Imperial Brands: Ξεπερνά τις προβλέψεις και επιταχύνει την πορεία της στις εναλλακτικές καπνικές λύσεις

Η Imperial Brands ανακοίνωσε αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη στρατηγική της στις εναλλακτικές μορφές καπνίσματος

Imperial Brands: Ξεπερνά τις προβλέψεις και επιταχύνει την πορεία της στις εναλλακτικές καπνικές λύσεις

Στην πρώτη της ετήσια παρουσίαση υπό τη διοίκηση του νέου CEO Λούκας Παραβιτσίνι, η Imperial Brands κατάφερε να κινηθεί πάνω από τις εκτιμήσεις της αγοράς, σηματοδοτώντας μια περίοδο ανανέωσης για την εταιρεία.

Η εταιρεία που είναι γνωστή για τις μάρκες Davidoff και blu αλλά και για τις συσκευές θερμαινόμενου καπνού Pulze και τα νικοτινούχα φακελάκια Zone, επιβεβαίωσε ότι οι προσπάθειες αναδιάρθρωσης των τελευταίων ετών αποδίδουν, σύμφωνα με το Reuters.

Κέρδη πάνω από τις εκτιμήσεις για την Imperial Brands

Για το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ο όμιλος ανακοίνωσε προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ύψους 3,99 δισ. λιρών (4,53 δισ. ευρώ), υπερβαίνοντας ελαφρώς τις αναλυτικές προβλέψεις και καταγράφοντας αύξηση έναντι των 3,91 δισ. λιρών του προηγούμενου έτους.

Το αποτέλεσμα αυτό προσδίδει σταθερότητα στη διοίκηση Παραβιτσίνι, η οποία δεσμεύεται για ετήσια αύξηση κερδών 3%-5% και συνεχείς επαναγορές μετοχών έως το 2030.

Σταθερή απόδοση στα παραδοσιακά προϊόντα

Παρά τις πιέσεις που δέχεται ο κλάδος των προϊόντων καπνού, η Imperial Brands καταγράφει αντοχή στις πωλήσεις της. Οι αναλυτές της Jefferies σημειώνουν ότι η «καλή εικόνα» του πυρήνα της επιχείρησης επιβεβαιώνει τη στρατηγική αξίας των παραδοσιακών καπνικών.

Η ισχυρή τιμολογιακή πολιτική και η σταθερή ζήτηση φαίνεται να ενισχύουν την προοπτική της εταιρείας και για το 2026.

Η επιστροφή στις εναλλακτικές λύσεις

Μετά την αποτυχία της προηγούμενης δεκαετίας στην αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων, η Imperial Brands ανασυντάχθηκε, επικεντρώθηκε σε βασικές αγορές και πλέον επενδύει συστηματικά σε προϊόντα μειωμένου κινδύνου.

Το χαρτοφυλάκιο καπνού και εναλλακτικών λύσεων ενισχύθηκε κατά 4,1%, φτάνοντας τα 8,32 δισ. λίρες (9,44 δισ. ευρώ).

Ο Παραβιτσίνι μίλησε για μια «εξελιγμένη, αλλά πάντα προκλητική στρατηγική προσέγγιση» που φιλοδοξεί να διατηρήσει την ανοδική πορεία.

Αντίδραση της αγοράς

Η μετοχή της εταιρείας αντέδρασε άμεσα, σημειώνοντας άνοδο 2,5% στα 3.233 πένες.

Σε ετήσια βάση, η τιμή της έχει αυξηθεί περίπου 24%, ξεπερνώντας σημαντικά την επίδοση του FTSE 100.

Με τα αποτελέσματα, τις προβλέψεις και την ενισχυμένη θέση της στα προϊόντα επόμενης γενιάς, η Imperial Brands δείχνει ότι επιστρέφει δυναμικά στο παιχνίδι — όχι πια ως κολοσσός που ακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά ως διεκδικητής νέων αγορών και νέας ταυτότητας.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο