Στη νέα ψηφιακή εποχή περνάει το Μουσείο Μπενάκη μέσα από τα δίκτυα νέας γενιάς της Wind. Η στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία του πρώτου 5G μουσείου στην Ελλάδα υπεγράφη σήμερα μεταξύ της Wind Ελλάς και του Μουσείου Μπενάκη. Χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει το 5G δίκτυο της εταιρείας, το Μουσείο ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες του κοινού του για ψηφιακές δράσεις υλοποιώντας εναλλακτικές εικονικές εμπειρίες και προωθώντας την ψηφιακή πρόσβαση στον πολιτισμό.
Το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Μουσείου Μπενάκη ξεκινά από το εμβληματικό κτήριο της Πειραιώς 138. Στη συνέχεια θα επεκταθεί στο Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού και στα υπόλοιπα κτήρια του Μουσείου. Ο μέσος ετήσιος αριθμός επισκεπτών στα παραρτήματα του Μουσείου Μπενάκη που μπορούν να περιηγηθούν και να θαυμάσουν χιλιάδες εκθέματα από όλον τον κόσμο ξεπερνά τις 500.00.
«Στο Μουσείο Μπενάκη αναζητούμε πάντα τρόπους να καινοτομούμε και να εξελισσόμαστε με στόχο να καθιστούμε ευρύτατα προσιτό το πλούσιο και μοναδικό περιεχόμενο που διαθέτει το Μουσείο, τόσο ως προς τις μόνιμες συλλογές, όσο και ως προς τις περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί. Η συνεργασία με την Wind και η στήριξη που αυτή παρέχει στο Μουσείο Μπενάκη μας εφοδιάζουν με την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή που θα μας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρουμε το Μουσείο στο κοινό σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται με καινοτόμο τρόπο. Βίντεο 360° και παραγωγές επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality), θα συμβάλλουν ακόμη περισσότερο στην πολιτιστική αποστολή του Μουσείου», ανέφερε χαρακτηριστικά o Χάρης Σιαμπάνης, διευθύνων σύμβουλος του Μουσείου Μπενάκη.
«Με αυτή τη συνεργασία η Wind μετασχηματίζει ψηφιακά το πολιτιστικό τοπίο και τον τρόπο που το κοινό βιώνει την τέχνη και την ιστορία. Μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δίκτυα νέας γενιάς, το Μουσείο Μπενάκη, το οποίο αποτελεί την ελληνική κιβωτό του παγκόσμιου πολιτισμού, περνάει στη νέα ψηφιακή εποχή με στόχο να υλοποιήσει δράσεις που «ταξιδεύουν εκτός τειχών» και είναι διαθέσιμες παντού από όλους. Η τεχνολογία γίνεται σύμμαχος για το πολιτιστικό προϊόν της χώρας μας ώστε αυτό να προωθηθεί σε όλο τον κόσμο με πιο δημιουργικούς και εντυπωσιακούς τρόπους», δήλωσε ο Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής επικοινωνίας της Wind Ελλάς.
Η Wind, ως ένας ολοκληρωμένος πάρoχος υπηρεσιών επικοινωνίας και τεχνολογίας, είναι αρωγός στην προσπάθεια ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας και με τις υποδομές, την τεχνογνωσία και τους ανθρώπους της συμβάλει σε ένα έργο που θα δώσει νέες δυνατότητες στο πολιτιστικό τοπίο.
Το Μουσείο Μπενάκη, από την ημέρα των εγκαινίων του, τον Απρίλιο του 1931 μέχρι τις ημέρες μας, έχει μετεξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους και πρωτοποριακότερους μουσειακούς οργανισμούς της Ευρώπης, ο οποίος διαθέτει πλέον μια σειρά από παραρτήματα: το Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, το μοναδικό στον κόσμο που εκτείνεται από την προϊστορική εποχή έως τη δεκαετία του 1940· την Πινακοθήκη Γκίκα, μια προσωπογραφία του μοντερνισμού στην Ελλάδα· το Μουσείο Μπενάκη Ισλαμικής Τέχνης· το Εργαστήριο Γιάννη Παππά, ενός σημαντικού γλύπτη του 20ού αιώνα· την Πειραιώς 138, ένα πολυδύναμο πολιτιστικό κέντρο· την Συλλογή Βαλαδώρου, το σπίτι ενός συλλέκτη· το Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών, με εκθέματα από όλον τον κόσμο· την Οικία Patrick και Joan Leigh Fermor, το παραθαλάσσιο ησυχαστήριο του παγκοσμίου φήμης συγγραφέα· και τη Νηματουργία Μέντης-Αντωνόπουλος, ένα εργαστήριο μεταξουργίας.
Το Μουσείο ιδρύθηκε από τον Αντώνη Μπενάκη, έναν οραματιστή, κοσμοπολίτη και πατριώτη συλλέκτη, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Παρά την ανάπτυξή του, το Μουσείο Μπενάκη παραμένει οικείο, ανοιχτό σε όλα τα κοινά και πιστό στην αποστολή του, τη δημιουργία ενός πολυσυλλεκτικού χώρου όπου πολιτισμοί, εποχές και τόποι συναντούν τον σύγχρονο πολιτισμό.
Latest News
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
Ασθενείς δύο ταχυτήτων - Τι συμβαίνει με την αξιολόγηση καινοτόμων φαρμάκωνσ την Ελλάδα
Νομικά κενά και υποστελέχωση διαπιστώνουν ΠΟΥ και Ε.Ε. ως εμπόδια στην αξιολόγηση νέων τεχνολογιών υγείας στην Ελλάδα
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Ανησυχούν για τη συνταξιοδότηση οι Έλληνες - Μόνο το 18% δηλώνει έτοιμο
Τι αναφέρει η έρευνα της NN Hellas για τη μακροζωία - Πώς την αντιμετωπίζουν
Ολιστική αντιμετώπιση κολπικής μαρμαρυγής: Είναι νόσος και όχι αρρυθμία
Ο Δρ. Δημήτρης Τσιαχρής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών μιλά για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυμονεί η νόσος
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Τζον Πόλσον: «Ελλάδα, οικονομία και τράπεζες έχουν πολύ ευνοϊκό μέλλον»
Ο αμερικανός επενδυτής Τζον Πόλσον μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής εξηγεί που εδράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας
Γιατί επενδύσαμε σε Ελλάδα και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Ο CEO της Masdar στον ΟΤ
Ο Mohamed Jameel Al Ramahi, CEO της Masdar, μιλάει αποκλειστικά στην έντυπη έκδοση του ΟΤ στο Βήμα της Κυριακής