
Κανονικά την Τετάρτη 7 Ιουλίου στις 11 πμ θα πραγματοποιηθεί ο δεύτερος διαγωνισμός για το ενεργητικό των ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) καθώς η ειδική διαχείριση κατέβασε μέσα σε μισή ώρα την προηγούμενη Παρασκευή ανακοίνωση που είχε εκδώσει νωρίτερα το πρωί που έδινε παράταση στον διαγωνισμό για την πώληση των Ναυπηγείων.
Ο ot.gr δημοσίευσε την σχετική ανακοίνωση η οποία όμως μετά από λίγο «κατέβηκε» από την σελίδα της ειδικής διαχείρισης.
Σε επικοινωνία του ot.gr με την ειδική διαχείριση αναφέρθηκε ότι «Η ανάρτηση έγινε από λάθος των διαχειριστών του site. Για οτιδήποτε επικοινωνήστε μαζί μας!»
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε μια συζήτηση για το εάν θα δοθεί ή όχι, παράταση στην προθεσμία κατάθεσης προσφορών για τους δυο διαγωνισμούς που αφορούν στο ενεργητικό των ναυπηγείων και τελικά αποφασίστηκε από το Υπουργείο Οικονομιών να μην δοθεί παράταση.
Πληροφορίες από την ειδική διαχείριση αναφέρουν ότι μέχρι τώρα έχουν επισκεφθεί το VDR τουλάχιστον έξι ενδιαφερόμενοι, είναι άγνωστο βέβαια εάν κάποιος από αυτούς θα καταθέσει τελικά προσφορά, με το πιθανότερο σενάριο να είναι ότι δεν θα καταθέσει κανείς πέραν της Pyletech Shipyards του έλληνα εφοπλιστή και επιχειρηματία Θεόφιλου Πριόβολου, η οποία είχε καταθέσει προσφορά και στον πρώτο διαγωνισμό που κηρύχθηκε άγονος.


Latest News

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για το ιδιωτικό ναυτικό δίκαιο
Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε από την ψηφοφορία

Βαρόμετρο η Κίνα για την πορεία των ναύλων - Τι περιμένουν οι πλοιοκτήτες
Η υποτονική ζήτηση από την πλευρά της Κίνας επηρέασε αρνητικά το εμπόριο

Νέο containership για την Capital-Executive Ship Management
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα.

Η κρουαζιέρα πολυτελείας γεννά προσδοκίες - Μεγάλες εταιρείες στο Posidonia Sea Tourism Forum
Οι «κρυφοί» και αναδυόμενοι προορισμοί σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο

Οι προτάσεις του ΕΒΕΠ για τη βελτίωση του θαλάσσιου τουρισμού
Η ακτοπλοΐα, τα υδατοδρόμια και το yachting