Την δικιά του εμπειρία από τις προπονήσεις του στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ μίλησε ο Παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας Χρήστος Βολικάκης.
Στέγαστρο Καλατράβα: Η περιπέτεια ενός εμβληματικού έργου
Ο αθλητής ποδηλασίας αναφέρθηκε στην ανακοίνωση του υπουργείο πως δίνεται χρηματοδότηση 150.000 ευρώ στην ποδηλατική ομοσπονδία, ώστε ορισμένοι ποδηλάτες μας να προετοιμαστούν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Βουλγαρία.
Όπως ανέφερε «δεν είναι λύση να πάμε 5 αθλητές στην Βουλγαρία για προετοιμασία γιατί έτσι κόβουμε τα φτερά στους νέους αθλητές. Το ζήτημα είναι να έχουμε ένα στάδιο για να αθλούμαστε. Τόσα χρόνια προσπαθούμε να γίνει ένα δεύτερο ποδηλατοδρόμιο στην χώρα, αλλά έχουμε μείνει στο “θα”…».
Σε ερώτηση για το στέγαστρο Καλατράβα κατάσταση του ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, ο Χρήστος Βολικάκης απάντησε ότι «το ποδηλατοδρόμιο είναι για μένα δεύτερο σπίτι. Έχω αφιερώσει πολύ χρόνο από την ζωή μου από το 2003 και μετα. Έχουμε αφιερώσει τόσα πολλά χρήματα σε ένα έργο που είναι 20 ετών και κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους».
«Το ποδηλατοδρόμιο είχε πολλά προβλήματα. Η στέγη έμπαζε νερά σε κάθε βροχή. Η θέρμανση δεν λειτουργούσε τον χειμώνα. Το ξύλο κάτω είχε πολλά προβλήματα. Τα τελευταία χρόνια που είχε αναλάβει ο κ. Χαλιορής είχε την πόρτα του ανοιχτή και προσπαθούσε να λύσει προβλήματα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια ένα τζάμι έσπαγε και δεν είχαμε σε ποιον να απευθυνθούμε», τόνισε ο Χρήστος Βολικάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Το πόρισμα του ΤΑΙΠΕΔ για το στέγαστρο Καλατράβα
Ακόμη και στο ελάχιστο όριο στατικής επάρκειας, δεν ανταποκρίνονται το στέγαστρο Καλατράβα και αυτό του ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, σύμφωνα με τη μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει στο χαρτοφυλάκιό του τα συγκεκριμένα ακίνητα και είναι επιφορτισμένο με το έργο της συντήρησής τους.
Η μελέτη δεν αποδίδει ευθύνες στον αρχικό σχεδιασμό ή στην κατασκευή των έργων, στο ΟΑΚΑ, αλλά, όπως επισημαίνει, αξιολογεί την παρούσα κατάσταση σε σχέση με την «ιδεατή» τους κατάσταση, την κατάσταση δηλαδή που εκτιμάται πως έπρεπε να έχουν όταν παραδόθηκαν.
Την ίδια ώρα, αίσθηση προκαλεί η πληροφορία ότι προηγούμενη μελέτη για την κατάσταση του Ολυμπιακού Σταδίου που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2020, εντόπιζε σοβαρά προβλήματα λόγω έλλειψης συντήρησης, τα οποία όπως ανέφερε θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν το συντομότερο δυνατόν. Η μελέτη, αυτή μάλιστα είχε υποβληθεί στη γενική γραμματεία Αθλητισμού και στο υπουργείο Υποδομών.
Το στέγαστρο του Ποδηλατοδρομίου:
«Από την αναλυτική διερεύνηση προκύπτει ότι η μεταλλική κατασκευή του ποδηλατοδρομίου δεν ανταποκρίνεται στο κανονιστικά ελάχιστο επιτρεπόμενο επίπεδο στατικής επάρκειας με βάση την ελαστική αντοχή των διατομών των τόξων, ενώ λαμβάνοντας υπόψη την πλαστική αντοχή των διατομών διαπιστώνεται οριακή στατική επάρκεια. Ωστόσο, αν και με βάση την κατηγοριοποίηση των διατομών των τόξων είναι κανονιστικά αποδεκτή η χρήση πλαστικών αντοχών στους ελέγχους επάρκειας, θα πρέπει να τονιστεί πως η ανάπτυξη σημαντικών πλαστικών παραμορφώσεων σε ένα έντονα θλιβόμενο μέλος όπως το τόξο ανάρτησης είναι αμφίβολη και ως εκ τούτου η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι μη συντηρητική. Επιπλέον εντοπίστηκε ανεπάρκεια φέρουσας ικανότητας στα εφέδρανα των τόξων. Οι συγκεκριμένες ανεπάρκειες δεν σχετίζονται με κακοτεχνίες κατά τη φάση της κατασκευής, αλλά αναφέρονται στην ιδεατή δομική κατάσταση που, υποθετικά, είχε το στέγαστρο αμέσως μετά την ολοκλήρωσή του. Επίσης, με βάση τα ευρήματα από την οπτική επιθεώρηση και τους μη καταστροφικούς ελέγχους που διενεργήθηκαν εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα διάβρωσης των διατάξεων αγκύρωσης στη βάση των αναρτήρων, με ενδεχόμενη επίδραση του εσωτερικού της αγκύρωσης αλλά και στο σώμα των αναρτήρων. Στη βάση των ανωτέρω θεωρούμε αναγκαίο για την επισκευή των προβληματικών σημείων τη δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών αποκατάστασης του απαιτούμενου επιπέδου στατικής επάρκειας του εμβληματικού αυτού έργου».
Πηγή: in.gr
Latest News
Θεμελίωση του αεροδρομίου «Λυδία» στην Καβάλα
Το αεροδρόμιο θα υπηρετεί τη Γενική Αεροπορία, στην οποία εντάσσονται πτητικές δραστηριότητες που δεν αφορούν σε μείζονες εμπορικούς ή στρατιωτικούς σκοπούς, όπως η εκπαίδευση των επαγγελματιών πιλότων
Ερχεται νέο μεγάλο κύμα αφρικανικής σκόνης – Πρόβλεψη για φαινόμενο με διάρκεια
Προειδοποίηση για νέα προέλαση αφρικανικής σκόνης στην Ελλάδα
«Πληθωρισμό απληστίας» του Μητσοτάκη, καταγγέλλουν τα κόμματα – Σε απεργία το Δημόσιο
Η ακρίβεια συνεχίζει να «ροκανίζει» το εισόδημα των Ελλήνων – Οι αυξήσεις στα τρόφιμα και τα καύσιμα «στριμώχνουν» τους πολίτες, ενώ το πρόβλημα της πανάκριβης στέγασης διογκώνεται
Σύντομα η απορρόφηση των 6.000 επιτυχόντων του ΑΣΕΠ, λέει η Χαραλαμπογιάννη
Μιλώντας για το μπόνους παραγωγικότητας ανέφερε ότι η δαπάνη θα φτάσει τα 40 εκατ. ευρώ
Οι πλημμύρες έφεραν κλιματικούς μετανάστες στη Βραζιλία
Οι εκτοπισμένοι αναγκάζονται να ξεκινήσουν μια νέα ζωή σε μεγαλύτερο υψόμετρο.
Λύση στο πρόβλημα υδροδότησης της Κινέτας
Με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής η δημοπράτηση του έργου
Δημοσκόπηση: «Κλειδώνει» τη 2η θέση ο ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές – Ποιοι μπαίνουν ευρωβουλή
Καθηλωμένα τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, μάχη για την τέταρτη θέση ανάμεσα σε ΚΚΕ και Ελληνική Λύση
Επιστολή Μιχαηλίδου για την ενίσχυση του Ειδικού Σώματος Ιατρών των ΚΕΠΑ
Τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας συστάθηκαν το 2011
Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Α.Θ.Ε.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Τα δεδομένα μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη με Ερντογάν – Τι δεν είπαν για να παραμείνουν τα «ήρεμα νερά»
Το επόμενο διάστημα η πρόθεση Αθήνας και Άγκυρας είναι να πυκνώσουν οι συναντήσεις Ελλήνων και Τούρκων αξιωματούχων