Η πανδημία του κορωνοϊού, έδωσε μεταξύ άλλων μία δυνατή ώθηση στο ενδιαφέρον των παγκόσμιων ταξιδιωτών για βιώσιμα ταξίδια.
Πολλοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται πια για την υγεία και την ασφάλεια στις αποδράσεις.
Αναλυτικά, στην τελευταία έρευνα της Booking.com, διαπιστώθηκαν τα εξής:
-Το 83% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πιστεύει ότι τα βιώσιμα ταξίδια είναι ζωτικής σημασίας, με το 61% να δηλώνει ότι η πανδημία τους έκανε να θέλουν να ταξιδέψουν πιο βιώσιμα στο μέλλον.
-Σχεδόν οι μισοί (49%) εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το 2021, δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ταξιδιού, με το 53% να παραδέχεται ότι ενοχλείται εάν κάποιο κατάλυμα τους εμποδίζει να συνεισφέρουν στη βιωσιμότητα, εάν, για παράδειγμα, δεν παρέχει εγκαταστάσεις ανακύκλωσης.
-Ενώ 3 στους 4 παρόχους καταλύματος δηλώνουν ότι έχουν εφαρμόσει τουλάχιστον κάποιο είδος πρακτικής βιωσιμότητας στο ξενοδοχέιο ή το κατάλυμά τους, μόνο το ένα τρίτο επικοινωνεί ενεργά τις προσπάθειές του στους πιθανούς επισκέπτες.
Για να συμβάλει στην ενίσχυση της προβολής πιο βιώσιμων επιλογών διαμονής, η Booking.com παρουσιάζει πλέον πιστοποιήσεις και λεπτομέρειες αειφορίας τρίτων για μια σειρά από 30 και πλέον πρακτικές που έχουν επιπτώσεις σε εκατοντάδες χιλιάδες ακίνητα σε όλο τον κόσμο.
Σημειώνεται ότι η νέα έρευνα περιέχει πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από 29.000 ταξιδιώτες σε 30 χώρες και υποδηλώνει ότι η πανδημία ήταν το σημείο εκκίνησης της δέσμευσης για βιώσιμο ταξίδι, με το 72% των παγκόσμιων ταξιδιωτών να πιστεύουν οι άνθρωποι πρέπει να δράσουν τώρα για να σώσουν τον πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι καθημερινές βιώσιμες δεσμεύσεις των ταξιδιωτών συνάδουν με τις προθέσεις τους για μελλοντικά ταξίδια. Ειδικότερα, το 84% να θέλει να μειώσει τα γενικά απόβλητα, το 83% την κατανάλωση ενέργειας (π.χ. απενεργοποιώντας τον κλιματισμό και τα φώτα όταν δεν βρίσκονται σε δωμάτιο) και το 79% θέλει να χρησιμοποιήσει πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μεταφοράς, όπως περπάτημα, ποδηλασία ή δημόσιες συγκοινωνίες με ταξί ή ενοικίαση αυτοκινήτων.
Ο σεβασμός, όπως αναφέρει το tornonews, για την τοπική κοινότητα είναι επίσης ψηλά στη λίστα, καθώς σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) θέλουν να έχουν αυθεντικές εμπειρίες που να είναι αντιπροσωπευτικές του τοπικού πολιτισμού όταν ταξιδεύουν, το 84% πιστεύει ότι η αύξηση της πολιτιστικής κατανόησης και η διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι ζωτικής σημασίας και 76% θέλει να διασφαλίσει ότι ο οικονομικός αντίκτυπος της βιομηχανίας κατανέμεται εξίσου σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας.
Τέλος, το 69% θα φτάσει μέχρι και στο σημείο να αποφύγει δημοφιλείς προορισμούς και αξιοθέατα για να διασφαλίσει ότι δεν συμβάλλει στον υπερτουρισμό αλλά και για να βοηθήσει προορισμούς και κοινότητες λιγότερο επισκέψιμες.
Latest News
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς
Eνοικιαζόμενο, κάμπινγκ ή ξενοδοχείο; Πού επιλέγουν να μείνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Τι δείχνουν τα στοιχεία