Ινδία: Πλήγμα για τα διυλιστήρια οι νέες κυρώσεις της ΕΕ στη Ρωσία

Η ινδική Reliance, απέστειλε κατά μέσο όρο 1,5 εκατομμύρια βαρέλια αεροπορικών καυσίμων (jet fuel) ανά μήνα στην Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο

Ινδία: Πλήγμα για τα διυλιστήρια οι νέες κυρώσεις της ΕΕ στη Ρωσία

Διέξοδο σε νέες αγορές αναζητούν τα ινδικά ιδιωτικά διυλιστήρια που αξιοποίησαν για αρκετό διάστημα το φθηνό ρωσικό αργό πετρέλαιο. Ταυτόχρονα όμως , καθώς πρέπει να αντιμετωπίσουν τον τελευταίο γύρο κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε βάρος της Ρωσίας, αυτο θα σημάνει την μεγαλύτερη εξάρτησή τους απο τους εμπόρους.

Η Ρωσία είναι ο κορυφαίος προμηθευτής πετρελαίου της Ινδίας και διυλιστήρια όπως η Reliance Industries και η Nayara Energy έχουν επωφεληθεί τα τελευταία χρόνια από την πίεση στις τιμές του ρωσικού αργού από τις κυρώσεις που συνδέονται με την εισβολή της στην Ουκρανία. Πολλοί εξήγαγαν στη συνέχεια διυλισμένα προϊόντα σε αγοραστές στην Ευρώπη.

Εξαγωγές στην Ευρώπη

Ωστόσο, στο 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας, το οποίο εγκρίθηκε την Παρασκευή, το ευρωπαϊκό μπλοκ απαγόρευσε τις εισαγωγές διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου από ρωσικό αργό που προέρχονται από τρίτες χώρες, εξαιρουμένων μιας χούφτας δυτικών χωρών.

Έχει επίσης επιβάλει άμεσες κυρώσεις στη Nayara Energy, ένα διυλιστήριο που υποστηρίζεται από τη ρωσική πετρελαϊκή εταιρεία Rosneft.

Η Reliance, ο μεγαλύτερος αγοραστής ρωσικού πετρελαίου και εξαγωγέας προϊόντων διύλισης της Ινδίας, απέστειλε κατά μέσο όρο 2,83 εκατομμύρια βαρέλια ντίζελ και 1,5 εκατομμύρια βαρέλια καυσίμων τζετ ανά μήνα στην Ευρώπη κατά τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία παρακολούθησης πλοίων της LSEG.

Αυτό αντιστοιχούσε περίπου στο 30% και 60% των αντίστοιχων εξαγωγών των δύο προϊόντων.

Η Nayara Energy εξάγει συνήθως τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια ή περισσότερα διυλισμένα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων ντίζελ, καυσίμων αεριωθουμένων, βενζίνης και νάφθας ανά μήνα, αν και μόνο το καύσιμο αεριωθουμένων κατευθύνεται συνήθως στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως έδειξαν τα στοιχεία παρακολούθησης πλοίων της LSEG και της Kpler.

Δημιουργικά δρομολόγια

Στο πλαίσιο των κυρώσεων, οι έμποροι είναι πιθανό να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην τοποθέτηση διυλισμένων προϊόντων που παράγονται από ρωσικό αργό, ανέφεραν οι πηγές. Δεδομένου του μεγάλου χρόνου σταδιακής εισαγωγής, είναι πιθανό να γίνουν δημιουργικοί με τα δρομολόγια, πρόσθεσαν.

Οπως αναφέρει το Reuters, για το ντίζελ, οι έμποροι είναι πιθανό να ανταλλάξουν τις ινδικές προμήθειες με φορτία από τη Μέση Ανατολή για εξαγωγή στην Ευρώπη, δήλωσαν έμποροι με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Μπορεί επίσης να στείλουν ινδικά φορτία σε πλωτές εγκαταστάσεις αποθήκευσης στη Μέση Ανατολή ή τη Δυτική Αφρική για να επανεξαχθούν, πρόσθεσαν.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο