
Το πρώτο Purpose in Action Report, έναν απολογισμό των δράσεων της εταιρείας που έχουν ως βασικό στόχο την προσφορά καλύτερου φαγητού σήμερα για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου αύριο, παρουσίασε η Mars Food σύμφωνα με το όραμά της.
Στον συγκεκριμένο απολογισμό περιλαμβάνονται επίσης οι διευρυμένοι στόχοι και οι δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025, που αποτελούν συνέχεια του στόχου που είχε ανακοινώσει η εταιρεία το 2016 για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2021, ο οποίος έχει ήδη επιτευχθεί.
Οι νέοι στόχοι εστιάζουν σε τρεις βασικούς πυλώνες: Την προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί, τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε φαγητό καλύτερης ποιότητας και την ανάδειξη του οράματος των brands. Οι πυλώνες αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν τις προηγούμενες δεσμεύσεις που εστίαζαν στη διάθεση πιο υγιεινών γευμάτων για τις οικογένειες μέσω της ανασύνθεσης, την έμπνευση οικογενειών και φίλων να μαγειρεύουν και να γευματίζουν μαζί και τη βελτίωση των βιώσιμων αγροτικών πρακτικών προς όφελος τόσο των αγροτών, όσο και των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον σχετικό απολογισμό, στη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, η Mars Food:
· Ξεπέρασε τον στόχο για τη διάθεση 1 δισ. επιπλέον υγιεινών γευμάτων μέχρι το 2021 Καινοτομεί σε πρακτικές βιώσιμης καλλιέργειας ρυζιού και εστιάζει στη βιωσιμότητα των πηγών της ώστε το 100% της πρώτης ύλης που προμηθεύεται να προέρχεται από αγρότες που υποστηρίζουν την Πλατφόρμα Βιώσιμου Ρυζιού (Sustainable Rice Platform*)
· Συνεργάστηκε με την εταιρεία συσκευασίας Amcor για τη χρήση της πρώτης ανακυκλώσιμης συσκευασίας ρυζιού για χρήση σε μικροκύματα
· Εξασφάλισε ότι το 100% σάλτσας που παράγει η εταιρεία με βάση την ντομάτα, περιλαμβάνει τουλάχιστον μια μερίδα φρούτου ή λαχανικού ανά μερίδα
· Συνέβαλε σε κατά μέσο όρο 21,3% μείωση του αλατιού στο διεθνές χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Mars (ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο του 20%)
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του 2020 η Mars Food προχώρησε στη δωρεά περισσότερων από 10 εκατ. Γευμάτων** στο πλαίσιο των αντίστοιχων προγραμμάτων της και της δέσμευσή της για διάθεση $20 εκατ. για τη διαχείριση των συνεπειών της πανδημίας του COVID-19 – ένα ποσό που πλέον έχει ξεπεράσει τα $26 εκατ.
Όσον αφορά την Ελλάδα, κατά τη διάρκεια του 2020, η Mars Hellas διέθεσε μέσα από δωρεές περισσότερα από 74.000 γεύματα και οικονομική υποστήριξη σε 16 μη κυβερνητικές οργανώσεις και φορείς και μέσα από το πρόγραμμα #MaziKanoumeTiDiafora του Uncle Ben’s®, υποστηρίζοντας την τοπική κοινότητα εν καιρώ πανδημίας.
Οι νέες δεσμεύσεις της Mars Food για το 2025 διευρύνουν τους προηγούμενους στόχους ώστε να εξασφαλίσουν ότι περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, κυρίως όσοι βρίσκονται σε μεγαλύτερη ανάγκη, έχουν πρόσβαση σε υγιεινά γεύματα που έχουν παραχθεί με βιώσιμες μεθόδους και πρακτικές. Και με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία δεσμεύεται να κάνει τη διαφορά στις ζωές τον ανθρώπων διεθνώς.
Βασικός στόχος λοιπόν της Mars Food Global είναι η διάθεσή 5,5 δισ. γευμάτων μέχρι το 2025 και η υλοποίηση δράσεων στους ακόλουθους πυλώνες:
1. Ανοιχτή πρόσβαση σε φαγητό καλύτερης ποιότητας
· Διάθεση 800 εκατ. περισσότερων μερίδων λαχανικών με 30% αύξηση των φυτικών ινών σε όλα τα προϊόντα της Mars Food και μείωση του αλατιού κατά 5% μέχρι το 2025
· Διάθεση 25 εκατ. υγιεινών γευμάτων σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες
· Εξασφάλιση ότι το 100% των πλαστικών συσκευασιών είναι ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιούμενες ή μπορούν να κομποστοποιηθούν μέχρι το 2025
· Διασφάλιση ότι το 100% των καλλιεργητών ρυζιού στην αλυσίδα παραγωγής της εταιρείας έχουν πρόσβαση σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα που θα τους επιτρέψουν να ευημερήσουν μέχρι το 2025
· Κατάργηση της μη βιώσιμης χρήσης νερού στην αλυσίδα παραγωγής της, ξεκινώντας με 50% μείωση μέχρι το 2025
2. Προώθηση γευμάτων που μπορεί κανείς να μοιραστεί
· Δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας που προσφέρει έμπνευση για τη δημιουργία γευμάτων και ευκαιρίες συζήτησης
· Ανάδειξη της κοινωνικής αξίας του να μοιράζεται κανείς το γεύμα του, μέσα από σχετικές συνεργασίες με φορείς δημόσιας υγείας
3. Ανάδειξη του οράματος των brands σε καταναλωτές, πελάτες και συνεργάτες
· Δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι μέσα από το ταμείο υποτροφιών Ben’s Original™ Seat at the Table™ και την ανάδειξη της κουλτούρας και της τοπικής κουζίνας διάφορων χωρών
· Καλλιέργεια θρεπτικών σπόρων με κάθε αγορά προϊόντος Seeds of Change™, προκειμένου οι κοινότητές μας να απολαμβάνουν υγιεινό και θρεπτικό φαγητό
· Δωρεά 2% των εσόδων μέσα από το Tasty Bite™ Foundation για την ενίσχυση της βιώσιμης αγροτικής ανάπτυξης με την ενδυνάμωση αγροτών στην Ινδία
· Αξιοποίηση του brand Dolmio™ για να βοηθήσουμε περισσότερες οικογένειες να απολαύσουν μαζί ένα υγιεινό και νόστιμο δείπνο που να είναι παράλληλα εύκολο στην προετοιμασία
Παράλληλα, οι δεσμεύσεις της Mars Food αφορούν και το εσωτερικό κοινό:
· Υποστηρίζοντας τους εργαζομένους της ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν το δείπνο τους μαζί με τις οικογένειες τους, είτε επιστρέφοντας εγκαίρως στο σπίτι από το γραφείο, είτε κλείνοντας τον υπολογιστή τους κατά την τηλε-εργασία
· Αξιοποιώντας το 80% των εθελοντικών δράσεων που υλοποιούνται κάτω από το Mars Food Volunteering Program για ενέργειες που αφορούν στην προσφορά πιο ουσιαστικών γευμάτων


Latest News
Οι 17 μέρες – φωτιά για κυβέρνηση, η χαμένη ευκαιρία για 5G και τα εμπόδια για προσλήψεις στον ΑΔΜΗΕ

Πέρασε στη Vivartia το 100% της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη
H Vivartia εξαγόρασε από τη SI Foods το υπόλοιπο 22% των μετοχών της Δώδωνη - Η συμφωνία σηματοδοτεί το τελικό βήμα στην επιτυχή διαδικασία αναδιάρθρωσης της εταιρείας

Orilina Properties: Εύρος τιμής 0,91 – 0,95 ευρώ στη δημόσια προσφορά
Το εύρος της τιμής διάθεσης των μετοχών στην δημόσια προσφορά για την είσοδο στο Χρηματιστήριο Αθηνών ανακοίνωσε η Orilina Properties

Έργο 6 εκατ. ευρώ θα «τρέξει» η ΕΚΤΕΡ
Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των δημοσίων και ιδιωτικών έργων της κατασκευαστικής ανέρχεται πλέον στο ποσό των 120 εκατ. ευρώ

Προληπτική ανάκληση Toblerone από την Mondelēz Ελλάς - Δεν επισημαίνονται τα αλλεργιογόνα στα ελληνικά
Το προϊόν δεν φέρει επισήμανση αλλεργιογόνων στα ελληνικά στη συσκευασία

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο - Υπηρεσίες και για τους εταιρικούς πελάτες
Η εταιρεία παρέχει και τις νέες υπηρεσίες video call και live chat για τους εταιρικούς πελάτες της

Η Entersoft εξαγοράζει την Infopower έναντι 900 χιλ. ευρώ
Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία ενισχύει τη θέση της στην αγορά λογισμικού Μισθοδοσίας, Ωρομέτρησης και Ανθρώπινων Πόρων

Nέο deal από την Lavipharm - Εξαγοράζει τα Lonarid και Lonalgal
Οι ιστορικές συνολικές πωλήσεις των δύο φαρμακευτικών προϊόντων ανέρχονται στο ποσό των 8 εκατ. ευρώ περίπου ετησίως

Dimand: Τι περιλαμβάνει η mega επένδυση 79.000 τ.μ. στη Softex
Η πίσω αυλή της Αθήνας μετατρέπεται στο νέο hot spot της αγοράς ακινήτων – Τα 10 νέα κτίρια γραφείων της Dimand

Τα ορόσημα της 15ετούς παρουσίας της Google στην Ελλάδα
Η Google άνοιξε τα γραφεία της στην Ελλάδα το 2008, το 2011, η ελληνική έκδοση του Google Maps εμπλουτίστηκε με πληροφορίες για τα ΜΜΜ, ενώ το 2014 κυκλοφόρησε το Street View

Με επενδύσεις 600 εκατ. ο ΗΡΑΚΛΗΣ πρασινίζει τα τσιμέντα
Το OLYMPUS project για την αποθήκευση CO2 ανήγγειλε ο CEO Δημήτρης Χανής