Υποχώρησαν οι πωλήσεις και η παραγωγή της Toyota Motor Corp. τον Νοέμβριο, επηρεασμένες σε μεγάλο βαθμό από την απότομη πτώση στην Κίνα, καθώς η χώρα διακόπτει τις επιδοτήσεις που αποσκοπούσαν στην ενίσχυση των πωλήσεων ηλεκτρικών και αποδοτικών αυτοκινήτων.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών Daihatsu Motor Co. και Hino Motors Ltd., μειώθηκαν κατά 1,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 965.919 μονάδες, ανακοίνωσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία την Πέμπτη. Η παραγωγή μειώθηκε κατά 3,4% σε 934.001 οχήματα.
Οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη αβεβαιότητα καθώς πλοηγούνται σε ένα περιβάλλον εμπορικών εντάσεων, κανονιστικών αλλαγών και αβέβαιων οικονομικών προοπτικών. Τα αποτελέσματα της Toyota χρησιμεύουν ως βαρόμετρο για τον αγώνα του κλάδου να εξισορροπήσει την ισχυρή μακροπρόθεσμη ζήτηση με τις βραχυπρόθεσμες οικονομικές και πολιτικές αντιξοότητες.
Το τέλος των επιδοτήσεων
Οι πωλήσεις των Toyota και Lexus στην Κίνα μειώθηκαν κατά 12% τον Νοέμβριο, ανέφερε η εταιρεία, επικαλούμενη το τέλος των επιδοτήσεων ανταλλαγής στις μεγάλες πόλεις, καθώς τα κεφάλαια εξαντλήθηκαν.
Τα στοιχεία δημοσιεύθηκαν σε ένα πλαίσιο διπλωματικών εντάσεων που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ Κίνας και Ιαπωνίας από τον Νοέμβριο, όταν η πρωθυπουργός Sanae Takaichi έκανε σχόλια για την Ταϊβάν που εξόργισε τη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Η Κίνα απάντησε προειδοποιώντας τους πολίτες της να μην ταξιδεύουν στην Ιαπωνία.
Η παραγωγή της Toyota στην Ταϊλάνδη αυξήθηκε κατά 15% τον περασμένο μήνα και κατά 9% στις ΗΠΑ, αλλά μειώθηκε κατά 14% στην Κίνα, 9,7% στην Ιαπωνία και 7,9% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης αυτόν τον μήνα να άρει την αποτελεσματική απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης φάνηκε να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες που επιδιώκουν τη μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με μπαταρία.
Ενώ η Toyota και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες πρωτοστάτησαν στην υβριδική τεχνολογία βενζινοκινητήρα-ηλεκτρισμού, είχαν ήδη ένα πλεονέκτημα έναντι των παλαιών κατασκευαστών που εξακολουθούν να εξαρτώνται από τα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά με βενζίνη, η αναθεώρηση της ΕΕ θα μπορούσε να δώσει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα το άνοιγμα που περίμεναν.














![Επαγγελματικά ακίνητα: Στα ύψη οι τιμές ενοικίασης – Οι περιοχές [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/graf-1024x551-1.jpg)


















