΗΠΑ, η Liberty Media, ελπίζουν ότι η ταινία, μαζί με τη σειρά ντοκιμαντέρ Drive to Survive του Netflix, θα έχουν αυξήσει την αξία των δικαιωμάτων για τους αγώνες της, προσελκύοντας νεαρότερο, γυναικείο και αμερικανικό κοινό στο άθλημα.
Η «F1» έχει αποφέρει περίπου 300 εκατ. δολάρια στο box office, καθιστώντας το την πιο κερδοφόρα ταινία της Apple, ενώ αποτελεί μια στροφή προς την παραγωγή mainstream blockbusters μετά τις εμπορικές απογοητεύσεις με τα Killers of the Flower Moon και Napoleon.
Η Apple έχει κάνει και στο παρελθόν κινήσεις στον τομέα της ζωντανής μετάδοσης αθλητικών μεταδόσεων, συνάπτοντας συμφωνία με τη Major League Baseball το 2022 για τη μετάδοση αγώνων τα βράδια της Παρασκευής, καθώς και μια ευρύτερη συμφωνία με τη βορειοαμερικανική Major League Soccer.
Η σειρά αγώνων αυτοκινήτων κερδίζει περίπου 85 εκατ. δολάρια ετησίως από τον υφιστάμενο συνεργάτη της για τη μετάδοση ESPN. Η F1 μεταδίδει επίσης ζωντανούς αγώνες στη δική της υπηρεσία streaming στις ΗΠΑ, χρεώνοντας απευθείας τους φιλάθλους.

Η ταινία «F1» με πρωταγωνιστή τον Μπράντ Πιτ , έχει αποφέρει περίπου 300 εκατ. δολάρια στο box office, καθιστώντας την πιο κερδοφόρα ταινία της Apple,
Οι αναλυτές της Citi είχαν εκτιμήσει στο παρελθόν ότι η επόμενη συμφωνία μετάδοσης της F1 στις ΗΠΑ θα μπορούσε να αξίζει 121 εκατ. δολάρια ετησίως, αν και αυτό συνέβαινε πριν από την κυκλοφορία της ταινίας F1.
Τα συνολικά παγκόσμια έσοδά της από τα δικαιώματα ενημέρωσης αυξήθηκαν σχεδόν κατά 8% σε περίπου 1,1 δισ. δολάρια το 2024.
Η F1 δεν έχει ακόμη λάβει απόφαση σχετικά με τις μελλοντικές συμφωνίες μετάδοσης και το ESPN μπορεί ακόμη να διατηρήσει τα δικαιώματα, σύμφωνα με άτομο που έχει άμεση γνώση του θέματος.
Το ESPN είχε μια αποκλειστική προθεσμία για να διαπραγματευτεί μια συμφωνία χωρίς ανταγωνισμό από άλλους πλειοδότες. Ωστόσο, το παράθυρο αυτό έληξε χωρίς συμφωνία πέρυσι, ανοίγοντας τη διαδικασία στους αντιπάλους. Άλλοι υποψήφιοι αναμένεται επίσης να διεκδικήσουν τα δικαιώματα.
Οι ΗΠΑ αποτελούν αγορά προτεραιότητας για την Liberty Media, η οποία έχει προσθέσει το Μαϊάμι και το Λας Βέγκας στο ημερολόγιο αγώνων της τα τελευταία χρόνια, συμπληρώνοντας το grand prix της στο Όστιν του Τέξας. Η Cadillac, η αμερικανική μάρκα που υποστηρίζεται από την TWG Motorsports του δισεκατομμυριούχου χρηματοδότη Mark Walter και τη General Motors, θα ενταχθεί στο grid ως 11η ομάδα το 2026.
Η τηλεθέαση της F1 στο ESPN έχει διπλασιαστεί από 554.000 θεατές ανά αγώνα το 2018, το έτος μετά την ανάληψη της Φόρμουλα 1 από την Liberty Media, σε περίπου 1,1 εκατ. το 2024. Στους πρώτους 10 αγώνες φέτος, η F1 είχε κατά μέσο όρο 1,3 εκατ. θεατές, με ρεκόρ τηλεθέασης για την Αυστραλία, την Κίνα, το Μονακό, την Ισπανία, τον Καναδά και την Αυστρία.
Η Apple δεν αναλύει τα έσοδα για το Apple TV+ και την εταιρεία παραγωγής της Apple Studios, αλλά τα συμπεριλαμβάνει στα έσοδα από υπηρεσίες ύψους 100 δισ. δολαρίων ετησίως, τα οποία περιλαμβάνουν προϊόντα όπως το App Store, το iCloud και το Apple Pay.