Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της εταιρείας ερευνών IDC η ευρωπαϊκή αγορά wearables κατέγραψε παραδόσεις 22 εκατομμυρίων συσκευών κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, όταν παραδόθηκαν 16,5 εκατομμύρια συσκευές.
Η Apple συνέχισε να ηγείται στη συγκεκριμένη αγορά με 7,8 εκατομμύρια παραδόσεις συσκευών, σε όλη την Ευρώπη, με ένα μερίδιο αγοράς 35,6% για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου. Το ίδιο διάστημα πέρυσι η Apple είχε παραδώσει 5 εκατομμύρια συσκευές και κατείχε μερίδιο αγοράς 30%.
Αιτία της κυριαρχίας της Apple, σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, ήταν η αγορά των «έξυπνων» ρολογιών όπου τα πιο οικονομικά προσιτά Watch SE και Watch Series 3 εμφάνισαν εξαιρετικές επιδόσεις. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν επίσης τα AirPods της εταιρείας.
Η Samsung ακολουθεί στη δεύτερη θέση με παραδόσεις 3,5 εκατομμυρίων συσκευών στην Ευρώπη κατά το α’ τρίμηνο, μία αύξηση 27,2% από πέρυσι. Παρά την ισχυρή αύξηση των παραδόσεων, το μερίδιο αγοράς της κορεατικής εταιρείας μειώθηκε ελαφρώς από το 16,8% στο 16,1%.
Η IDC δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις της Samsung, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι τα smartwatches σε συνδυασμό με τα ασύρματα ακουστικά Galaxy Buds Pro είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας. Οι αναλυτές της IDC θεωρούν ότι η επερχόμενη νέα πλατφόρμα λογιμσικού Wear και η Galaxy Watch 4 series, όπως και τα φημολογούμενα Galaxy Buds 2, φέρνουν τη Samsung σε ευνοϊκή θέση ώστε αυξήσει περαιτέρω τις παραδόσεις της κατά το β’ μισό του 2021.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Xiaomi με παραδόσεις 2,5 εκατομμυρίων συσκευών. Αν και η κινεζική εταιρεία ωφελείται ιδιαίτερα στην ευρωπαϊκή αγορά smartphones από την «αποχώρηση» της Huawei δεν φαίνεται να ισχύει το ίδιο με την αγορά των wearables. Η Xiaomi είχε παραδόσεις μειωμένες από τις 2,6 εκατομμύρια συσκευές που κατέγραψε πέρυσι, κάτι που χαμήλωσε και το μερίδιο αγοράς της από το 15,7% στο 11,5%.
Latest News
myAUEB: Η νέα εφαρμογή για το κινητό από το ΟΠΑ
Η πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητού σε ελληνικό ΑΕΙ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σε διπλή μέγγενη από ΗΠΑ και Ευρώπη το TikTok
Ψήφισε και η Γερουσία για αναγκαστική πώληση της εφαρμογής από την κινεζική ByteDance - Έρευνα και από Κομισιόν στο TikTok Lite με φόβους για εθισμό των χρηστών
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Επαγγελματικά email: Τα λάθη που κάνουμε – Οι «κανόνες» για τη σωστή τεχνική
Πώς θα υπάρχει αμεσότητα στην ανάγνωση από τον παραλήπτη;
34 χρόνια από την εκτόξευση του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble
Από την εκτόξευσή του το 1990 και μετά, το Hubble έχει πραγματοποιήσει 1,6 εκατομμύρια παρατηρήσεις σε πάνω από 53.000 αστρονομικά αντικείμενα
Μεγάλη επένδυση της Google σε νέο data center στην Ολλανδία
Η επένδυση θα δημιουργήσει 125 νέες θέσεις εργασίας
Ανακοίνωση νέων προϊόντων από την Apple στις 7 Μαΐου
Η Apple αναμένεται να κυκλοφορήσει νέα iPad αφού δεν ανακοινώθηκαν νέα μοντέλα το 2023
Τέσσερις τρόποι για να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα
Κάθε email, φωτογραφία, βίντεο και έγγραφο που αποθηκεύουμε στο διαδίκτυο απαιτεί ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων για την αποθήκευση και τη διαχείριση αυτών των πληροφοριών
Tα iPhone... δεν πουλάνε όσο πριν στην Κίνα - Το χειρότερο τρίμηνο από την πανδημία
Η Apple χάνει πωλήσεις σε μια αγορά που συνολικά κατέγραψε αύξηση περίπου 1,5%
Πώς φτάνουν στην Κίνα τα «απαγορευμένα» τσιπ της Nvidia
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία του Reuters