Στις premium μπίρες που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος θα εστιάσει η στρατηγική ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Μετά τα θετικά αποτελέσματα του 2023, η θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού της Carlsberg θα επενδύσει ακόμη περισσότερο στην ενίσχυση brands, όπως η Kaizer, η Carlsberg αλλά και στην «Νήσος», την οποία διανέμει αποκλειστικά μετά την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού στην κυκλαδίτικη μικροζυθοποιϊα.
«Θέλουμε να εκμεταλλευθούμε την παγκόσμια τάση για premium μπίρες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Managing Director της εταιρείας, Henrik Fredvig μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η έναρξη παραγωγής της μπίρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο ήδη από πέρυσι και η εντονότερη προώθησή της στην ελληνική αγορά αλλά και η παραγωγή της «Νήσος» στην έτερη παραγωγική μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ριτσώνα, αφού η μονάδα στην Τήνο «δουλεύει στο φουλ».
Ο κ. Fredvig θέλοντας να καταδείξει τη δυναμική των premium brands αποκάλυψε ότι η Kaizer αναπτύχθηκε κατά 16% και η Carlsberg κατά 36%, αν και όπως είπε ξεκίνησε από μικρότερη βάση. Έσπευσε μάλιστα να τονίσει ότι θα επιδιώξουν το σήμα Carlsberg να έχει διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην κατηγορία των μη αλκοολούχων προϊόντων, η γκάμα της οποίας εμπλουτίστηκε με την Φιξ Άνευ Λεμόνι και το Mango-Passion Fruit σε mixer της Tuborg.
Στο 25% ανέβηκε το μερίδιο αγοράς
Τα παραπάνω σχέδια έρχονται μετά από μια θετική χρονιά για την εταιρεία. Παρά το αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν, πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις της (κατά 3% σε όγκο και πάνω από 20% σε αξία), ανεβάζοντας ταυτόχρονα το μερίδιο στο 25% από 24% ένα χρόνο πριν.
Για την αγορά πάντως το 2023 ήταν μια απαιτητική χρονιά. Ο κ. Fredvig χαρακτήρισε την περσινή χρονιά «δύσκολη» και «απρόβλεπτη» χρονιά λόγω του υψηλού πληθωρισμού, των ακραίων καιρικών φαινομένων και του πολέμου στην Ουκρανία. Συνολικά, η κατανάλωση μπίρας υποχώρησε κατά 1%. «Μόνο το πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο του έτους παρουσίασαν πολύ υψηλή κατανάλωση λόγω του τουρισμού που ήταν αυξημένος κατά 7% σε σχέση με το 2022», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Η εταιρεία διατηρεί ισχυρή παρουσία στις τουριστικές περιοχές, με αιχμή την μπίρα «Mythos» που είναι αρκετά διαδεδομένη μεταξύ των ξένων επισκεπτών.
Πήρε πίσω ανατιμήσεις μετά τα μέτρα Σκρέκα
Ο κ. Fredvig ρωτήθηκε και για τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Απέφυγε να επεκταθεί πολύ, ωστόσο αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε προγραμματίσει κάποιες μικρές ανατιμήσεις, τις οποίες απέσυρε μετά την ανακοίνωση των μέτρων.
Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες στις οποίες παράγει περί τα 13 σήματα – μεταξύ αυτών ΦΙΞ, Mythos και Kaiser ενώ οι επενδύσεις μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ. Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ για την τριετία 2024-2026 ο στόχος είναι να ξεπεραστούν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θα συνεχίσει να εστιάζει σε περαιτέρω διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, με κανάλι προτεραιότητας αυτό της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.), στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου της, εμπλουτισμό των διαθέσιμων επιλογών προς τους καταναλωτές, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και με ιδιαίτερη έμφαση στα μη αλκοολούχα προϊόντα και εστίαση στην τουριστική αγορά.
Latest News
Ποια τράπεζα στήνει ομάδα για πολύ πλούσιους - Παίρνει στελέχη από Goldman και ΒοfA
Η τράπεζα επιδιώκει πλέον να επεκταθεί στην παροχή συμβουλών σε τομείς όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές και αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου
Μπίσαλας (Sunlight): Τι μου είπε ο Μακρόν - Οι επαφές με τη founder του Ardian Ντομινίκ Σενεκιέ
Επιβεβαίωση του ΟΤ για τη συμμετοχή του CEO της Sunlight στο 7ο επιχειρηματικό summit Choose France
Το μήνυμα Τσαμάζ στον ανταγωνισμό - Ο γρίφος για τη θυγατρική στη Ρουμανία
Τι είπε ο CEO του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ στο conference call με τους αναλυτές για επιδόσεις, ανταγωνισμό και τη θυγατρική στη Ρουμανία
Συνεργασία Pure Storage-ASBIS για πλατφόρμες αποθήκευσης δεδομένων στην ελληνική αγορά
Η συνεργασία με την Pure Storage δίνει τη δυνατότητα στην ASBIS να παρέχει ισχυρότερη υποστήριξη στους πελάτες για την επίλυση ακόμα και των πιο υψηλών απαιτήσεων αποθήκευσης δεδομένων
Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων αντέχουν παρά τις γεωπολιτικές εντάσεις
Οι εξαγωγές του κλάδου αναπτύχθηκαν τόσο το 2022 -με τη συνολική τους αξία να αυξάνεται από 6,7 δισ. σε 8,1 δισ. ευρώ- όσο και το 2023, καταλήγοντας στα 9,1 δισ. ευρώ
Attica Bank: Ενισχύει αγροδιατροφικές επιχειρήσεις στην Κρήτη
Yποστηρίζει το πρόγραμμα επιτάχυνσης αγροδιατροφικών επιχειρήσεων «Αγροανέλιξη - Farmers of the Future»
Η Sadion Investments του Παπαζήση πούλησε το 5% της Foodlink
Το ποσοστό συμμετοχής της Sadion Investments επί του μετοχικού κεφαλαίου της εκδότριας κατήλθε από 5% σε 0%
Νέα προθεσμιακή κατάθεση με επιτόκιο έως 3% από την Optima bank
Η Optima bank παρουσιάζει μια προθεσμιακή κατάθεση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και τις προσδοκίες πελατών
Οι 19+1 επισημάνσεις του ΕΒΕΠ στους υποψήφιους Ευρωβουλευτές
Οι προτεραιότητες των ΜμΕ και οι δράσεις των ευρωβουλευτών, που πρέπει να αναπτυχθούν με στόχο την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
Αύξηση 9,2% στα έσοδα του ΟΤΕ το α' τρίμηνο - Μέρισμα 0,71 ευρώ ανά μετοχή
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε €877,6 εκατ. λαμβάνοντας ώθηση από τις ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα.