Μικρό αντίκτυπο στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας να διαφοροποιήσει τις εισαγωγές πετρελαίου και εκτός Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με ανάλυση που έδωσε στη δημοσιότητα η Drewry Maritime, η στροφή της Ινδίας σε αγορές του Ατλαντικού, θα προκαλέσει βραχυπρόθεσμη αύξηση των τονομιλίων, η οποία ωστόσο θα αντισταθμιστεί από την υπερπροσφορά στα δεξαμενόπλοια.
Η Ινδία κατηγόρησε προσφάτως τον OPEC ότι η πολιτική που ακολουθεί θα πλήξει την εγχώρια κατανάλωση και ειδικότερα τους Ινδούς καταναλωτές. Κατόπιν αυτού ανακοίνωσε ότι θα στραφεί σε άλλες χώρες, εκτός από τους παραδοσιακούς προμηθευτές της Μέσης Ανατολής.
Σύμφωνα με την Drewry, η Ινδία είναι η τρίτη κορυφαία χώρα εισαγωγών αργού πετρελαίου στον κόσμο, με το 63% των εισαγωγών αυτών να προέρχονται από τη Μέση Ανατολή. Τονίζει επίσης, ότι βραχυπρόθεσμα η απόφαση της Ινδίας θα έχει θετική επίδραση στα τονομίλια.
Latest News
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Απτόητοι οι Χούτι συνεχίζουν τις επιθέσεις - Νέο χτύπημα σε πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας Ambrey
Τα 35 χρόνια της Golden Cargo στη ναυτιλία και τα Logistics
Τελευταίο εγχείρημα η συνεργασία με την Dronamics