Στον κόσμο των τροφίμων, η General Mills κάνει τολμηρά βήματα για να κερδίσει τους προσεκτικούς καταναλωτές. Η πολυεθνική εταιρεία πίσω από τα δημοφιλή Cheerios και Progresso δείχνει πως οι μειώσεις τιμών μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα, ακόμα κι αν το οικονομικό άγχος των οικογενειών παραμένει έντονο.
General Mills: Οι τιμές πέφτουν, οι πωλήσεις ανεβαίνουν
Η General Mills έχει μειώσει τις τιμές σε περίπου τα δύο τρίτα των προϊόντων της στη Βόρεια Αμερική φέτος, από τις ζύμες Pillsbury μέχρι τα φρουτένια σνακ και τις σούπες Progresso. Η κίνηση αυτή ανταποκρίνεται στη συνεχιζόμενη πίεση που νιώθουν οι καταναλωτές, ειδικά αυτοί με εισόδημα κάτω από 100.000 δολάρια ετησίως.
«Όταν υπάρχει προσφορά, βλέπουμε τους καταναλωτές να αγοράζουν περισσότερο, επειδή οι οικονομικές τους δυνατότητες είναι περιορισμένες», εξηγεί ο CEO της General Mills, Jeff Harmening στη Wall Street Journal.
Οι καταναλωτές στρέφονται στις προσφορές
Η οικονομική πίεση έχει οδηγήσει πολλούς καταναλωτές να προτιμούν τα πιο οικονομικά προϊόντα και να μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι.
Το κόστος τροφίμων στο σπίτι αυξήθηκε κατά 2,7% το τελευταίο δωδεκάμηνο σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, καθώς οι οικογένειες προσπαθούν να μειώσουν τις δαπάνες τους.
Πίεση στα κέρδη, αλλά θετικά σημάδια
Παρά την αύξηση των πωλήσεων, οι μειώσεις τιμών επηρεάζουν τα κέρδη της General Mills. Η εταιρεία ανακοίνωσε τριμηνιαία καθαρά έσοδα 413 εκατ. δολαρίων (78 σεντ ανά μετοχή), μειωμένα σε σχέση με τα 795,7 εκατ. δολάρια (1,42 δολάρια ανά μετοχή) της προηγούμενης χρονιάς.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν σε 1,10 δολάριο ανά μετοχή, πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών που τα είχαν τοποθετήσει στο 1,03 δολάριο.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%, φτάνοντας τα 4,9 δισ. δολάρια, ελαφρώς πάνω από τις προβλέψεις της Wall Street.
Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το 2026, αναμένοντας σταθερές ή ελαφρώς μειωμένες πωλήσεις και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή μειωμένα κατά 10-15% σε σταθερό συνάλλαγμα.
Καινοτομία παράλληλα με τις εκπτώσεις
Η General Mills δεν περιορίζεται στις μειώσεις τιμών. Επενδύει σε νέα και βελτιωμένα προϊόντα, όπως δημητριακά υψηλής πρωτεΐνης, granola και φρουτένια σνακ χωρίς τεχνητά χρώματα.
Η στρατηγική της συνδυάζει προσφορές, καινοτομία και ποιότητα, σε μια προσπάθεια να κρατήσει τους καταναλωτές πιστούς αλλά και να προσελκύσει νέους.


































