Η EDPR ανακοίνωσε την ολοκλήρωση κατασκευής έργου κατανεμημένης παραγωγής (DG – Distributed Generation) ηλιακής ενέργειας ισχύος 19 μεγαβάτ (MWp) στην επαρχία Anhui της Κίνας, στην οροφή μεγάλης μονάδας κατασκευής καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων για αυτοκατανάλωση, με τη σύναψη 20ετούς PPA.
Η κατασκευή ξεκίνησε στις αρχές του έτους και χρειάστηκαν μόλις 5 μήνες για να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία.
Η ψήφος εμπιστοσύνης της Ferrari στην ηλεκτροκίνηση
Πρόκειται για το μεγαλύτερο μεμονωμένο έργο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας (DG) που έχει αναλάβει ο όμιλος EDP, που αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου χαρτοφυλακίου 28 GW. Το σύστημα είναι δομημένο με 35.000 ηλιακούς συλλέκτες και θα παράγει πάνω από 22 GWh ενέργειας ετησίως, το οποίο ισοδυναμεί με αντιστάθμιση περίπου 19.000 μετρικών τόνων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το έργο αυτό αποτελεί μέρος της ισχύουσας δυναμικότητας ηλιακής ενέργειας ύψους150MWp της EDPR APAC στην Κίνα, όπου η εταιρεία φιλοδοξεί να υλοποιήσει έργα τόσο σε κατανεμημένη όσο και σε κλίμακα κοινής ωφέλειας, υποστηρίζοντας τον στόχο της χώρας για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2060.
Η EDPR, μέσω της εξαγοράς της Sunseap το 2022, διαθέτει πάνω από 730 MW σε ηλιακή ισχύ στις αγορές της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 5% του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της εταιρείας.
«Ενισχύουμε σταθερά την παρουσία μας στην Κίνα, διευρύνοντας συνεχώς τα όριά μας για την ανάπτυξη αξιόλογων έργων. Το έργο αυτό αποδεικνύει την ικανότητά μας να αναπτύσσουμε γρήγορα τόσο μεγάλες εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο αποτελεί κλειδί για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης τόσο στην ευρύτερη περιοχή, όσο και παγκοσμίως. Το 2022, η Κίνα σημείωσε ετήσιο ρεκόρ στις προσθήκες ισχύος ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ύψους 128 GW, εκ των οποίων τα 87 GW αφορούσαν στην ηλιακή ενέργεια με μερίδιο 58% σε εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την κλίμακα κοινής ωφέλειας. Πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, την οποία προσπαθούμε να διατηρήσουμε », δήλωσε ο Pedro Vasconcelos, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της EDP και Διευθύνων Σύμβουλος Λειτουργίας για την περιοχή Ασία-Ειρηνικού (APAC).
Latest News
Τι αλλάζει για τα φωτοβολταϊκά σε Κρήτη, νησιά, Πελοπόννησο και Εύβοια
Λήγουν σήμερα τα προγράμματα «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» και «Φωτοβολταϊκά για αγρότες». Τέλος του μήνα η απόφαση για το net-billing
Επενδύει στην αγορά pickup του Μεξικού η BYD
Η κινεζική εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο εργοστάσιο στο Μεξικό, κοντά στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ
«Πράσινο» στοπ στα ομόλογα ορυκτών καυσίμων από την BNP Paribas
Η τράπεζα είναι ο μεγαλύτερος ανάδοχος πράσινων ομολόγων παγκοσμίως
Έρχεται ο συνθετικός καφές: Φθηνός και ... «πράσινος»
Ο ψευδοκαφές μπορεί να παραχθεί με την επεξεργασία μιας σειράς συστατικών, από τα ρεβίθια και τα κουκούτσια των χουρμάδων έως τους σπόρους Ramon
Υβριδικά vs ηλεκτρικά οχήματα - Ποια πουλάνε περισσότερο;
Εταιρείες όπως οι General Motors, Nissan, Hyundai, Volkswagen και Ford δηλώνουν πως θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα την κάλυψη της ζήτησης για υβριδικά
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Απειλή για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία τα κινεζικά ηλεκτρικά
Ένα μικρό, καλοφτιαγμένο κινέζικο ηλεκτρικό όχημα κάνει τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες… να τρέμουν
Αυτοψία Αλεξοπούλου στο έργο σταθμού φόρτισης των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Σταυρούπολη
Οι 55 ειδικοί φορτιστές, που τοποθετούνται στο σημείο θα εξυπηρετούν τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, που έχουν, ήδη, ολοκληρώσει τις δοκιμαστικές διαδρομές.
Αλεξοπούλου: 45.000 οχήματα υψηλής τάσης κινούνται στους ελληνικούς δρόμους
Τα προγράμματα εκπαίδευσης δημιουργούν καταρτισμένο προσωπικό απαραίτητο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, σημείωσε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Στο μικροσκόπιο της ΕΕ οι «πράσινες διαφημίσεις» των αεροπορικών
Η Επιτροπή έδωσε σε 20 αεροπορικές εταιρείες τελεσίγραφο 30 ημερών για να διορθώσουν τους ισχυρισμούς τους