Ήταν τον περασμένο Ιούλιο όταν ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) Τόμας Μπαχ εμφανίστηκε να ποζάρει μπροστά σε ένα γιγαντιαίο ρολόι Omega στο Παρίσι, σημαίνοντας τον ένα χρόνο που απέμενε μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024.
Για να σηματοδοτηθεί το συγκεκριμένο ορόσημο, επιβεβαιώθηκε η πολυαναμενόμενη είδηση ότι ο γαλλικός γίγαντας ειδών πολυτελείας LMVH καταλαμβάνει την τελευταία από τις έξι θέσεις των κορυφαίων συνεργατών για το Παρίσι 2024, που θα δουν μάρκες όπως η Moët Hennessy, η Sephora, η Luis Vuitton και η Dior να ενσωματώνονται στη διοργάνωση στο πλαίσιο μιας συμφωνίας ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτά είναι τα σημαντικότερα αθλητικά… ραντεβού το 2024
Μερικούς μήνες αργότερα ο Tony Estanguet, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής (Cojo), δήλωσε στο AP ότι περισσότεροι από 20 νέοι εταίροι συμπληρώνουν τη μακρά λίστα των χορηγών και υποστηρικτών του αθλητικού θεσμού. Αποκάλυψε επίσης ότι η διοργάνωση έχει πλέον ξεπεράσει το όριο του 1 δισ. ευρώ σε εξασφαλισμένα έσοδα από χορηγίες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει τον αρχικό στόχο του 1,1 δισ. ευρώ – καθώς και τον αναθεωρημένο στόχο του 1,24 δισ. ευρώ.
Ένα πολύτιμο χαρτοφυλάκιο χορηγιών
Εκτός από τους 14 κορυφαίους εταίρους της ΔΟΕ, οι οποίοι έχουν συμφωνίες που καλύπτουν πολλαπλές εκδόσεις των Αγώνων και σε ορισμένες περιπτώσεις αξίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, υπάρχουν τρία επίπεδα χορηγιών για το Παρίσι 2024.
Μαζί με την LMVH στην κατηγορία των κορυφαίων συνεργατών είναι η εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Groupe BPCE – η οποία ήταν η πρώτη που υπέγραψε τη συμφωνία της ήδη από το 2018 – η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, η εταιρεία ενέργειας EDF, ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών Orange και η βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi.
Ενώ λίγες ημέρες πριν η AB InBev ήρθε να προστεθεί στις εταιρείες AirBnb, Alibaba, Coca-Cola, P&G, Toyota και Visa ως κορυφαίοι χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων.
Το κορυφαίο πρόγραμμα χορηγιών των Ολυμπιακών Αγώνων έχει εκτοξευθεί σε αξία τα τελευταία χρόνια, αποφέροντας έσοδα ύψους 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ) για τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή κατά την περίοδο 2017-2021, συμπεριλαμβανομένων των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στην Πιονγκτσάνγκ και των καθυστερημένων λόγω Covid Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο.
Χωρίς αλκοόλ
Σύμφωνα και με το ESM Magazine, η Anheuser-Busch InBev θα είναι επίσημος χορηγός για τρεις Ολυμπιακούς Αγώνες, αρχής γενομένης από την καλοκαιρινή διοργάνωση του Παρισιού 2024 φέτος, δήλωσε η ζυθοποιία, κατονομάζοντας την Corona Cero χωρίς αλκοόλ ως την επίσημη μπύρα των Αγώνων.
Ο κατασκευαστής της Budweiser, της Corona και της Stella Artois θα είναι Παγκόσμιος Ολυμπιακός Συνεργάτης, το υψηλότερο επίπεδο Ολυμπιακής χορηγίας, για τους φετινούς Αγώνες, καθώς και για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2026 στο Μιλάνο και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2028 στο Λος Άντζελες – χωρίς ωστόσο να γνωστοποιηθεί το ύψος της χορηγικής συμφωνίας.
Καθώς οι εταιρείες ποτών παγκοσμίως προσπαθούν να προσαρμοστούν στους καταναλωτές που περιορίζουν την κατανάλωση αλκοόλ, η AB InBev δήλωσε ότι η προβολή της Corona Cero στους Ολυμπιακούς Αγώνες αποτελεί μέρος των προσπαθειών της για «υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ σε διεθνές επίπεδο».
Δεν είναι η πρώτη φορά που μια μπύρα χωρίς αλκοόλ χορηγεί ένα αθλητικό γεγονός – Η Diageo προώθησε την Guinness 0.0 στο περσινό τουρνουά ράγκμπι Six Nations.
Ενώ το αλκοόλ εξακολουθεί να έχει κεντρική θέση σε πολλές εκδηλώσεις. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2022 στο Κατάρ, ορισμένοι οπαδοί απογοητεύτηκαν από την απαγόρευση της τελευταίας στιγμής για την πώληση αλκοόλ στα γήπεδα, πλήττοντας την Budweiser.
Latest News
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Δεν θέλω να μαθαίνω από ήττες, θέλω να συνεχίσω να κερδίζω»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε στη Daily Mail για την απόφαση να ασχοληθεί με τη Νότιγχαμ Φόρεστ και τους στόχους που θέλει να πετύχει
Δύο εισιτήρια για το UEFA Europa Conference League κοστίζουν όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Στη δευτερογενή αγορά έχει στηθεί πάρτι για τα εισιτήρια του τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φιορεντίνα
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Να συνεργαστούν όλοι ώστε ο τελικός να διαφημίσει την Ελλάδα μας»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League. Όλοι θα πρέπει να συνεργαστούν για να γίνει ένα σπουδαίο παιχνίδι που θα διαφημίσει την Ελλάδα
Ο Ολυμπιακός στον τελικό του Conference League (2-0) – Δόξα στα παιδιά σου Θρύλε της Ευρώπης
Ο Ολυμπιακός έγραψε απόψε την πιο ένδοξη σελίδα της ιστορίας του, επικρατώντας της Άστον Βίλα με 2-0 και θα παίξει στον τελικό του Conference που θα γίνει στη Νέα Φιλαδέλφεια
Ολυμπιακός – Άστον Βίλα: Έτοιμος να γράψει ιστορία στο κατάμεστο Καραϊσκάκη
Ο Ολυμπιακός κοντράρεται με την Άστον Βίλα στο καυτό «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για τον δεύτερο ημιτελικό έχοντας στόχο την υπεράσπιση του υπέρ του 4-2 και την… «Opap Arena»
Σε δημοπρασία η «χρυσή μπάλα» του Μαραντόνα
Σε δημοπρασία η «Χρυσή Μπάλα» του Ντιέγκο Μαραντόνα όπως ανακοίνωσε σήμερα (7/5) ο οίκος δημοπρασιών Aguttes
Το στοίχημα του καθαρού Σηκουάνα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
Μέχρι την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων το νερό του ποταμού πρέπει να είναι καθαρό
Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία
Αυτά είναι τα συνολικά έσοδα του Ολυμπιακού φέτος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις
Άστον Βίλα – Ολυμπιακός: 2-4 – Μυθική νίκη στην Αγγλία και φουλ για τελικό!
Ο Ολυμπιακός ήταν μαγικός πετυχαίνοντας επική νίκη στην Αγγλία επί της Άστον Βίλα και θέλει να «σφραγίσει» στο Καραϊσκάκη την πρόκριση στον τελικό του Conference League
«Χρυσός» ο Λευτέρης Πετρούνιας για 7η φορά στους κρίκους (vid)
Ο σπουδαίος Λευτέρης Πετρούνιας με μια συγκλονιστική εμφάνιση κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ενόργανης γυμναστικής που διεξάγεται στο Ρίμινι.