Η σκληρή κόντρα Μέσι – Ρονάλντο στο γήπεδο έχει επεκταθεί στα social media και ιδιαίτερα στο instagram, εκεί  όπου οι δύο άσοι του ποδοσφαίρου μάχονται για ακολούθους και likes.

Kαι η κόντρα αυτή δεν είναι θέμα μόνο γοήτρου. Κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ από τις διαφημιστικές αναρτήσεις τους.

Στην ιδιότυπη αυτή σύγκρουση το αποτέλεσμα είναι μοναδικό αφού οι πρόσφατες αναρτήσεις του Μέσι, μετά και την θεαματική μεταγραφή του στην Παρί βρίσκονται στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση με τα περισσότερα likes παγκοσμίως, ενώ ο Ρονάλντο προηγείται με δεκάδες εκατομμύρια followers του αργεντίνου αντιπάλου του.

Η κόντρα τους μέσα από την οποία έχτισε ο ένας τον μύθο του άλλου αναδεικνύεται από αυτό το προβοκατόρικο εξώφυλλο μαζί με την ψηφοφορία «Μέσι vs Ρονάλντο» για να ψηφίσουν οι αναγνώστες τον αγαπημένο τους παίκτη;

O κυρίαρχος του Instagram

Έτσι, σε αυτή την άτυπη κόντρα έχουμε νικητή, ανάλογα με την οπτική που το βλέπει κανείς, κάτι σαν το γήπεδο αφού το ερώτημα σχετικά με το ποιος είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής μεταξύ τους να παραμένει αναπάντητο.

Μέσι – Ρονάλντο στα likes, σημειώσατε: 1

Μέσι – Ρονάλντο στους Followers σημειώσατε: 2

Τα post του Μέσι με το ρεκόρ των likes

To post του Μέσι με την κατάκτηση του Κόπα Αμέρικα με την Αργεντινή, αγκαλιά με την κούπα συγκέντρωσε το ρεκόρ των likes όλων των εποχών, 21,86 εκατομύρια, τα περισσότερα που έχει συγκεντρώσει ποτέ αθλητής.

Οι αναρτήσεις του με τον αποχαιρετισμό της Μπαρτσελόνα και επίσημα ως παίκτης της Παρί με τη φανέλα με το νούμερο 30, βρίσκονται στην 2η και 3η θέση, 21,69 εκατ. και 20,97 εκατ. αντίστοιχα.

Η κυριαρχία στους Followers

Μπορεί λοιπόν ο Μέσι να άδειασε με την ντρίμπλα των likes τον Ρονάλντο και να ελπίζει πως με την νέα του ομάδα θα αποκτήσει μεγαλύτερη αίγλη και επιδραστικότητα , ο Πορτογάλος άσος του «ρίχνει» δεκάδες εκατομμύρια διαφορά στους Followers.

O Ρονάλντο έχει περίπου 330 εκατομμύρια ακολούθους…

και ο Μέσι υπολείπεται, ούτε έναν ούτε δύο, αλλά 70 εκατομμύρια

Λίγες ώρες αφότου έγινε ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του Euro στο 3-0 της χώρας του επί της Ουγγαρίας στην πρεμιέρα των Πορτογάλων, κατέκτησε ακόμη μία κορυφή η οποία αφορά όλους όσοι ασχολούνται με τα social media και όχι μόνο ποδοσφαιριστές ή αθλητές. Είναι ο πρώτος χρήστης social media που ξεπέρασε τους 300 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram. Και συνεχίζει να καλπάζει…

Όλα είναι …λεφτά

Το χρυσάφι που πέφτει στα πόδια τους δεν είναι μόνο για το γήπεδο αλλά και για τις αναρτήσεις τους.

Ο Λιονέλ Μέσι φέρεται να κερδίζει 873 χιλιάδες δολάρια για κάθε διαφημιστική ανάρτηση που κάνει ενώ διεθνείς κολοσσοί πληρώνουν τον Πορτογάλο τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια για μια μόνο χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram.

Συγκεκριμένα, οι ετήσιες απολαβές του Ρονάλντο από το Instagram υπολογίζονται στα 47,8 εκατομμύρια δολάρια, την ώρα που ο μισθός του από την Γιουβέντους αντιστοιχεί σε 34 εκατομμύρια δολάρια.

Μάλιστα, τα δεδομένα των μετρήσεων δείχνουν ότι οι life- style φωτογραφίσεις του έχουν μεγαλύτερη απήχηση από τις ποδοσφαιρικές.

Η φωτογραφία του αγκαλιά με το τρόπαιο της Serie A προσέλκυσε 10 εκατομμύρια λιγότερους ακολούθους σε σχέση με την ημίγυμνη φωτογράφιση του δίπλα στην πολυτελή Buggati του.

Οι selfies, οι φωτογραφίες με την οικογένεια του ή οι προπονήσεις του στο γυμναστήριο, φέρνουν δύο φορές μεγαλύτερο reach κοινού σε σχέση με τις ποδοσφαιρικές του αναρτήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 2-3% των χρηστών.

Το Ronaldo Effect

H επιδραστικότητα του Ronaldo είναι ισχυρό χαρτί για τις διαφημιστικές εταιρείες καθώς οι φανς των ποδοσφαιρικών αστέρων είναι ιδανικό κοινός – στόχος καταναλωτή. Ταυτίζονται με το ίνδαλμά τους και καταναλώνουν εύκολα ότι τους πλασάρει.

Ο  Ρονάλντο ενσωματώνει το όνειρο κάθε αυτοδημιούργητου. Ένα φτωχόπαιδο από τη Μαδέιρα, κατέκτησε τον κόσμο με το πείσμα, την επιμονή, τις ποδοσφαιρικές του επιδόσεις και πανέμορφες γυναίκες με … το αλαζονικό του βλέμμα, τα μπράτσα του και την ολόλευκη οδοντοστοιχία του. Τι άλλο μπορεί να διαθέτει επιπλέον ένας σταρ;

Μεταξύ των διάσημων brands που συνεργάζονται με τον Κριστιάνο είναι οι Nike, Herbalife, Unilever, η DAZN , κ.α. Το 2020 μάλιστα τα κέρδη του έφθασαν 120 εκατομμύρια δολάρια -70 από αμοιβές και  50 εκατομμύρια δολάρια από χορηγούμενες αναρτήσεις αφήνοντας πίσω του celebrities, τραγουδιστές, και μοντέλα όπως οι Καίλι Τζένερ, Σελένα Γκόμεζ, Έμιλι Ρατακόφσκι.

Η φήμη λέει – γιατί στο χρηματιστηριακό ταμπλό δεν το έχει καταγράψει- πως η μετακίνηση ενός μπουκαλιού Coca Cola κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν από το παιχνίδι της Ουγγαρίας με την Πορτογαλία, έριξε την μετοχή. Ο Ρονάλντο παραμέρισε ένα από τα κορυφαία brand του κόσμου. Είναι ό ίδιος ένας σταρ και ένα υπολογίσιμο brand name.

Στη Γιουβέντους η μεταγραφή του κόστισε 100 εκατομμύρια ευρώ. Της έφερε κατακόρυφη αύξηση ακολούθων, αύξηση τηλεθατών στο κανάλι της  και άνοδο της χρηματιστηριακής της αξίας. Οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περίπου 15% μόνο την περίοδο της φημολογίας της μετακόμισης του στο Τορίνο, ενώ η μεταγγραφή του πρόσθεσε περίπου 300 εκατ. στην χρηματιστηριακή αξία του συλλόγου.

Το Super Bowl είναι η αφρόκρεμα της προσέλκυσης τηλεοπτικών διαφημίσεων. Αν μπορούσε να γίνει σύγκριση, το φετινό του κοινό ήταν 100 εκατομμύρια, το ένα τρίτο των ακολούθων του Instagram του Ρονάλντο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)
Business of Sport |

Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)

Ο Ολυμπιακός πήρε τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Conference League – Ήρωας των «ερυθρόλευκων ο Τζολάκης στη διαδικασία των πέναλτι καθώς ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού απέκρουσε τρία πέναλτι