Το Αμάρι Ρεθύμνου επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Yποδομές, Νίκος Ταχιάος, όπου, συνοδευόμενος από τον Γενικό Διευθυντή και στελέχη της Διεύθυνσης Υδραυλικών και Αντιπλημμυρικών έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και τον μελετητή του έργου, αλλά και με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρου Αρναουτάκη, παρουσίασε στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού, αλλά και σε κατοίκους της περιοχής, την μελέτη κατασκευής του φράγματος στον Πλατύ ποταμό.

Ο Υφυπουργός εξέφρασε, καταρχάς, την κατανόησή του για τις ανησυχίες των κατοίκων, που θα επηρεαστούν από την κατασκευή του φράγματος και σημείωσε ότι με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα εργάζονται ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή αποκατάστασή τους. Τόνισε, πως το φράγμα είναι έργο πρώτης προτεραιότητας για την Κυβέρνηση για το οποίο δεσμεύονται πολύ υψηλοί πόροι και το οποίο θα συμβάλλει στην συνολική ανάπτυξη του τόπου, που απειλείται με ερημοποίηση.

Ταχιάος για σήραγγες Κατερίνης: «Οπλισμένες με τα μέγιστα επίπεδα ασφαλείας που μπορεί κανείς να φανταστεί»

Ο ΒΟΑΚ

Ο Νίκος Ταχιάος συμφώνησε πως η κατασκευή του δρόμου που θα συνδέει το Αμάρι με την Κοιλάδα της Μεσαράς, του οποίου η μελέτη θα ολοκληρωθεί μέσω της σύμβασης κατασκευής του φράγματος, αποτελεί σημαντική προτεραιότητα και πως θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τον Περιφερειάρχη Κρήτης για να διασφαλιστούν οι σχετικοί πόροι. Ακόμη, ζήτησε από τους κατοίκους της περιοχής να στείλουν στον ίδιο και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου τις παρατηρήσεις τις οποίες θεωρούν ότι πρέπει να ληφθούν υπόψιν, πριν από τη δημοπράτηση του έργου, ώστε αυτές να τύχουν της απαραίτητης επεξεργασίας. «Ο στόχος, είπε, είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία».

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Υφυπουργός Υποδομών μετά την παρουσίαση, απάντησε και σε ερώτηση σχετικά με την νέα χάραξη του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης. Σημείωσε ότι καθώς αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι αναγκαία η συζήτηση με τους Δήμους Ηρακλείου και Μαλεβιζίου και είναι αισιόδοξος ότι θα βρεθεί μια τεχνική λύση, αποδεκτή από όλους. «Πρέπει να τρέξουμε για τον ΒΟΑΚ. Το έργο είναι προσωπικό στοίχημα του Πρωθυπουργού, ο οποίος έχει εξασφαλίσει για αυτό μια πολύ σημαντική χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που αγγίζει περίπου τα 570 εκατομμύρια ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, ο Νίκος Ταχιάος συνοδευόμενος και από τον Γενικό Διευθυντή της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου, συμμετείχε σε συνάντηση εργασίας με τον Πρόεδρο του ΔΣ του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε., Θοδωρή Νίνο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Άρη Παπαδογιάννη προκειμένου να ενημερωθεί για τα ζητήματα λειτουργίας του Οργανισμού καθώς και την πορεία εξέλιξης του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Κλείνοντας την επίσκεψή του στο νησί ο Υφυπουργός και οι συνεργάτες του συναντήθηκαν με τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, Νίκο Καλογερή, στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων. Μαζί του συζήτησαν πέραν της πορείας των εν εξελίξει έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και τη μελετητική ωρίμανση της σύνδεσης του αεροδρομίου Χανίων με τον ΒΟΑΚ, καθώς και την κατασκευή της Παραχώρησης Κισσάμου, που αποτελεί την κατάληξη του οδικού έργου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
OT FORUM – Δημήτρης Ανδριόπουλος: H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
OT FORUM |

Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια

Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου