Τρόπους για να επιτύχει αυξημένη εποπτεία στο στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα, ειδικότερα για τα μεγαλύτερης ηλικίας ΙΧ, αναζητά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Έτσι πέρα από τη διασύνδεση των ΚΤΕΟ με το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου, που με τη σειρά του συνδέεται με την ΑΑΔΕ, εξετάζεται ένα ακόμα μέτρο.
Με ψηφιακές κάμερες οι έλεγχοι στα ΚΤΕΟ
Κάθε χρόνο KTEO
Το μέτρο αυτό θα είναι η υποχρέωση ετήσιου ελέγχου για μια κατηγορία οχημάτων.
Σύμφωνα με τα σενάρια που εξετάζει το ΥΜΕ, τα οχήματα αυτά θα είναι όσα έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά για περισσότερα από 10 ή 15 χρόνια.
Το συγκεκριμένο μέτρο δεν είναι νέο, καθώς στην πλειοψηφία των κρατών – μελών της ΕΕ ισχύει εδώ και πολλά χρόνια για τα οχήματα που έχουν συμπληρώσει 8 έτη κυκλοφορίας, ενώ σε κάποιες χώρες αυτό ισχύει ακόμα και για τα οχήματα 5ετίας.
Τι ισχύει στην Ελλάδα
Μέχρι σήμερα, υποχρεωμένοι να περάσουν από ΚΤΕΟ είναι οι κάτοχοι οχημάτων, αφού αυτά κλείσουν 4 χρόνια κυκλοφορίας στους δρόμους της χώρας. Μετά τον πρώτο έλεγχο, υπάρχει επανέλεγχος κάθε διετία.
Ο ιδιοκτήτης κάθε οχήματος έχει την υποχρέωση να το περάσει από τεχνικό έλεγχο από τρεις εβδομάδες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία, έως και μία εβδομάδα μετά από αυτήν.
Σε περίπτωση εκπρόθεσμου ελέγχου, εκτός από το κόστος του ελέγχου επιβάλλεται επιπλέον πρόστιμο, το οποίο εξαρτάται από το χρόνο καθυστέρησης του ελέγχου. Όπως φαίνεται όμως, το πρόστιμο είναι κάτι που δεν φοβίζει τους Έλληνες οδηγούς.
Τα πρόστιμα
Αναλυτικά τα πρόστιμα που επιβάλλονται για τις καθυστερήσεις στο ΚΤΕΟ:
• Για καθυστέρηση έως 30 ημέρες: Επιβατικά ΙΧ 16 € – Δίκυκλα 10 €
• Για καθυστέρηση έως 6 μήνες: Επιβατικά ΙΧ 33 € – Δίκυκλα 20 €
• Για καθυστέρηση άνω των 6 μηνών: Επιβατικά ΙΧ 65 € – Δίκυκλα 41 €
Αυτό που θέλει να πετύχει το υπουργείο είναι να γίνει πιο σίγουρος ο έλεγχος των οχημάτων, καθώς αρκετοί είναι αυτοί που αφήνουν τα αυτοκίνητά τους χωρίς έλεγχο είτε επειδή το αμελούν, είτε επειδή αυτά είναι ακατάλληλα για κυκλοφορία στους δρόμους.
Αν οι συζητήσεις στο ΥΜΕ προχωρήσουν και αποφασιστεί ο ετήσιος έλεγχος των παλαιότερων ΙΧ, αναμένεται να επηρεάσουν πάνω από δύο εκατ. αυτοκίνητα στη χώρα.
Latest News
Ο εισαγγελέας του Διεθνoύς Ποινικού Δικαστηρίου ζητά εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Σινουάρ
Αντιμετωπίζουν την κατηγορία των εγκλημάτων πολέμου και των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας
Kάζακς (ΕΚΤ): Μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο- Μετά να μην βιαστούμε
Ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων να συμβαδίζει με την επιβράδυνση του πληθωρισμού
Τι σημαίνει για το Ιράν ο θάνατος του Εμπραχίμ Ραϊσί
Η Ισλαμική Δημοκρατία είναι αντιμέτωπη με μια αναπάντεχη τραγωδία εν μέσω μιας περιόδου κρίσεων και προκλήσεων
Τέσσερα μέτρα για τις πολυεθνικές προτείνει στις Βρυξέλλες ο Μητσοτάκης - Η επιστολή στην πρόεδρο της Κομισιόν
Ποια είναι τα βασικά σημεία
Συλλυπητήρια από Μόντι, Χαμάς και Χούθι για τον θάνατο του Εμπραχίμ Ραϊσί
Εκφράζω τα ειλικρινά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του και τον ιρανικό λαό», έγραψε ο Μόντι στο Χ
Μοχαμάντ Μοχμπέρ: Ο άνθρωπος που θα αντικαταστήσει τον Ραϊσί μέχρι τις εκλογές
Τι προβλέπει το άρθρο 131 του Συντάγματος της Ισλαμικής Δημοκρατίας
Επίσημη ανακοίνωση: Νεκρός ο Ιρανός πρόεδρος μετά τη συντριβή του ελικοπτέρου του
Ο πρόεδρος «μαρτύρησε εν ώρα καθήκοντος» αναφέρει το IRNA
Η JPMorgan ετοιμάζει roadshow, πού ταυτίζονται Μητσοτάκης-Ερντογάν και ποια θυγατρική ξεπέρασε τη μαμά-εταιρεία
«Ψήνεται» RoadShow από την JPMorgan
«Κανένα σημάδι ζωής» στο σημείο συντριβής του ελικοπτέρου του Ιρανού προέδρου
Φόβοι ότι ο Ραϊσί είναι νεκρός
Αφρικανική σκόνη και άνοδος της θερμοκρασίας
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού