Η Coca-Cola, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες αναψυκτικών παγκοσμίως, κάνει μια κίνηση που αντικατοπτρίζει τις νέες καταναλωτικές τάσεις: μικρότερες ποσότητες, πιο προσιτές τιμές και επίγνωση των θερμίδων.
Από τις αρχές του επόμενου έτους, τα νέα mini κουτάκια των 220ml θα κάνουν την εμφάνισή τους στα καταστήματα ευκολίας των ΗΠΑ, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στη στρατηγική της εταιρείας, αναφέρει το Reuters.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα που συνδυάζουν ευκολία, γεύση και έλεγχο θερμίδων. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, η Coca-Cola στοχεύει να «ξανασυστήσει» το αναψυκτικό σε όσους το έχουν εγκαταλείψει τα τελευταία χρόνια, μέσα από μια νέα εμπειρία κατανάλωσης.
Μικρότερο μέγεθος για την Coca-Cola ίδια απόλαυση
Κάθε mini κουτάκι θα περιέχει 90 θερμίδες – σημαντικά λιγότερες από τις 240 ενός τυπικού μπουκαλιού των 591ml (20 oz). Με προτεινόμενη τιμή λιανικής γύρω στα 1,29 δολάρια, η νέα σειρά φιλοδοξεί να προσελκύσει το κοινό που θέλει να απολαύσει το αγαπημένο του αναψυκτικό χωρίς υπερβολές.
Η γκάμα των γεύσεων δεν περιορίζεται στην κλασική Coca-Cola. Θα κυκλοφορήσουν επίσης mini εκδόσεις των Coke Zero Sugar, Cherry Coke, Sprite, Fanta, αλλά και Diet Coke σε συγκεκριμένες περιοχές των ΗΠΑ, ανάλογα με τη ζήτηση.
Η επιστροφή της γυάλινης φιάλης με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο
Παράλληλα με τα νέα mini κουτάκια, η εταιρεία με έδρα την Ατλάντα σχεδιάζει να επαναφέρει στην αγορά και τις κλασικές γυάλινες φιάλες, αυτή τη φορά με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο αντί για σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης.
Η κίνηση αυτή έρχεται να ικανοποιήσει το κοινό που προτιμά την πιο «καθαρή» γεύση της λεγόμενης «Mexican Coke», ένα προϊόν που έχει αποκτήσει σχεδόν cult status στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Υγεία, συνείδηση και γεύση
Τα τελευταία χρόνια, η συζήτηση γύρω από τα γλυκαντικά στα αναψυκτικά έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Πολλοί υποστηρίζουν ότι το σιρόπι υψηλής φρουκτόζης συνδέεται με την παχυσαρκία και τον διαβήτη, ενώ άλλοι ειδικοί τονίζουν ότι κάθε είδος προστιθέμενης ζάχαρης πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.
Η Coca-Cola, ωστόσο, δείχνει να αντιλαμβάνεται τον παλμό της εποχής: μικρότερες μερίδες, περισσότερες επιλογές και μια πιο «προσωπική» εμπειρία απόλαυσης.
Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Coca-Cola
Η εισαγωγή των mini κουτιών δεν είναι απλώς ένα εμπορικό στοίχημα· είναι μια στρατηγική κίνηση που αντικατοπτρίζει την αλλαγή στη νοοτροπία των καταναλωτών.
Με μικρότερες συσκευασίες, προσιτές τιμές και έμφαση στη γεύση, η Coca-Cola φιλοδοξεί να ξανακερδίσει τη θέση της στην καρδιά των καταναλωτών.
Θα τα καταφέρει;